Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29 ... 46  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2021 13:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steek deze maar lekker in je achterste. In ga uit principe niet betalen om voor te dringen.
Misselijk verdienmodel dit, bah.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2021 13:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oh ik lees nu ook dat Defqon at Home alleen te bekijken is met een ticket (dat ik helaas niet heb) of met een membership.
Dikke lul. Ik had met liefde 15 euro betaald voor die livestream, maar dit weiger ik gewoon uit principe.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2021 13:20 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

ULTIMO schreef:
Oh ik lees nu ook dat Defqon at Home alleen te bekijken is met een ticket (dat ik helaas niet heb) of met een membership.
Dikke lul. Ik had met liefde 15 euro betaald voor die livestream, maar dit weiger ik gewoon uit principe.

Dit dus.

Ik had echt wel geld over voor een abonnement (of eenmalige stream net zoals met Qlimax bijv.) als je vette exclusieve content of toegang tot vette streams krijgt. Ik snap ook heel goed als dat ze zouden doen, het geld moet ten slotte ergens vandaan komen. Zelfs het duurder maken van kaartjes had ik echt begrepen...(worden waarschijnlijk ook nog eens duurder...)

Maar die priority access schiet echt in het verkeerde keelgat...
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2021 13:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
Defqon.1 at Home will be the first of many exclusive livestreams on Q-dance Network. The complete broadcast can only be experienced with either a DEDIQATED Membership or a Defqon.1 at Home Ticket. Both will go on sale on May 27th (20:00 CEST).

https://www.q-dance.com/en/news/q-dance ... nouncement

Je kan gewoon een eenmalig ticket kopen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2021 14:30 
 
Organisator
Avatar gebruiker

Hi all, we begrijpen dat jullie vragen/opmerkingen/bedenkingen hebben.

Hierbij wat meer uitleg:
Citaat:
Regarding priority access to ticket sales: we understand that you have questions. Throughout the years, we’ve dealt with the growing demand for Q-dance event tickets in various ways, and the truth is that there simply is no fair solution for everybody when the demand is higher than the supply. With the DEDIQATED Membership, we offer our fans the opportunity to get priority access at ticket sales. This doesn’t mean that they’re guaranteed of tickets. Only a percentage of all tickets will be available for DEDIQATED Members, meaning that regular members will always have a fair shot at attaining their tickets for Defqon.1, Qlimax or any other Q-dance event.

Q-dance Network and the DEDIQATED Membership are so much more than just tickets. It’s the place where you can experience unique new content and can connect with your favorite artists. We’ve created six massive new shows for you to enjoy, and that’s only the beginning. With Q-dance Network and the DEDIQATED Membership, we want you to experience the best our scene has to offer without any outside interference. 24/7 together, connected in our new digital home.


We hopen dat jullie begrijpen dat het niet zo zwart-wit is als het lijkt: ook als reguliere member kan je gewoon nog met een normale kans een ticket kopen. Vragen kunnen jullie altijd stellen, we proberen er op terug te komen (zoals jullie begrijpen is het vandaag een redelijk hectische dag).
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2021 14:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dus als ik het goed begrijp hebben mensen die wel de keuze maken om €50,- neer te leggen niet eens de zekerheid op kaarten? Waarvoor zouden ze het dan nog doen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2021 14:37 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Q-dance schreef:
This doesn’t mean that they’re guaranteed of tickets. Only a percentage of all tickets will be available for DEDIQATED Members, meaning that regular members will always have a fair shot at attaining their tickets for Defqon.1, Qlimax or any other Q-dance event..


Dus dan betaal je geld om voorrang te krijgen, krijg je het alsnog niet want er is maar een beperkt aantal beschikbaar? Dat snap ik even niet...waarvoor betaal je dan? (buiten de streams en content enzo)

Een manier vinden om iedereen een eerlijke kans te geven is heel moeilijk, dat snap ik. Maar wat was er mis met het principe wie het eerst kom wie het eerst maalt? Of je meest trouwe fans eerst voorrang te geven? Dat is in imo de meest eerlijke manier.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2021 14:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
Dus als ik het goed begrijp hebben mensen die wel de keuze maken om €50,- neer te leggen niet eens de zekerheid op kaarten? Waarvoor zouden ze het dan nog doen?


Voor de livestream content en dergelijke :P ?

Fijn dat jullie ondanks kritiek het hier willen toelichten. Het klinkt zo al meer genuanceerd, ook al ben ik er nog steeds geen fan van.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2021 14:40 
 
Organisator
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
Dus als ik het goed begrijp hebben mensen die wel de keuze maken om €50,- neer te leggen niet eens de zekerheid op kaarten? Waarvoor zouden ze het dan nog doen?


Door alle reacties lijkt het nu alsof de priority access de belangrijkste peiler is binnen het membership, maar dat is totaal niet zo. Het is gewoon een van de voordelen, maar wij richten ons veel meer op het digitale stuk. De afgelopen maanden hebben we 6 nieuwe contentformats ontwikkeld die exclusief te zien zijn voor DEDIQATED Members op Q-dance Network. Daarnaast krijg je toegang tot alle livestreams en de unieke functies van de Q-dance Network app. Verder is dit pas het begin, we zijn constant bezig met het uitbouwen van de digitale mogelijkheden voor DEDIQATED Members.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2021 14:43 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Q-dance schreef:
Door alle reacties lijkt het nu alsof de priority access de belangrijkste peiler is binnen het membership, maar dat is totaal niet zo. Het is gewoon een van de voordelen, maar wij richten ons veel meer op het digitale stuk. De afgelopen maanden hebben we 6 nieuwe contentformats ontwikkeld die exclusief te zien zijn voor DEDIQATED Members op Q-dance Network. Daarnaast krijg je toegang tot alle livestreams en de unieke functies van de Q-dance Network app. Verder is dit pas het begin, we zijn constant bezig met het uitbouwen van de digitale mogelijkheden voor DEDIQATED Members.

En dat is ook alleen maar goed en dat we juigen we ook zeker toe. Ik wil absoluut betalen voor meer content, zeker in deze tijd. Maar voorrang geven op kaartverkoop als je zo'n abonnement afneemt is gewoon niet oke imo. En dan al helemaal niet als je niet eens echt zekerheid heb als de beschikbaarheid maar beperkt is. Vis je alsnog achter het net...
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2021 14:46 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

We are one family, als je 4 euro per maand betaalt!

Triest, je kan het nog zo mooi zetten als je wilt maar zeker gezien het feit dat je alsnog geen volle kansen hebt benadeel je gewoon twee partijen. De betalende klanten omdat ze alsnog geen zekerheid hebben en de gewone bezoeker die zojuist wederom minder kans heeft gekregen op tickets in het al groeiende bezoekersaantal en de craving bij iedereen naar de feesten sinds de coronacrisis.

Dat je voor de rest wat vraagt is prima omdat je niemand uitsluit. Maar dit is gewoon uitbuiting van mensen die naief genoeg zijn en uitsluiting van mensen die het er niet mee eens zijn, niet meer, niet minder.

Dacht dat jullie hier wel boven stonden met jullie eensgezindheid op feesten. Helemaal na 1,5 jaar niks door Corona nu de vraag naar feesten hoog is, is dit helemaal vuil.

Voor de mensen die wel zouden willen betalen voor de extra kans. Gefeliciteerd, je hoert jezelf uit om over de rug van anderen alsnog tickets te krijgen ;).
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2021 14:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Q-dance schreef:
MelvinFR schreef:
Dus als ik het goed begrijp hebben mensen die wel de keuze maken om €50,- neer te leggen niet eens de zekerheid op kaarten? Waarvoor zouden ze het dan nog doen?


Door alle reacties lijkt het nu alsof de priority access de belangrijkste peiler is binnen het membership, maar dat is totaal niet zo. Het is gewoon een van de voordelen, maar wij richten ons veel meer op het digitale stuk. De afgelopen maanden hebben we 6 nieuwe contentformats ontwikkeld die exclusief te zien zijn voor DEDIQATED Members op Q-dance Network. Daarnaast krijg je toegang tot alle livestreams en de unieke functies van de Q-dance Network app. Verder is dit pas het begin, we zijn constant bezig met het uitbouwen van de digitale mogelijkheden voor DEDIQATED Members.


Ik ben verkocht op t moment dat jullie Q-Dating introduceren. Lijkt me schitterend, een videocall met één of andere geile Chileen ofzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2021 14:51 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ik ben helemaal voor een membership waar je toegang krijgt tot exclusieve content, zou dat zo aanschaffen denk ik. Ben misschien zelfs nog meer voor een opzet met in-app aankomen, waarbij je de keuze hebt welke dingen je wel of niet wilt zien/kopen.

Maar dat voorrang gedeelte gaat echt te ver en is tering oneerlijk (en ja, tuurlijk komt daar de nadruk op te liggen). Stel je bent een ontiegelijke fan maar moet maandelijks op de kleintjes letten. Spaart een heel jaar om een weekend naar Defqon te kunnen (dat maakt je pas een loyale fan/klant). Kom je niet aan kaarten omdat Jan-Diederik van Ghrachtendam uit het Gooi er maar zo'n membership tegenaan heeft gegooid om eens een keer een kijkje te kunnen nemen op Defqon. Gelijke kansen voor iedereen!

The Ace of Bass schreef:
Een manier vinden om iedereen een eerlijke kans te geven is heel moeilijk, dat snap ik. Maar wat was er mis met het principe wie het eerst kom wie het eerst maalt? Of je meest trouwe fans eerst voorrang te geven? Dat is in imo de meest eerlijke manier.

Dit vat het mooi samen ja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2021 14:56 
 
Hardtraxx Veteran

wootum schreef:
Gelijke kansen voor iedereen!


Sorry maar dit is het al jaren niet meer! Waren het niet win acties voor codes dan wel loyalty acties, daarna aanmeld pagina's wat weer over ging naar Q-Dance Accounts.

Er zijn nooit gelijke kansen geweest, altijd een groep die eerder aan de beurt was dan de rest. Het feit dat het nu gekoppeld is aan geld is wat mensen triggerd, en begrijpelijk, maar ga nu niet doen alsof dit nieuw is
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2021 15:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
wootum schreef:
Gelijke kansen voor iedereen!


Sorry maar dit is het al jaren niet meer! Waren het niet win acties voor codes dan wel loyalty acties, daarna aanmeld pagina's wat weer over ging naar Q-Dance Accounts.

Er zijn nooit gelijke kansen geweest, altijd een groep die eerder aan de beurt was dan de rest. Het feit dat het nu gekoppeld is aan geld is wat mensen triggerd, en begrijpelijk, maar ga nu niet doen alsof dit nieuw is


Dat klopt, maar het inschrijven voor een pre-sale was voor iedereen mogelijk. Daar had je geen voorrang of uitgave voor nodig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2021 15:01 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
wootum schreef:
Gelijke kansen voor iedereen!


Sorry maar dit is het al jaren niet meer! Waren het niet win acties voor codes dan wel loyalty acties, daarna aanmeld pagina's wat weer over ging naar Q-Dance Accounts.

Er zijn nooit gelijke kansen geweest, altijd een groep die eerder aan de beurt was dan de rest. Het feit dat het nu gekoppeld is aan geld is wat mensen triggerd, en begrijpelijk, maar ga nu niet doen alsof dit nieuw is


Winacties en loyalty acties zijn echter nog steeds random, gratis en iedereen kan er aan meedoen. Dus deze vergelijking slaat nergens op.

Niemand heeft ook een probleem met de rest van het abonnement, het betaald voordringen wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2021 15:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
wootum schreef:
Gelijke kansen voor iedereen!


Er zijn nooit gelijke kansen geweest, altijd een groep die eerder aan de beurt was dan de rest. Het feit dat het nu gekoppeld is aan geld is wat mensen triggerd, en begrijpelijk, maar ga nu niet doen alsof dit nieuw is


Het is natuurlijk wel een verschil dat je maandelijks geld neerlegd met het idee dat je ticket gegarandeerd is terwijl er eigenlijk niets veranderd. Een wachtrij was ook wie het eerst komt wie het eerst maalt en nu gebeurt eigenlijk hetzelfde behalve dat je er nu aan geld uitgeeft.

Overigens dikke prima om dit geld uit te geven aan de overige content :thumbsup: Zeker voor de volledige event streams.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2021 15:09 
 
Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
Winacties en loyalty acties zijn echter nog steeds random, gratis en iedereen kan er aan meedoen. Dus deze vergelijking slaat nergens op.

Niemand heeft ook een probleem met de rest van het abonnement, het betaald voordringen wel.


Wootum heeft het over gelijke kans voor iedereen en ik geef aan dat die er dus nooit zijn geweest
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2021 15:12 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Broken Balance schreef:
Winacties en loyalty acties zijn echter nog steeds random, gratis en iedereen kan er aan meedoen. Dus deze vergelijking slaat nergens op.

Niemand heeft ook een probleem met de rest van het abonnement, het betaald voordringen wel.


Wootum heeft het over gelijke kans voor iedereen en ik geef aan dat die er dus nooit zijn geweest

Dan heb ik het misschien verkeerd verwoord. Ik vind niet dat je iemand op financieel vlak buiten kunt sluiten. Zo'n winactie of pre-sale code was voor iedereen, of je nou een brede of een krappe portemonnee hebt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2021 15:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
of je nou een brede of een krappe portemonnee hebt.


Maar heel eerlijk, het bezoeken van de evenementen van Q is toch al een soort van premium ervaring? Als jij het niet breed hebt ga je toch niet 95 euro voor Qlimax betalen?

Maar verder wel met je eens hoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2021 15:33 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Zoals wootum het schetst kan het prima, zullen genoeg mensen zijn die sparen voor zoiets.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2021 15:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tja de een spaart een jaar lang en kan dan naar Qlimax, een ander pakt Defqon, Qontinent, XQ, Qlimax en Qbase in een jaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2021 15:37 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
wootum schreef:
of je nou een brede of een krappe portemonnee hebt.


Maar heel eerlijk, het bezoeken van de evenementen van Q is toch al een soort van premium ervaring? Als jij het niet breed hebt ga je toch niet 95 euro voor Qlimax betalen?

Maar misschien wel voor een paar tientjes naar de kleinschaligere evenementen, zoals die album-releaseparty van Phuture Noize bijvoorbeeld. Als ik het me goed herinner was hier ook een enorme vraag naar kaarten bij. Ik ga er namelijk vanuit dat die voorrangsregeling dan ook voor alle Q evenementen geldt??
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2021 15:54 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik blijf erbij dat Q-Dance dit soort priority ticket onzin helemaal niet nodig zou hebben als ze genoeg vertrouwen hadden in hun nieuwe streaming platform (dat er best wel prima uitziet). Het is ook wel zonde dat ze het zo gedaan hebben, want door deze ongelofelijk domme 'feature' heeft niemand het meer over de digitale content waar dit abonnement vooral over zou moeten gaan. Ik kan ieder geval met 100% zekerheid zeggen dat ik niet voor zo'n Q-Dance Membership ga betalen zo lang ze zich met dit soort anti-consument praktijken bezig houden. Tickets horen gewoon 'wie het eerst komt, wie het eerst maalt' te zijn, met hooguit (en zelfs dat vind ik discutabel) een pre-sale voor de mensen die keer op keer kaarten kopen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2021 16:07 
 
Hardtraxx Veteran

Citaat:
Ik vind het allemaal opzich leuke ideeën behalve de voorrang op kaartverkoop, dat is gewoon een dikke middelvinger naar iedereen die geen membership heeft.
Vorige  1 ... 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29 ... 46  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen