Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37 ... 46  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2022 11:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
RomanAnthony schreef:
Gaat lekker met Q. Half maart een refund aangevraagd voor 8 tickets voor XQ Phuture Noize. Akkoord op gekregen. Gisteren (3 dagen voor het feest) bericht ontvangen dat ze het niet meer doen en dat we het maar via Ticketswap moeten verkopen. Schandalig.


Dit kan toch helemaal niet? Letterlijk akkoord gekregen en dan tijd later middelvinger krijgen? Kan niet wachten tot Tim Hofman een keer voor hun kantoor staat xd xd Met dit tempo gaat ie misschien nog echt ook veel emails over Q krijgen.

Moet ie wel zien dat hij niet bij Q-Music gaat aanbellen. :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2022 14:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RomanAnthony schreef:
Gaat lekker met Q. Half maart een refund aangevraagd voor 8 tickets voor XQ Phuture Noize. Akkoord op gekregen. Gisteren (3 dagen voor het feest) bericht ontvangen dat ze het niet meer doen en dat we het maar via Ticketswap moeten verkopen. Schandalig.

Wauw :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2022 14:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pfff wat triest allemaal...
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2022 19:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RomanAnthony schreef:
Gaat lekker met Q. Half maart een refund aangevraagd voor 8 tickets voor XQ Phuture Noize. Akkoord op gekregen. Gisteren (3 dagen voor het feest) bericht ontvangen dat ze het niet meer doen en dat we het maar via Ticketswap moeten verkopen. Schandalig.


Dit mag toch überhaupt helemaal niet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2022 12:44 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ja ik heb ook geen idee. Q-Dance reageert nu niet meer op onze mails en aangezien dit feest morgen al plaats vindt, wordt dit echt een hele nare situatie. Vind het erg triest vanuit Q-Dance en vind het inderdaad ook niet kunnen. Als je ook alle klachten ziet rondom de Dedicated Memberships heeft Q het wel erg bij mij verspeeld. Beetje jammer dat ik daar niks mee op schiet verder.

Mailverkeer staat ook gewoon nog in de laatste mails, inclusief toezegging, dus ik snap het eerlijk gezegd ook echt niet vanuit Q-Dance. Weet ook niet zo goed wat ik hier nu mee moet. Ik hoop dat ze hier misschien mee lezen en mij van een passende reactie kunnen voorzien, want via de mail steken ze liever hun kop in het zand.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2022 12:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RomanAnthony schreef:
Ja ik heb ook geen idee. Q-Dance reageert nu niet meer op onze mails en aangezien dit feest morgen al plaats vindt, wordt dit echt een hele nare situatie. Vind het erg triest vanuit Q-Dance en vind het inderdaad ook niet kunnen. Als je ook alle klachten ziet rondom de Dedicated Memberships heeft Q het wel erg bij mij verspeeld. Beetje jammer dat ik daar niks mee op schiet verder.

Mailverkeer staat ook gewoon nog in de laatste mails, inclusief toezegging, dus ik snap het eerlijk gezegd ook echt niet vanuit Q-Dance. Weet ook niet zo goed wat ik hier nu mee moet. Ik hoop dat ze hier misschien mee lezen en mij van een passende reactie kunnen voorzien, want via de mail steken ze liever hun kop in het zand.

Twitter of Facebook DMS doen met correspondentie en de refund voorwaarden sturen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2022 12:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Of juist lekker op hun tijdlijn posten en alle betrokkenen taggen en delen. Zulke negatieve berichtgeving zijn ze ook liever kwijt dan rijk en bedrijven zijn daar vaak wel gevoelig voor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2022 12:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Q-dance bende clowns
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2022 14:24 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Heb Q nogmaals gemaild en een DM op Instagram gestuurd, inclusief al het mailverkeer met daarin twee keer de toezegging van de refund.. Als we voor vanavond laat geen reactie hebben gaat het openlijk op Facebook. Hopen dat dat iets uithaalt.

En dit zet ik hier neer omdat ik stiekem hoop dat ze meelezen, want ik heb helemaal geen zin om het op zo'n manier te moeten laten escaleren. Wil gewoon mijn toegezegde refund. Gaat toch om best een smak geld (7 kaartjes), maar vooral om het principe.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2022 14:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RomanAnthony schreef:
Heb Q nogmaals gemaild en een DM op Instagram gestuurd, inclusief al het mailverkeer met daarin twee keer de toezegging van de refund.. Als we voor vanavond laat geen reactie hebben gaat het openlijk op Facebook. Hopen dat dat iets uithaalt.

En dit zet ik hier neer omdat ik stiekem hoop dat ze meelezen, want ik heb helemaal geen zin om het op zo'n manier te moeten laten escaleren. Wil gewoon mijn toegezegde refund. Gaat toch om best een smak geld (7 kaartjes), maar vooral om het principe.

Zeer vervelend en kwalijke gang van zaken :/
Je kunt Q-Dance een ultimatum stellen en vermelden dat bij uitblijven van betaling / refund een Incassoprocedure zal worden opgestart door jou. Er zijn mss Incassobureau’s die dat eventueel op No Cure No Pay basis kunnen doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2022 18:30 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

RomanAnthony schreef:
Heb Q nogmaals gemaild en een DM op Instagram gestuurd, inclusief al het mailverkeer met daarin twee keer de toezegging van de refund.. Als we voor vanavond laat geen reactie hebben gaat het openlijk op Facebook. Hopen dat dat iets uithaalt.

En dit zet ik hier neer omdat ik stiekem hoop dat ze meelezen, want ik heb helemaal geen zin om het op zo'n manier te moeten laten escaleren. Wil gewoon mijn toegezegde refund. Gaat toch om best een smak geld (7 kaartjes), maar vooral om het principe.


Positieve update: zojuist een keurig nette mail van Q-Dance ontvangen met daarin welgemeende excuses en het positieve nieuws dat wij alsnog onze refund ontvangen. Mag dan ook wel gezegd worden dat ze dit keurig opgelost hebben. Het lijkt echter alsof ze verschillende klantenservices hebben ofzo, daar waar het eerste contact van een maand terug (in het Nederlands) ook op een uitstekende manier verliep (zoals deze laatste mail), terwijl het contact van eerder deze week waarin wij redelijk simpel en kortaf afgewimpeld werden in het Engels verliep.

Al met al: bedankt Q :) .
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2022 19:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fijn dat het alsnog opgelost is door Q, al was het een zware bevalling als ik het goed begrijp.
Uiteraard Q onwaardig en hopelijk weten ze de positieve lijn naar boven weer te vinden met de klantenservice.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2022 19:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zag de vraag net ook op Reddit, maar wie zou de volgende XQ krijgen? Wie verdient hem?

Adaro zou wel vet zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2022 19:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sub Zero Project lijkt me de meest voor de hand liggende.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2022 21:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sound Rush of Sub Zero project denk ik. Heb alleen geen voorkeur, vind beide prima :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2022 22:01 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Hoop al jaren op Adaro inderdaad
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2022 23:35 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Jaren terug had ik Atmozfears geroepen. Maar dat lijkt niet meer aan de orde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2022 11:49 
 
Hardtraxx Elite

TiMOTHYb schreef:
Hoop al jaren op Adaro inderdaad

Deze ja
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2022 13:10 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

immuunm schreef:
TiMOTHYb schreef:
Hoop al jaren op Adaro inderdaad

Deze ja


Denk dat je hier een ele leuke avond omheen kan bouwen inderdaad! En voor elk wat wils met oudere nummers(A² All Stars), nieuwe nummers en een leuke G4H showcase! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2022 13:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maar heeft adaro die populariteit? Heb nooit het idee dat hij een grote vaste fanbase heeft. Kan me vergissen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2022 14:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
Maar heeft adaro die populariteit? Heb nooit het idee dat hij een grote vaste fanbase heeft. Kan me vergissen.


Andy Nießen telt al voor 100!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2022 14:29 
 
Hardtraxx Veteran

MelvinFR schreef:
makrooy schreef:
Maar heeft adaro die populariteit? Heb nooit het idee dat hij een grote vaste fanbase heeft. Kan me vergissen.


Andy Nießen telt al voor 100!


Verf voor zijn baard al gekocht hoorde ik
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2022 14:30 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
makrooy schreef:
Maar heeft adaro die populariteit? Heb nooit het idee dat hij een grote vaste fanbase heeft. Kan me vergissen.


Andy Nießen telt al voor 100!


:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2022 14:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
Andy Nießen telt al voor 100!

Gezondheid!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2022 14:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

X-Qlusive Australia zou ook wel leuk zijn. Toneshifterz, Bioweapon, Audiofreq, Code Black en dan alles wat erbij geholpen heeft.
Vorige  1 ... 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37 ... 46  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen