Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38 ... 46  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2022 15:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
X-Qlusive Australia zou ook wel leuk zijn. Toneshifterz, Bioweapon, Audiofreq, Code Black en dan alles wat erbij geholpen heeft.

Zit al op de bapfiets vanwege VAZAAAAARD mc livid geluiden hoppa
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2022 15:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Met de keuze van de volgende artiest gaat Q wel flink duidelijk maken welke weg ze in willen slaan met X-Qlusive. Eigenlijk is het sinds X-Qlusive B-Front eigenlijk niet meer gebeurt dat er echt gekeken wordt naar de gehele discografie en dat het echt een feest wordt van de artiest door de jaren heen, aangevuld met acts die daar bij horen.

Bij een Adaro zou het eerste concept het beste passen, laat het al jaren zien en heeft voldoende acts om zich heen om een mooi avond/dagvullend programma te maken. Bass Modulators of Atmozfears zou dit ook nog mee lukken, maar zo'n avond gaat niet uitverkocht raken. Ik zie het eerder ook gebeuren dat er voor een Sound Rush of Sub Zero Project gekozen gaat worden.

Ik zou er ook niet rouwig om zijn als D-Block & S-te-fan nog een tweede X-Qlusive krijgen overigens, wat mij betreft ook de enige act uit het Legends tijdperk die nog een tweede zou verdienen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2022 15:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik begrijp wel dat Phuture Noize praktisch alleen platen sinds dat hij solo is gegaan heeft gekozen. Dat is namelijk ook het moment geweest wanneer hij echt goed is doorgebroken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2022 16:08 
 
Hardtraxxer

Hij heeft ook ooit ergens gezegd dat hij die oude tracks kwalitatief niet goed genoeg meer vindt om ze live te draaien toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2022 16:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het is natuurlijk niet gek dat hij pre solo maar paar platen heeft gepakt. Maar ik had toch wel iets meer verwacht uit zn solo periode, was echt nog zat van te spelen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2022 16:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

TondH schreef:
hurricane schreef:
tip :)
Citaat:
Q-DANCE - SALES & E-COMMERCE MANAGER (40 UUR)
Als Sales & E-Commerce Manager ben je eindverantwoordelijk voor alle online -verkoopproducten van Q-dance. Jij zorgt voor ervoor dat de juiste KPI’s en strategieën voor Ticketing, Travel, Merchandise, Music, Memberships, PPV & YouTube worden ontwikkeld en de doelstellingen worden behaald in samenwerking met de verschillende teams. Jij bent verantwoordelijk voor het dashboard waar alle data die betrekkingen hebben op Events, Ticketing, Travel, Music, Memberships, Merchandise en YouTube in verwerkt zijn. Je voorziet de organisatie van de juiste data en insights voor de verschillende projecten.


Hier krijg je ook geen reactie op. Ben ondertussen ook al 3 weken verder. Ook geen bevestiging gehad xd


Hebben ze waarschijnlijk al vervult. Vacature stond uit sinds oktober 2021. Heb 3 gesprekken gehad maar ben het niet geworden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2022 19:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
Het is natuurlijk niet gek dat hij pre solo maar paar platen heeft gepakt. Maar ik had toch wel iets meer verwacht uit zn solo periode, was echt nog zat van te spelen.

Alle respect voor PN, maar soms staat hij ver van zijn fans af.
Oa met zijn uitspraken dat niemand op mixen zit te wachten (terwijl de meeste fans niet op push play zit te wachten) maar ook mbt zijn eigen oude platen die door veel fans echt gewaardeerd worden. Je eigen XQ is de kans bij uitstek om die oude platen erbij te pakken. Ergens anders ga je ze niet horen. Helaas denkt ie daar zelf totaal anders over.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2022 20:00 
 
Donateur
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
Maar heeft adaro die populariteit? Heb nooit het idee dat hij een grote vaste fanbase heeft. Kan me vergissen.

Loopt qua socials op zich wel voor op PN. Adaro miss ook wat meer mogelijkheden met collabs.

Heb ook een beetje hetzelfde gevoel als ULTIMO. Ik kreeg ook niet echt de indruk dat z'n fans op Sefa zaten te wachten, na 10 min was de helft van de zaal al pleite. Had verder op de collabs na ook helemaal niets met het feest te maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2022 20:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
X-Qlusive Australia zou ook wel leuk zijn. Toneshifterz, Bioweapon, Audiofreq, Code Black en dan alles wat erbij geholpen heeft.


Zie je dit al uitvekropen in Nederland? Echt never nooit.

Ik denk eerlijk gezegd dat Sub Zero Project grootste kans heeft. Of anders Rebelion misschien. Q wil gewoon een feest geven rond een artiest die hype heeft en waar een beetje een opvallend conceptueel dingetje aan te hangen valt.

Nou ben je van Da Tweekaz naar Phuture Noize gegaan dus een echte raw naam zou misschien wel goeie keuze zijn.

Persoonlijk zou Adaro het gewoon moeten worden. Maar vraag het me ook echt af of hij een solo event uitverkoopt (zelfde heb ik een beetje met Crypsis bijvoorbeeld.)

Sound Rush zou ik persoonlijk echt achterlijk vinden, denk ook oprecht niet dat dat uitverkoopt. Of ze moeten er een verkapt Art of Creation feest van maken (maar eerlijk, denk ook dat dat op dit moment echt 0 hype heeft).
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2022 22:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Elektrify schreef:
TondH schreef:
hurricane schreef:
tip :)


Hier krijg je ook geen reactie op. Ben ondertussen ook al 3 weken verder. Ook geen bevestiging gehad xd


Hebben ze waarschijnlijk al vervult. Vacature stond uit sinds oktober 2021. Heb 3 gesprekken gehad maar ben het niet geworden.
Jammer man, wel nice dat je zo ver gekomen bent. Op de ID&T website staan alle vacatures beter onder elkaar van alle onderdelen. Mss zit er nog wat leuks tussen (of in de toekomst) :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2022 09:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ULTIMO schreef:
makrooy schreef:
Het is natuurlijk niet gek dat hij pre solo maar paar platen heeft gepakt. Maar ik had toch wel iets meer verwacht uit zn solo periode, was echt nog zat van te spelen.

Alle respect voor PN, maar soms staat hij ver van zijn fans af.
Oa met zijn uitspraken dat niemand op mixen zit te wachten (terwijl de meeste fans niet op push play zit te wachten) maar ook mbt zijn eigen oude platen die door veel fans echt gewaardeerd worden. Je eigen XQ is de kans bij uitstek om die oude platen erbij te pakken. Ergens anders ga je ze niet horen. Helaas denkt ie daar zelf totaal anders over.


Ik denk dat PN dat juist goed inschat. De meeste mensen boeit het denk ik echt geen drol hoe hij mixed. Net als de meeste mensen waarschijnlijk niet meer dan drie platen van voor zijn solo tijd kunnen opnoemen. Je moet niet vergeten dat PN pas vanaf die tijd populair werd. De tijd rond The Pursuit of Happines is de tijd dat hij zijn fanbase heeft gevestigd. Het was echt een verkeerde keuze geweest als hij meer platen uit zijn eerste 2 albums heeft gepakt dit feest. Vooral omdat hij zo beperkt de tijd had.

Sefa keek ik vanaf de tribune, vond het bijna net zo vol als ran-d die ik van boven zag. Wellicht een logische uitstroom van mensen die eerder naar huis gaan. Sefa is nog steeds mateloos populair, hoe jammer wij dat ook vinden :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2022 09:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
The Pursuit of Happines

Volgens mij haal je wat dingen door elkaar :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2022 09:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2022 09:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fuck :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2022 13:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Riiss schreef:
Hij heeft ook ooit ergens gezegd dat hij die oude tracks kwalitatief niet goed genoeg meer vindt om ze live te draaien toch?

Dat zeggen ze allemaal. Als je een set vult met platen die "minder goed gemasterd" zijn, valt het niet op, toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2022 13:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Alm1ghty schreef:
Riiss schreef:
Hij heeft ook ooit ergens gezegd dat hij die oude tracks kwalitatief niet goed genoeg meer vindt om ze live te draaien toch?

Dat zeggen ze allemaal. Als je een set vult met platen die "minder goed gemasterd" zijn, valt het niet op, toch?

Ja. En dan doe je die mooi aan het begin v/d avond, des te beter de kwaliteit wordt naarmate de avond vordert, hoppa.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2022 18:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

X-Qlusive The Pitcher :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2022 19:32 
 
Hardtraxx Veteran

Nuracore schreef:
X-Qlusive The Pitcher :loving:

:oh: :yes:

+ buiten, overdag en één stage
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2022 20:20 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
X-Qlusive The Pitcher :loving:


Ik zeg doen! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2022 09:09 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Succes met een I AM HARDSTYLE artiest een Q event laten hosten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2022 10:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
X-Qlusive The Pitcher :loving:

Maak er dan een XQ Michel Pollen van, kunnen we de line up met gerelateerde artiesten ook gelijk invullen :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2022 10:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pfff inclusief live verbinding met zijn thuisadres dat hij gezellig met zijn vrouw en kinderen op de bank zit? :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2022 10:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Revolting Against schreef:
Nuracore schreef:
X-Qlusive The Pitcher :loving:

Maak er dan een XQ Michel Pollen van, kunnen we de line up met gerelateerde artiesten ook gelijk invullen :clap:


haha XQ waar de persoon niet van op het podium komt. Wel uniek idd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2022 13:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Succes met een I AM HARDSTYLE artiest een Q event laten hosten.

Ja dat heb ik dus eigenlijk nooit echt begrepen waarom dit zo'n ding moet zijn :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2022 17:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Revolting Against schreef:
Nuracore schreef:
X-Qlusive The Pitcher :loving:

Maak er dan een XQ Michel Pollen van, kunnen we de line up met gerelateerde artiesten ook gelijk invullen :clap:


haha XQ waar de persoon niet van op het podium komt. Wel uniek idd.

Ideaal toch. Scheelt Q ook weer rider-kosten :P
Vorige  1 ... 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38 ... 46  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen