Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30 ... 46  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2021 16:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind het allemaal wel prima. Leuk dat je wat extra content kan krijgen als je wil betalen. Die priority acces zie ik dan maar als extraatje. Ik ga er dan wel vanuit dat je zonder lidmaatschap alsnog kans hebt op tickets.

Dat is maar mijn mening, ik ga sowieso niet betalen voor livestreams of meer kans op tickets. En Q-dance evenementen vind ik al jaren te duur. Af en toe een Q-dance evenement meepakken deed ik nog zeker wel, maar dan neem je toch gewoon voor lief dat het duurder is? Er zijn ook nog genoeg andere feesten. Ga die dan ontdekken. Ga naar 3 andere festivals in plaats van 1 Q-dance evenement, maar klagen over de prijs van iets wat geen eerste levensbehoefte is vind ik altijd zo apart.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2021 16:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
maar klagen over de prijs van iets wat geen eerste levensbehoefte is vind ik altijd zo apart.

Mja, ergens wel terecht. Prijzen van festilvals en feestjes (en dan met name die van Q) zijn bijna verdubbeld tov een aantal jaar geleden, en het is echt niet zo dat je er nu 2x zoveel voor terug krijgt.
Ja, de show van bijv Qlimax steekt beter in elkaar dan een aantal jaar geleden, maar bij bijv Defqon vind ik dat je voor die veel hogere prijs helemaal niet zoveel meer terug krijgt als voorheen. Defqon 2015 vond ik qua ervaring en show zeker net zo vet als 2019.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2021 16:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

50 euro extra lappen en nog geen garantie op kaarten. Geen 50 euro extra lappen en een nog kleinere kans om aan kaarten te komen bij gewone kaart verkoop. Wat een drama systeem
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2021 16:21 
 
Hardtraxx Veteran

Chroman schreef:
Ik vind het allemaal wel prima. Leuk dat je wat extra content kan krijgen als je wil betalen. Die priority acces zie ik dan maar als extraatje. Ik ga er dan wel vanuit dat je zonder lidmaatschap alsnog kans hebt op tickets.

Dat is maar mijn mening, ik ga sowieso niet betalen voor livestreams of meer kans op tickets. En Q-dance evenementen vind ik al jaren te duur. Af en toe een Q-dance evenement meepakken deed ik nog zeker wel, maar dan neem je toch gewoon voor lief dat het duurder is? Er zijn ook nog genoeg andere feesten. Ga die dan ontdekken. Ga naar 3 andere festivals in plaats van 1 Q-dance evenement, maar klagen over de prijs van iets wat geen eerste levensbehoefte is vind ik altijd zo apart.


Maar dus wel minder kans dan voorheen.

En livesets achter een paywall vind ik ook maar apart. Dan kelderen de Youtube streams en het bereik toch enorm? :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2021 16:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ULTIMO schreef:
Chroman schreef:
maar klagen over de prijs van iets wat geen eerste levensbehoefte is vind ik altijd zo apart.

Mja, ergens wel terecht. Prijzen van festilvals en feestjes (en dan met name die van Q) zijn bijna verdubbeld tov een aantal jaar geleden, en het is echt niet zo dat je er nu 2x zoveel voor terug krijgt.
Ja, de show van bijv Qlimax steekt beter in elkaar dan een aantal jaar geleden, maar bij bijv Defqon vind ik dat je voor die veel hogere prijs helemaal niet zoveel meer terug krijgt als voorheen. Defqon 2015 vond ik qua ervaring en show zeker net zo vet als 2019.

Klopt, de prijzen stegen al voor de corona en afgelopen anderhalf jaar zal Q-dance ook wel hard geraakt hebben. Snap dus best dat ze het doen. En het blijft nog altijd een aanbod van ze, geen verplichting. Prima dat je er niet voor gaat betalen, ik geef je groot gelijk. Er is nog meer dan Q-dance. Maar het gaan gooien op discriminatie op basis van vermogen, heb ik toch altijd twijfels bij. Zo gaat alles in het leven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2021 16:28 
 
Hardtraxx Veteran

Pedaalemre schreef:
En livesets achter een paywall vind ik ook maar apart. Dan kelderen de Youtube streams en het bereik toch enorm? :huh:


Ja, en? Het geld dat ze verdienen met de app is natuurlijk vele male groter dan die van YouTube
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2021 16:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Pedaalemre schreef:
En livesets achter een paywall vind ik ook maar apart. Dan kelderen de Youtube streams en het bereik toch enorm? :huh:


Ja, en? Het geld dat ze verdienen met de app is natuurlijk vele male groter dan die van YouTube

Ligt dat niet aan je bereik? Youtube is wel een groter platform dan wat Q-dance nu online brengt.
Legitieme vraag trouwens, want ik durf niet 100% te zeggen hoe het verdien model van Youtube naar zijn contentcreators is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2021 16:34 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
Zo gaat alles in het leven.

Geef eens een voorbeeld uit het dagelijks leven waarmee je dit kunt vergelijken? Ik zie het als entree moeten betalen bij de Albert Heijn om binnen te mogen, met daarna de kans dat je voor het broodrek staat en al het brood al uitverkocht is. Als je brood wilt, zul je er gewoon op tijd bij moeten zijn (wachtrij voor tickets). Anders is het pech en ga je de volgende dag weer (volgend feest) of naar een andere supermarkt (ander festival).
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2021 16:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Chroman schreef:
Zo gaat alles in het leven.

Geef eens een voorbeeld uit het dagelijks leven waarmee je dit kunt vergelijken? Ik zie het als entree moeten betalen bij de Albert Heijn om binnen te mogen, met daarna de kans dat je voor het broodrek staat en al het brood al uitverkocht is. Als je brood wilt, zul je er gewoon op tijd bij moeten zijn. Anders is het pech en ga je de volgende dag weer (volgend feest) of naar een andere supermarkt (ander festival).

Ik denk dat hij bedoelt dat je in je hele leven gediscrimineerd wordt op basis van vermogen.

Als jij een auto nodig hebt kun jij prima voor 1000 euro een oude Citroën C1 kopen. Heb jij heel veel poen, dan koop je een Rolls Royce. Iedereen wil wel die Rolls Royce, maar dat is alleen voor de rijkeren weggelegd. Moet je dan gaan klagen dat het schandalig is dat Rolls Royce geen auto's verkoop voor 1000 euro?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2021 16:39 
 
Hardtraxx Veteran

Nuracore schreef:
ErikZ schreef:
Pedaalemre schreef:
En livesets achter een paywall vind ik ook maar apart. Dan kelderen de Youtube streams en het bereik toch enorm? :huh:


Ja, en? Het geld dat ze verdienen met de app is natuurlijk vele male groter dan die van YouTube

Ligt dat niet aan je bereik? Youtube is wel een groter platform dan wat Q-dance nu online brengt.
Legitieme vraag trouwens, want ik durf niet 100% te zeggen hoe het verdien model van Youtube naar zijn contentcreators is.


Ja, ligt er natuurlijk aan wat je bereik is idd. Q heeft boven de 1M abbonees op YT. De livesets die in totaal op het kanaal staan hebben sowieso boven de 100 miljoen views. En dan ligt het er natuurlijk aan hoeveel mensen daadwerkelijk zo'n dediqated membership gaan kopen, etc. Weet ook niet precies wat de inkomsten van streams zijn tho.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2021 16:46 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

ULTIMO schreef:
wootum schreef:
Chroman schreef:
Zo gaat alles in het leven.

Geef eens een voorbeeld uit het dagelijks leven waarmee je dit kunt vergelijken? Ik zie het als entree moeten betalen bij de Albert Heijn om binnen te mogen, met daarna de kans dat je voor het broodrek staat en al het brood al uitverkocht is. Als je brood wilt, zul je er gewoon op tijd bij moeten zijn. Anders is het pech en ga je de volgende dag weer (volgend feest) of naar een andere supermarkt (ander festival).

Ik denk dat hij bedoelt dat je in je hele leven gediscrimineerd wordt op basis van vermogen.

Als jij een auto nodig hebt kun jij prima voor 1000 euro een oude Citroën C1 kopen. Heb jij heel veel poen, dan koop je een Rolls Royce. Iedereen wil wel die Rolls Royce, maar dat is alleen voor de rijkeren weggelegd. Moet je dan gaan klagen dat het schandalig is dat Rolls Royce geen auto's verkoop voor 1000 euro?

Ook dat vind ik geen eerlijke vergelijking. Dan zou het zijn: er is veel meer vraag naar een oude Citroën C1 van 1000 euro dan dat er gemaakt zijn. En je kunt nu een membership afsluiten waarbij je eerder de kans krijgt om deze oude Citroën C1 van 1000 euro te kopen, maar je hebt nog steeds geen garantie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2021 16:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Inderdaad wat Ultimo zegt. Alles wat je extra wil in het leven kost geld, of dit nu een Rolls Royce is in plaats van een Citroën of een fles Dom Perignom in plaats van een fles Bavaria. Spotify werkt ook prima als je niet betaalt, maar als je graag reclamevrij luistert, dan leg je daar wat geld voor neer. Q-Dance biedt nu een extra functie aan, waarvoor je kan betalen als je dat wil.

Zoals Q-dance nu zelf al aangeeft, wil dat niet zeggen dat iedereen zonder lidmaatschap bij voorbaat al wordt uitgesloten van feesten. Niemand weet nog hoe dit er in praktijk uit gaat zien, en iedereen vliegt er al weer gelijk op alsof er zojuist is aangekondigd dat je voortaan zonder lidmaatschap een gele ster op je kleding krijgt en je sieraden worden ingenomen bij de entree. Het is maar een nieuw platform met een aantal extra functies, en iedereen focust alleen op iets wat er opeens misschien niet meer kan. Wacht het gewoon even af. Als je straks daadwerkelijk wordt buitengesloten mogen jullie weer klagen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2021 16:55 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Super bedacht Q :thumbup:

Ook al is dit platform voor het coronagezeik al opgezet. Als er 2 jaar lang geen evenementen georganiseerd kunnen worden, is dit een mooi idee om weer omzet te genereren.

Ik ga me zeker aanmelden :) Hoop alleen dat het ook makkelijk te streamen is naar de tv toe..?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2021 16:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

zeke schreef:
Super bedacht Q :thumbup:

Ook al is dit platform voor het coronagezeik al opgezet. Als er 2 jaar lang geen evenementen georganiseerd kunnen worden, is dit een mooi idee om weer omzet te genereren.

Ik ga me zeker aanmelden :) Hoop alleen dat het ook makkelijk te streamen is naar de tv toe..?

Dat kan via casting toch gewoon?
Lukte de vorige keer ook.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2021 16:59 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Dat wordt ook niet gezegd. Het hele probleem is dat je nu mag betalen om voor te kruipen, en zelfs met dat voorkruipen heb je geen garantie. Voor die onzin worden tickets weggelegd van mensen die niet betalen en hebben minder kans.

Als je altijd trouw al je geld opzij zet om naar Q-Dance feesten te gaan ben je blijkbaar opeens minder Dediqated dan iemand die even 50 euro er tegenaan gooit om voorrang te krijgen.

Je hebt toch een behoorlijk bord voor je kop als je deze hele principekwestie onder de bus gooit met deze beperkte vergelijking met autos :lol: . Die hele vergelijking van Ultimo klopt ook niet echt omdat er maar een Defqon is, een Qlimax. Rolls Royce is geen marktleider voor het gros van het volk en heeft niet de meest gekochte (bezochte) auto van de wereld in handen. Een Rolls Royce is een 500,000 euro, een Q-Dance ticket 100. Als je alle relativering uit het raam gooit klopt die vergelijking wellicht.

Daarnaast is dit ook lekker getimed met iedereen die nu straks 2 jaar geen feesten van Q hebben gehad. Willen meer mensen natuurlijk heen. Mensen gaan dan al helemaal uit wanhoop dat kopen om tickets te krijgen.

Dit is gewoon smerig misbruik maken, hoe je het ook wilt verbloemen :lol:.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2021 17:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Natuurlijk, het is gewoon een manier voor Q-dance om extra geld te verdienen. Die content is leuk voor de fans, maar dat moet natuurlijk lidmaatschappen verkopen, net als de extra functie voor priority tickets. Ben ik daar blij mee? Nee. Ga ik het aanschaffen? Nee. Begrijp ik het? Ja. Q-dance is een bedrijf, geen liefdadigheid. Dat ze de grootste zijn wil niet zeggen dat ze de enige zijn, dus je bent nog steeds niks verplicht.

Maar nogmaals, wacht even af wat dit in praktijk betekent. Q-dance heeft hier nog steeds geen uitsluitsel over gegeven. Iedereen reageert al alsof ze geen kans meer hebben om ooit nog naar Qlimax of Defqon te gaan, zonder dat membership. En daar val ik over. Waarschijnlijk loopt dat allemaal wel los joh.

Trouwens, een beter voorbeeld om mee te vergelijken is denk ik Playstation Network. Vroeger kon je gewoon een spel kopen en online gamen, nu moet je al jaarlijks/maandelijks PSN betalen om überhaupt online te spelen, naast de games zelf kopen. Alles waar aan te verdienen is zal uiteindelijk geld gaan kosten. Maar er komen ook altijd weer nieuwe dingen die geen geld kosten en die zijn vaak nog leuker of beter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2021 17:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
Natuurlijk, het is gewoon een manier voor Q-dance om extra geld te verdienen. Die content is leuk voor de fans, maar dat moet natuurlijk lidmaatschappen verkopen, net als de extra functie voor priority tickets. Ben ik daar blij mee? Nee. Ga ik het aanschaffen? Nee. Begrijp ik het? Ja. Q-dance is een bedrijf, geen liefdadigheid. Dat ze de grootste zijn wil niet zeggen dat ze de enige zijn, dus je bent nog steeds niks verplicht.

Maar nogmaals, wacht even af wat dit in praktijk betekent. Q-dance heeft hier nog steeds geen uitsluitsel over gegeven. Iedereen reageert al alsof ze geen kans meer hebben om ooit nog naar Qlimax of Defqon te gaan, zonder dat membership. En daar val ik over. Waarschijnlijk loopt dat allemaal wel los joh.

Trouwens, een beter voorbeeld om mee te vergelijken is denk ik Playstation Network. Vroeger kon je gewoon een spel kopen en online gamen, nu moet je al jaarlijks/maandelijks PSN betalen om überhaupt online te spelen, naast de games zelf kopen. Alles waar aan te verdienen is zal uiteindelijk geld gaan kosten. Maar er komen ook altijd weer nieuwe dingen die geen geld kosten en die zijn vaak nog leuker of beter.


Komt natuurlijk ook wel omdat het een hele goede reden is voor mensen om juist extra te betalen als ze de kans kunnen vergroten op de ticket. De rest is mooi meegenomen denk ik dan zo dus snap prima dat dit de grootste valreep is op dit moment. Exclusieve content is leuk maar het liefst ben je er live bij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2021 17:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Dat wordt ook niet gezegd. Het hele probleem is dat je nu mag betalen om voor te kruipen, en zelfs met dat voorkruipen heb je geen garantie. Voor die onzin worden tickets weggelegd van mensen die niet betalen en hebben minder kans.

Als je altijd trouw al je geld opzij zet om naar Q-Dance feesten te gaan ben je blijkbaar opeens minder Dediqated dan iemand die even 50 euro er tegenaan gooit om voorrang te krijgen.

Je hebt toch een behoorlijk bord voor je kop als je deze hele principekwestie onder de bus gooit met deze beperkte vergelijking met autos :lol: . Die hele vergelijking van Ultimo klopt ook niet echt omdat er maar een Defqon is, een Qlimax. Rolls Royce is geen marktleider voor het gros van het volk en heeft niet de meest gekochte (bezochte) auto van de wereld in handen. Een Rolls Royce is een 500,000 euro, een Q-Dance ticket 100. Als je alle relativering uit het raam gooit klopt die vergelijking wellicht.

Daarnaast is dit ook lekker getimed met iedereen die nu straks 2 jaar geen feesten van Q hebben gehad. Willen meer mensen natuurlijk heen. Mensen gaan dan al helemaal uit wanhoop dat kopen om tickets te krijgen.

Dit is gewoon smerig misbruik maken, hoe je het ook wilt verbloemen :lol:.


Mijn vergelijking sloeg ook niet op dit Q dance gegraai maar op vermogensdiscriminatie :P

En ik praat niks goed hoor, ik ben er ook fel op tegen.
Betalen voor extra online content vind ik prima (al vind ik 50 euro dan misschien wel teveel maar ok), betalen voor een fastlane principe (zoals pretparken dat hanteren) ben ik fel op tegen. En zoals idd al vaker benoemd hier, je bent nog niet eens gegarandeerd koper van kaarten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2021 19:29 
 
Hardtraxx Veteran

Is toch logisch dat iemand die nu wil betalen meer recht heeft dan iemand die 10 jaar geleden naar een feest is geweest :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2021 19:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Las ergens wel een mooie reactie (weet niet meer waar precies). Maar waar het op neer kwam was dat Q-dance jaren lang de term one-tribe, dediqated etc aan het promoten om vervolgens de fan-base op te splitsen met een premium abonnement met extra perks. Nogmaals, OK voor content als streams e.d, maar gewoon minder oké met de ticket gebeuren.

Overigens vind ik wel dat de damagecontrol een beetje tegenspreekt

"we’ve dealt with the growing demand for Q-dance event tickets in various ways, and the truth is that there simply is no fair solution for everybody when the demand is higher than the supply."

Vervolgens is de actie om dus een abbo op de markt te brengen waarbij mensen enige voorrang krijgen op een al schaars selectie tickets.

"meaning that regular members will always have a fair shot at attaining their tickets for Defqon.1, Qlimax or any other Q-dance event"

Een 'fair' shot op een minder selectie tickets. Dus je kansen waren al klein en nu nog kleiner door het grootte vraag en het beperken op het aantal tickets voor non-premium users. Klopt niet helemaal geloof ik.

De meest eerlijke was gewoon nog altijd de 'first come, first server' beleid. Hoe je het ook wendt of keert.
Dan heeft iedereen inderdaad gelijke kansen tickets te krijgen.

Ook zie ik nu al reacties dat men niet dediqated genoeg is als je de abbo niet neemt.. whuuuut??
Dus je krijgt dus niet echt de one-tribe gevoel meer. Maar eerder beruchte elite en pleb schaal.


Edit: Ik denk trouwens dat ik de abbo afsluit vanwege de content maar er is enig twijfel of ik dit wel moet doen gezien de ticket verhaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2021 20:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ff losstaand van of het eerlijk is of niet.

Q-Dance heeft dit communicatief gewoon onhandig aangepakt. Ze droppen een video die als introductie en uitleg dient voor iets nieuws. Ze geven een opsomming van want de membership inhoudt en noemen de 'priority access to ticket sales' als eerste. Daarmee krijg je als kijker de indruk dat dit de belangrijkste reden is om het aan te schaffen (fout #1). Ze konden daarnaast weten dat je hier gekut over krijgt en falen dit direct in de video nog te tackelen (fout #2). Gelijk communiceren dat bijvoorbeeld maar 10% van de tickets wordt gereserveerd voor members had veel gescheeld.

Ohh en nog een tip voor Q-Dance. Als jullie willen dat mensen voor iets pre-orderen geef dan een incentive. Waarom moet iemand hiervoor willen pre-orderen? Het product kan niet op toch? Het trucje pre-orderen werkt misschien bij tickets. Ik zie echt geen reden om dit voor die 17 juni aan te schaffen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2021 21:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Net de mail ontvangen maar blijkbaar is de Dediqated priority sale 48u voor de reguliere.

Citaat:
DEDIQATED
€49,99- Billed annually

Priority access to ticket sales:
Early access to ticket sales (48 hours)

Full access to Q-Network:
All to (paid) livestreams and the full archive

Connect & interact with the tribe:
Access to the Q-room, chat, voting and polls

Limited edition merchandise:
Access to limited merchandise collections

Upgrades & rewards:
Unlock special rewards and upgrades


Citaat:
Free

Access to exclusive ticket sales
Regular access to ticket sales

Limited access to Q-Network
Watch trailers, aftermovies and more

Interact with Q-dance Radio
Access to chat and reactions


https://www.q-dance.com/en/network
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2021 21:17 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik vermoed ook dat Q-Dance bij die prijs de aanname heeft gehad dat accounts gedeeld gaan worden met meerdere mensen . Het is niet snel zo dat je alleen kaarten voor je eigen gaat bestellen bij een ticket sale of in je eentje een livestream gaat kijken. Ligt er dan wel weer aan hoeveel tickets je dan per persoon bij de pre-sale kan halen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2021 21:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Elektrify schreef:
Gelijk communiceren dat bijvoorbeeld maar 10% van de tickets wordt gereserveerd voor members had veel gescheeld.

Dit wordt nu wel gezegd door Q-Dance. Niet exact hoeveel maar "een percentage". Dit is natuurlijk zo vaag als wat en de gewone consument zoals jij en ik gaan nooit weten over hoeveel tickets het hier precies gaat. Ik zou durven stellen dat iedereen die abonnee is, voorrang krijgt. Zou ook logisch zijn als dat is waar je voor betaalt.

Mij niet gezien verder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2021 21:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Mark With A Tarrel schreef:
Ik vermoed ook dat Q-Dance bij die prijs de aanname heeft gehad dat accounts gedeeld gaan worden met meerdere mensen . Het is niet snel zo dat je alleen kaarten voor je eigen gaat bestellen bij een ticket sale of in je eentje een livestream gaat kijken. Ligt er dan wel weer aan hoeveel tickets je dan per persoon bij de pre-sale kan halen.


Als je met 1 abonnement 2 of 4 tickets mag kopen dan is de prijs ook een stuk schappelijker. Maar als je met 1 membership 1 ticket kan kopen is het dus gewoon €50 per persoon, ook dit had Q beter kunnen communiceren net als inderdaad hoeveel procent van de tickets hiernaartoe gaat.

Plus wat er eerder genoemd werd, betaal je die €50 per jaar en dan heb je nieteens gegarandeerd tickets. Ga er of helemaal voor en zorg ervoor dat je ook echt gegarandeerd voor mag kruipen als je betaalt, zoals met een fastpass systeem in een pretpark, of doe het gewoon helemaal niet.

Want nu zijn de kopers van het DEDIQATED membership straks boos dat ze hebben betaald maar alsnog geen Qlimax kaartje hebben, en mensen zonder membership zijn boos omdat het de volgende editie in 8 on plaats van 11 minuten uitverkoopt omdat er mensen zijn met een DEDIQATED membership die 10%(?) van de kaarten weg mogen kapen voor de normale sale begonnen is.

Even iets anders, kijk eens naar de comments op facebook en instagram van deze announcement post. Bijna alleen maar negatieve reacties van de fans en ik zie alleen maar positieve reacties en feestelijke emojis van de artiesten, zouden ze dan echt niet snappen dat dit een slechte zaak is voor ons als 'consument'?
Vorige  1 ... 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30 ... 46  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen