Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39 ... 46  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2022 18:42 
 
Hardtraxxer

3 sept Xqlusive Holland, ik verwacht dan niet dat ze een week later nog iets gaan organiseren op vliegveld weeze. Sowieso vind ik het jammer dat Qbase verleden tijd is. Maar ik wilde dat nieuwe concept nog wel een keer eens kans geven maar dat zal nu ook wel verleden tijd zijn. Dat terrein vind ik zo dik, hopelijk komt er nog wel een hardstyle feest :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2022 11:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Check eens Parookaville als je ook openstaat voor wat andere muziekstijlen. Er is ook wel wat hardstyle en hardcore. Het is op hetzelfde terrein!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2022 11:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Brainweavers schreef:
Check eens Parookaville als je ook openstaat voor wat andere muziekstijlen. Er is ook wel wat hardstyle en hardcore. Het is op hetzelfde terrein!


:sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2022 12:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lekker elitair weer!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2022 18:16 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

TBA+ schreef:
3 sept Xqlusive Holland, ik verwacht dan niet dat ze een week later nog iets gaan organiseren op vliegveld weeze. Sowieso vind ik het jammer dat Qbase verleden tijd is. Maar ik wilde dat nieuwe concept nog wel een keer eens kans geven maar dat zal nu ook wel verleden tijd zijn. Dat terrein vind ik zo dik, hopelijk komt er nog wel een hardstyle feest :thumbup:


Ja achteraf kjjk je een koe in de kont.
Maar Q-base had gewoon moeten blijven bestaan. Zo'n krachtig concept met een goeie naam. Vond het toen al een flauwekul reden waarom ze stopte, zodat nieuwe bezoekers ook eens bij de geboorte van een nieuw concept konden zijn.

Het zou trouwens gewoon nog steeds kunnen hoor dat Impaqt op 10 september is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2022 18:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

zeke schreef:
Maar Q-base had gewoon moeten blijven bestaan. Zo'n krachtig concept met een goeie naam. Vond het toen al een flauwekul reden waarom ze stopte, zodat nieuwe bezoekers ook eens bij de geboorte van een nieuw concept konden zijn.

Het zou trouwens gewoon nog steeds kunnen hoor dat Impaqt op 10 september is.


Bezoekersaantallen vielen tot de laatste editie al jaren tegen, daarnaast is het volgens mij ook niet meer mogelijk om een nachtvergunning te verkrijgen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2022 00:15 
 
Hardtraxxer

zeke schreef:
TBA+ schreef:
3 sept Xqlusive Holland, ik verwacht dan niet dat ze een week later nog iets gaan organiseren op vliegveld weeze. Sowieso vind ik het jammer dat Qbase verleden tijd is. Maar ik wilde dat nieuwe concept nog wel een keer eens kans geven maar dat zal nu ook wel verleden tijd zijn. Dat terrein vind ik zo dik, hopelijk komt er nog wel een hardstyle feest :thumbup:


Ja achteraf kjjk je een koe in de kont.
Maar Q-base had gewoon moeten blijven bestaan. Zo'n krachtig concept met een goeie naam. Vond het toen al een flauwekul reden waarom ze stopte, zodat nieuwe bezoekers ook eens bij de geboorte van een nieuw concept konden zijn.

Het zou trouwens gewoon nog steeds kunnen hoor dat Impaqt op 10 september is.


Je zou het inderdaad denken. Naam, locatie, concept… het was allemaal on point, maar de verkoop van kaarten ging steeds moeizamer de laatste jaren. De ligging en het terrein hadden met name praktische bezwaren denk ik. Redelijk ver weg als je in het westen Nederland woont, maar ook vanuit mijn woonplaats in het oosten was het nog dik 2,5 uur rijden. Ook Impaqt was denk ik niet wat ze ervan verwacht hadden en heeft geen verpletterende indruk kunnen achterlaten en dat heb je tegenwoordig wel nodig om een concept levensvatbaar te maken. Zal niet meer terugkomen gok ik… En het niet verkrijgen van die nachtvergunning zal inderdaad ook een grote rol spelen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2022 09:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zeke schreef:
Het zou trouwens gewoon nog steeds kunnen hoor dat Impaqt op 10 september is.


Zijn we COVID vergeten? Die lui hebben een gigantische klap gehad. Die gaan echt geen risico lopen met een onopvallend festival dat pre-covid al geen succes was.

Die zetten hun geld vol op hun succesverhalen je kan er vergif op innemen dat XQ Holland echt gestoord snel uitverkoopt.

Ik vermoed dat ze vol in zetten op XQ Holland en Qlimax wbt indoor seizoen. En daar een Q waardig feest van maken. Zou ook niet raar opkijken dat ze met oud en nieuw niks organiseren.

En dan komende jaren kijken wat ze weer gaan uitbouwen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2022 13:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
Dear Q-dance fan,

Over the past few months, we received a record number of emails about our events, merchandise, memberships and other Q-dance related subjects. Unfortunately, we noticed that not everyone received an answer, resulting in a lot of justified frustration.

First of all, we would like to tell you that we’re sorry. We fucked up. Our customer service hasn’t been on point and as a result, we neglected our fans. You came to us with valid complaints and questions, but we couldn't give you a sufficient reply. That’s not how it’s supposed to go. Ever since the COVID-19 pandemic, we have been heavily understaffed on multiple levels, but that should never be your problem.

For those who have contacted us about DEDIQATED Membership cancellations, refunds, or any other issues, we’ll contact you as soon as possible. We understand your frustration, and we’ll make it our top priority to help you with the problems you’re facing.

We understand that you might have questions, feel free to drop these in the comments. You guys are our most dedicated fans, and you deserve to be treated that way.

Thank you for your patience.

Q-dance

https://www.reddit.com/r/hardstyle/comm ... receive_a/
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2022 13:34 
 
Hardtraxxer

Brainweavers schreef:
Check eens Parookaville als je ook openstaat voor wat andere muziekstijlen. Er is ook wel wat hardstyle en hardcore. Het is op hetzelfde terrein!


Ik ben al een keer naar Parookaville gegaan. Dat terrein is zeker 2 keer zo groot als het terrein van Q-base merkte ik toen pas. Het heeft dus best wel potentie.
Overdag was mij dat terrein ook best mee gevallen. Daarom wilde ik Impaqt wel een kans geven dit keer. Maar Q-Dance kiest natuurlijk voor geld(X-Qlusive Holland) i.p.v. voor de liefhebbers(Q-base/ Impaqt).
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2022 12:05 
 
Hardtraxxer

Heb inmiddels ook bovenstaand bericht (gepost door Nuracore) via de mail ontvangen van Q-Dance., met nog eraan toegevoegd:

"A while ago, you came to us wanting to cancel your DEDIQATED Membership. We understand your frustration, and we'll make it our top priority to help you with question(s) as soon as possible and make sure you receive a fitting solution for your problem".

Hoop voor ze (en ook voor mezelf) dat ze het snel weer op de rails hebben. Natuurlijk wel een flinke smet op hun reputatie. En ben benieuwd of er over een week wederom geld word afgeschreven voor nog een maand Dediqated Membership
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2022 12:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat hebben ze mij al meermaals beloofd, dat ze echt prioriteit geven aan mijn membership.

Ondertussen zijn we al vele weken verder en is er nog steeds niks veranderd. Alleen een hoop excuses.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2022 12:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

^ Dit inderdaad. Leuk hoor een hoop excuses maar als er niks verandert dan heb je daar natuurlijk niks aan. Eerst zien, dan geloven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2022 23:24 
 
Hardtraxx Addict

zeke schreef:
TBA+ schreef:
3 sept Xqlusive Holland, ik verwacht dan niet dat ze een week later nog iets gaan organiseren op vliegveld weeze. Sowieso vind ik het jammer dat Qbase verleden tijd is. Maar ik wilde dat nieuwe concept nog wel een keer eens kans geven maar dat zal nu ook wel verleden tijd zijn. Dat terrein vind ik zo dik, hopelijk komt er nog wel een hardstyle feest :thumbup:


Ja achteraf kjjk je een koe in de kont.
Maar Q-base had gewoon moeten blijven bestaan. Zo'n krachtig concept met een goeie naam. Vond het toen al een flauwekul reden waarom ze stopte, zodat nieuwe bezoekers ook eens bij de geboorte van een nieuw concept konden zijn.

Het zou trouwens gewoon nog steeds kunnen hoor dat Impaqt op 10 september is.

Het stopte door aanpassingen van de vlucht tijden van het vliegveld waardoor de licht show al veel eerder in de nacht sterk afgezwakt zou moeten worden.

Dit toen gehoord in ieder geval
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2022 14:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Lijkt me een sterk verhaal, aangezien Parookaville (dat er dus nog gehouden wordt) ook gewoon tot 4 uur 's nachts doorgaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2022 18:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja, tot 4 uur snachts kan wel. Tot 7 uur smorgens kan niet meer door verruiming van de openingstijden van het vliegveld.

Nee, er wordt niet de hele nacht door gevlogen, maar de eerste vliegtuigen mogen tegenwoordig wel een stuk vroeger vertrekken dan voorheen. En daardoor is tot 7 uur doorgaan voor Q niet meer toegestaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2022 11:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Goed dat Q-Dance het boetekleed eindelijk aantrekt. Hopelijk hebben ze hier ook van geleerd en dat ze de klantenservice nu ook definitief naar een hoger niveau tillen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2022 14:21 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Citaat:
Bezoekersaantallen vielen tot de laatste editie al jaren tegen,



Citaat:
maar de verkoop van kaarten ging steeds moeizamer de laatste jaren


Hoe weten jullie dat?
Niet uitverkocht zijn, betekent niet direct dat het evenement dan niet goed draait he. Q-dance zal ook gewoon een begroting maken op een X aantal bezoekers (mag ik hopen). Als dat aantal niet gehaald wordt, ja dan moet er geld bij maar dan worden er ook vaak weer dingen geschrapt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2022 08:21 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik meende mij ook te herinneren dat Q-Base ook maar 1x uitverkocht is geweest in al die jaren? (En misschien de laatste editie maar dat weet ik zo niet).

Was in ieder geval mijn eerste grote festival in 2009 (lang geleden alweer :x )
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2022 09:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Martin schreef:
Ik meende mij ook te herinneren dat Q-Base ook maar 1x uitverkocht is geweest in al die jaren? (En misschien de laatste editie maar dat weet ik zo niet).

Was in ieder geval mijn eerste grote festival in 2009 (lang geleden alweer :x )


Ging niet altijd het verhaal rond dat Q-base niet u itverkocht kon raken? Of was dat zo'n broodje aap verhaal. Dat ze het terrein gewoon aanpasten op de verkochte kaartjes?

Kan me idd herinnerne dat het een jaar uitverkocht was, maar toen was het ook echt gruwelijk druk.

Q-Base blijft inderdaad iets magisch als ik er aan terugdenk. Was één van die feesten die echt standaard vaste prik bleef ieder jaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2022 10:13 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Martin schreef:
Ik meende mij ook te herinneren dat Q-Base ook maar 1x uitverkocht is geweest in al die jaren? (En misschien de laatste editie maar dat weet ik zo niet).

Was in ieder geval mijn eerste grote festival in 2009 (lang geleden alweer :x )


Ging niet altijd het verhaal rond dat Q-base niet u itverkocht kon raken? Of was dat zo'n broodje aap verhaal. Dat ze het terrein gewoon aanpasten op de verkochte kaartjes?

Kan me idd herinnerne dat het een jaar uitverkocht was, maar toen was het ook echt gruwelijk druk.

Q-Base blijft inderdaad iets magisch als ik er aan terugdenk. Was één van die feesten die echt standaard vaste prik bleef ieder jaar.

Zou best kunnen hoor dat ze dat konden doen.

En inderdaad geweldig terrein met geweldige setting daar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2022 16:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Q-dance, 23 april beloven jullie mij per mail dat er 'aankomende week' gekeken wordt naar mijn Q membership, omdat in het weekend Paylogic niet bereikbaar is.

3 mei vraag ik jullie per mail hoe het ervoor staat. Helaas blijft elke vorm van reactie uit.

Hoe de fuck staat het ermee?? Ik ben al sinds begin maart bezig om mijn membership op te zeggen. Kom op. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2022 09:32 
 
Hardtraxx Veteran

ULTIMO schreef:
Q-dance, 23 april beloven jullie mij per mail dat er 'aankomende week' gekeken wordt naar mijn Q membership, omdat in het weekend Paylogic niet bereikbaar is.

3 mei vraag ik jullie per mail hoe het ervoor staat. Helaas blijft elke vorm van reactie uit.

Hoe de fuck staat het ermee?? Ik ben al sinds begin maart bezig om mijn membership op te zeggen. Kom op. :/


Zo te zien komt het Project One album nog eerder uit dan dat jouw membership wordt opgezegd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2022 11:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Mijn vriendin is al sinds januari bezig met haar membership stop te zetten. Al die algemene mailtjes van Q-Dance over dat de customer service echter beter gaat worden lijken vooralsnog meer op zoethoudertjes, want er verandert nog helemaal niets. Gewoon een knop bouwen in die app of op je website in het account om de membership direct op te zeggen. Dat is tenminste hoe de meeste professionele bedrijven het hebben, maar hier valt van professionaliteit weinig te zien, wat je eigenlijk niet verwacht van Q..

Edit: vind eigenlijk dit zo een kwalijke zaak en dat het bij zoveel mensen ook aan de hand is, dat er best een dedicated topic voor zou aangemaakt mogen worden
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2022 13:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat raakt ze niet. Volgens mij kun je beter op de socials een grote rantpost plaatsen.
Vorige  1 ... 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39 ... 46  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen