Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 46  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2018 08:57 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

ULTIMO schreef:
Vooral niet doen dan heh!


RomanAnthony schreef:
En BattleRoyaleNL, leuk hoor, al die info. Maar lul je niet gewoon lekker uit je nek?


Ik snap echt niet waarom er op "inside" info altijd zo wordt gereageerd op HT >.< Ik vind het nog wel logisch klinken wat hij zegt en het is toch leuk om mee te nemen in de speculaties richting een feest?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2018 09:05 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

DonnyD schreef:
ULTIMO schreef:
Vooral niet doen dan heh!


RomanAnthony schreef:
En BattleRoyaleNL, leuk hoor, al die info. Maar lul je niet gewoon lekker uit je nek?


Ik snap echt niet waarom er op "inside" info altijd zo wordt gereageerd op HT >.< Ik vind het nog wel logisch klinken wat hij zegt en het is toch leuk om mee te nemen in de speculaties richting een feest?


Wat dan? Ik stel hem toch een (vrij logische) vraag? Zomaar uit het niets dingen roepen kan iedereen en dat is vrij irritant als dat altijd gebeurt en het de helft van de tijd niet klopt. Ik zeg niet dat ik hem niet geloof, maar het zou al heel wat schelen als hij kan toelichten waar die informatie op berust is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2018 09:37 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Volgens mij was het nog een harde regel hier een paar jaar geleden dat overal een bron bij moest.

Speculeren ok, maar dit is geen speculeren. Zo kan iedereen wel wat roepen inderdaad. Of het logisch klinkt of niet boeit dan niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2018 10:17 
 
Hardtraxx Veteran

Pas maar op BRNL,
Straks mag je niet meer naar feesten van Q-dance!!




:lol:

Verder geldt natuurlijk wat mien moat BB zegt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2018 11:28 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Speculeren ok, maar dit is geen speculeren. Zo kan iedereen wel wat roepen inderdaad. Of het logisch klinkt of niet boeit dan niet.


Dus stel iemand heeft veel dj's als vrienden en kent mensen uit de grote organisaties, dan ga je als je hier op het forum zit toch niet doodleuk vertellen dat bijvoorbeeld Act Of Rage niet zelf produceert omdat een collega dj (die jij dus kent) het in een dronken bui heeft gezegd...

Ik vind die inside info altijd wel leuk om te weten mocht het kloppen! Uiteraard komt het voor dat mensen zomaar wat lullen maar er zijn ook een aantal leden vertrokken die het nagenoeg altijd goed hadden puur door de kortzichtige reacties van forumleden..
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2018 11:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind het ook leuk om inside info te horen, alleen het gebeurt regelmatig dat iemand iets van een vriend hoort die het van een vriend hoort en hier zegt 'HET IS UIT EEN BETROUWBARE BRON'. Vervolgens klopt het totaal niet (Zoals laatst met volgens mij Qlimax line-up).

Hier zeggen 'Dit is zo, geloof me maar' geeft totaal geen geloofwaardigheid.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2018 11:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

BattleRoyaleNL schreef:
zeke schreef:
Pipa schreef:
Haha mooi dat Deetox dan gewoon hier niet staat. Dus kan die hele discussie weer de prullenbak in


Dan kan zelfs die hele lineup en hardtraxx newbie met zn betrouwbare bron de prullenbak in :)



ja man , omdat mijn bron niet de juiste lijst heeft maar op afreageren op mij? Ik heb ook niet gezegt dat dit de line up is maar dit gaan in sommige wandelgangen rond. Jammer dat deetox niet komt

Uit P1 fissa topique, hij is er goed in :clap: :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2018 12:07 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

DonnyD schreef:
Broken Balance schreef:
Speculeren ok, maar dit is geen speculeren. Zo kan iedereen wel wat roepen inderdaad. Of het logisch klinkt of niet boeit dan niet.


Dus stel iemand heeft veel dj's als vrienden en kent mensen uit de grote organisaties, dan ga je als je hier op het forum zit toch niet doodleuk vertellen dat bijvoorbeeld Act Of Rage niet zelf produceert omdat een collega dj (die jij dus kent) het in een dronken bui heeft gezegd...

Ik vind die inside info altijd wel leuk om te weten mocht het kloppen! Uiteraard komt het voor dat mensen zomaar wat lullen maar er zijn ook een aantal leden vertrokken die het nagenoeg altijd goed hadden puur door de kortzichtige reacties van forumleden..


Het is zeker leuk om te weten, maar zoals patrick zei, het is nogal lastig hier tegenwoordig om inside info en interessant doen uit elkaar te halen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2018 12:39 
 
Hardtraxxer

Neee :) airport weeze krijgt nacht vluchten daarom kan een nachtfestival niet meer. En denk idd aan van 10:00 tot max 02:00.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2018 12:47 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Misschien is het goed om helemaal niet meer 'inside info' te delen oid. Leuk dat er dan een bron bij moet maar dit wordt dus ook totaal niet gedaan. Gewoon lekker bij speculeren houden. Heb je inside info? houd het lekker voor je. Geeft alleen maar irritatie en nutteloze discussies :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2018 13:02 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

The Ace of Bass schreef:
Misschien is het goed om helemaal niet meer 'inside info' te delen oid. Leuk dat er dan een bron bij moet maar dit wordt dus ook totaal niet gedaan. Gewoon lekker bij speculeren houden. Heb je inside info? houd het lekker voor je. Geeft alleen maar irritatie en nutteloze discussies :P


Misschien wel beter inderdaad ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2018 13:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik had idd ook de geruchten gehoord, dat het niet meer verkrijgen van een nachtvergunning de reden is dat ze zijn gestopt met Q-base. Q-base heeft nu zo'n naam opgebouwd met de nachtelijke uren erbij (ookal was een van de eerste edities ook overdag), dat het beter is met een schone lei te beginnen als het ineens weer een dagfestival moet worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2018 15:43 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

BattleRoyaleNL schreef:
En denk idd aan van 10:00 tot max 02:00.


10:00 hoeft van mij echt niet hoor xd Wekker om 05:00, 06:30 verzamelen en 07:30 in de bus om iedereen op te halen en er vanaf het begin bij te zijn... Als het 's nachts toch niet meer mag laat ze dan gewoon fatsoenlijke tijden doen met een vet nieuw concept :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2018 16:10 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

DonnyD schreef:
10:00 hoeft van mij echt niet hoor xd Wekker om 05:00, 06:30 verzamelen en 07:30 in de bus om iedereen op te halen en er vanaf het begin bij te zijn...

Dit klinkt als mijn Decibel van dit jaar :lol:


Maar inderdaad, 10 uur is wel n beetje te veel van het goeie. Doe het dan 'normale' festival tijden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2018 17:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

BattleRoyaleNL schreef:
Neee :) airport weeze krijgt nacht vluchten daarom kan een nachtfestival niet meer. En denk idd aan van 10:00 tot max 02:00.

Ohja logisch xd dus als er een feest tot 12uur 's avonds gegeven wordt, kan er die nacht nog wél gevlogen worden op Airport Weeze? Haha wat een bullshit reden :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2018 17:23 
 
Hardtraxxer

Nou ja dat gaat idd rond. En weet jij veel tot hoelaat ze een vergunning krijgen. Weet alleen bijna zeker dat het niet meer de hele nacht doorgaat. En is btw geen inside info. Is logisch nadenken. Defqon gaat niet verplaatsen ( mensen boeken nu al vluchten en huisjes en de meeste mensen van ver weg zijn er meestal al een paar dagen van te voren ) dus dat gaan ze niet 4 maand van te voren aangeven van joh we gaan het ergens anders doen. Dat nieuwe event inplaats van qbase was ook ql bekend waneer en waar. Dat mensen dan nog denken aan een weekend festival snap ik dan weer niet... al met al. In mijn ogen en wat ik hoor in de wandelgangen : defqon van 3 naar 4 dagen plus grotere camping. Qbase vervanger een dag festival met iets heel anders kwa opzet. ( meerdere dance labels bij elkaar inplaats van alleen hardstyle/core
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2018 17:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

BattleRoyaleNL schreef:
In mijn ogen en wat ik hoor in de wandelgangen :



In welke wandelgangen loop jij rond dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2018 17:51 
 
Hardtraxxer

ULTIMO schreef:
BattleRoyaleNL schreef:
In mijn ogen en wat ik hoor in de wandelgangen :



In welke wandelgangen loop jij rond dan?



Bkijkbaar in gangen waar jij niet komt? Ga nou allemaal niet zo bijdehand doen. Dit is een geruchten topic... en waar mensen het horen of hoe. Dat maakt niks uit.. kan in de zomer van 2019 wel ineens anders zijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2018 17:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

BattleRoyaleNL schreef:
ULTIMO schreef:
BattleRoyaleNL schreef:
In mijn ogen en wat ik hoor in de wandelgangen :



In welke wandelgangen loop jij rond dan?



Bkijkbaar in gangen waar jij niet komt? Ga nou allemaal niet zo bijdehand doen.

Gevalletje de pot verwijt de ketel? Ik ben ook wel benieuwd in welke wandelgangen jij zoal rondloopt hoor, gewoon een legitieme vraag volgens mij.

BattleRoyaleNL schreef:
Dit is een geruchten topic...

Speculatie =/= geruchten

BattleRoyaleNL schreef:
en waar mensen het horen of hoe. Dat maakt niks uit..

Hoezo zou dat niet uitmaken dan? Iedereen kan op die manier wel iets uit z’n duim zuigen onder dat motto.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2018 18:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

BattleRoyaleNL schreef:
Nou ja dat gaat idd rond. En weet jij veel tot hoelaat ze een vergunning krijgen. Weet alleen bijna zeker dat het niet meer de hele nacht doorgaat. En is btw geen inside info. Is logisch nadenken. Defqon gaat niet verplaatsen ( mensen boeken nu al vluchten en huisjes en de meeste mensen van ver weg zijn er meestal al een paar dagen van te voren ) dus dat gaan ze niet 4 maand van te voren aangeven van joh we gaan het ergens anders doen. Dat nieuwe event inplaats van qbase was ook ql bekend waneer en waar. Dat mensen dan nog denken aan een weekend festival snap ik dan weer niet... al met al. In mijn ogen en wat ik hoor in de wandelgangen : defqon van 3 naar 4 dagen plus grotere camping. Qbase vervanger een dag festival met iets heel anders kwa opzet. ( meerdere dance labels bij elkaar inplaats van alleen hardstyle/core


Dus eerst zeg je dat het geen nachtfeest meer wordt vanwege nachtvluchten en dan zeg je dat je gewoon logisch moet nadenken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2018 18:07 
 
Hardtraxxer

Lezen is voor sommige mensen lastig blijkbaar. En idd geen nachtfeest omdst airport weeze gaat uitbreiden plus nachtvluchten. Werd begin dit jaar al bekend gemaakt dat aiport weeze plannen had daarvoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2018 18:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

BattleRoyaleNL schreef:
Lezen is voor sommige mensen lastig blijkbaar. Ik loop bij verschillende organisaties rond die hardstyle events doen. Daar hoor je nog wel eens wat. En idd geen nachtfeest omdst airport weeze gaat uitbreiden plus nachtvluchten. Werd begin dit jaar al bekend gemaakt dat aiport weeze plannen had daarvoor.


Dus ze gaan nachts opeens vliegen terwijl Q-dance nog bezig is met opruimen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2018 18:15 
 
Hardtraxxer

makrooy schreef:
BattleRoyaleNL schreef:
Lezen is voor sommige mensen lastig blijkbaar. Ik loop bij verschillende organisaties rond die hardstyle events doen. Daar hoor je nog wel eens wat. En idd geen nachtfeest omdst airport weeze gaat uitbreiden plus nachtvluchten. Werd begin dit jaar al bekend gemaakt dat aiport weeze plannen had daarvoor.


Dus ze gaan nachts opeens vliegen terwijl Q-dance nog bezig is met opruimen?



Als jij op nog geen 300 meter van een landingsbaan met vuurwerk gaat schieten en lasers en felle verlichting gaat spelen dan mogen er zeer geen vluchten landen! Daar gaat het om. Jij wil niet als piloot 20 lasers in je ogen hebben als je wil gaan landen of wil gaan opstijgen... het stuk waar qbase op zit is een oude luchtmachtbasis. Dus daar kunnen ze dag en nacht gewoon werken. Maar met verlichting /vuurrwerk is het niet veilig voor het vliegverkeer
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2018 18:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En als dat feest tot 23u duurt dan? Dan zijn er ook vanaf een uur of 21:00 lasers en/of vuurwerk. Dan dus ook geen avondvluchten meer dan, maar alleen 's nachts? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2018 18:52 
 
Hardtraxxer

pecola-tje schreef:
En als dat feest tot 23u duurt dan? Dan zijn er ook vanaf een uur of 21:00 lasers en/of vuurwerk. Dan dus ook geen avondvluchten meer dan, maar alleen 's nachts? xd



Je weet dat er nu al bijna geen vliegtuigen opstijgen/landen in weeze na 8 uur in de avond tijdens qbase?. En als er nu meer avond/nachtvluchten komen wat er nu nog niet is kan het zeker daar aanliggen. Verder kijken dan je neus lang is .. ik ga hier nu ook verder niet meer op in. We zullen het zien in 2019.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 46  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen