Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 46  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2018 10:39 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

BattleRoyaleNL schreef:
Volgens mij begrijpt een deel het niet helemaal. Als je iets hoort in de wandelgangen , iets ziet/leest op fb zijn dat alsnog geruchten die waar of niet waar kunnen zijn. Speculeren/ wandelgangen / roddelen kan dus in dit topic want daar is hij voor. Niet voor feiten , want dan was er al een eigen topic voor. En zoals sommige hier zeggen : inside info. Nee die geef ik niet en ik zeg ook niet wat ik zeg waar is. En ik hoor ook niks in vertrouwen wat ik dan openbaar zou delen...

Want wat het nou echt word, dat weet niemand behalve de dj's en qdance zelf.

En als dat hier niet mag : sluit dit topic , want dit gezeik voegt niks toe aan dit topic.

En ik kom zeker niet om het mannetje te zijn... dat heb ik niet eens nodig .

Hier laat ik het ook bij

Groetjes en denk om je hart jongens


En dan wel dit zeggen:

Citaat:
Ik kreeg dit via via door ( bron is redelijk betrouwbaar )


Citaat:
Defqon 3.0 is dat er een extra dag bij komt. Lokatie zou ook gewoon biddinghuizen zijn. Dat new home of the harderstyles is de vervanger van qbase en zou plaatst vinden in weeze

Citaat:
Neee :) airport weeze krijgt nacht vluchten daarom kan een nachtfestival niet meer.

Alsof het dus al waarheid is.

Maar ook:
Citaat:
Weet alleen bijna zeker dat het niet meer de hele nacht doorgaat.

Toch weer een twijfel.

Citaat:
Ik loop bij verschillende organisaties rond die hardstyle events doen. Daar hoor je nog wel eens wat.

Die zin heb je weggehaald omdat... je niks in vertrouwen hoort..?

Citaat:
En idd geen nachtfeest omdst airport weeze gaat uitbreiden plus nachtvluchten.

Toch weer zeker van je zaak.


Citaat:
Werd begin dit jaar al bekend gemaakt dat aiport weeze plannen had daarvoor.

Waar kan ik dat vinden? Want dat moet dan gewoon openbaar nieuws zijn toch?

Hoe zit het trouwens met Parookaville, dat in juli 2019 weer plaatsvindt en normaliter doorgaat tot 4.00 uur s'nachts.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2018 10:50 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Sow hier pak ik ff extra bakje koffie voor, en popcorn :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2018 10:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Doet me denken aan die post van Zephyrus dat The Skribbler TC-minded was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2018 11:16 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

THArdstyler schreef:
Gewoon een soort regels opstellen.

Speculeren:
Ik denk .......
Ik verwacht .....
Ik hoop ....
Etc.

Niet doen:
Ik heb gehoord ....... (maar vermeld de bron niet)
Ik heb vernomen ...... (maar vermeld de bron niet)

Dit is het voornaamste waar ik op doelde inderdaad. Prima om te verwachten/hopen/denken, maar ga dit soort dingen niet als feit verkondigen als dit niet het geval is. Zelfs al is de bron een facebook discussie in RSU, zet het er gewoon bij. Je voorkomt een hoop irritatie op die manier en het blijft voor iedereen duidelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2018 12:01 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

zeke schreef:
degelijke punten


In b4 opmerking over je IQ.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2018 19:05 
 
Hardtraxxer

Wat een stel jankerds heb je hier toch bij elkaar, “regels opstellen mbt speculeren”.

Zolang iemand niet zegt “ik heb dit van iemand van de organisatie/dj/mn tante en het is 100% waar” wat boeit het dan man jezus. Is toch juist leuk een beetje ouwehoeren over wat er mogelijk allemaal komt, de een brengt het meer als feit dan de ander maargoed waar kan je je druk om maken zeg, laten we de definitie van speculeren ontleden.

En risico op foutieve informatie, kom je wel achter als het officiele bericht naar buiten komt. Als je dat risico niet wilt lopen moet je niet in een SPECULATIE topic kijken. Sowieso welk risico loop je? Risico? Je bent verdomme geen nieuwsreporter stel je is niet zo aan, ‘risico’ :lol:

/jankbal /rage

Ik lees vooral en post niet zoveel maar komop zeg
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2018 19:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

In de essentie wel eens met hierboven en met name dit:
Citaat:
En risico op foutieve informatie, kom je wel achter als het officiele bericht naar buiten komt. Als je dat risico niet wilt lopen moet je niet in een SPECULATIE topic kijken


Je kunt toch enkel en alleen vertrouwen op de info van de organisatie zelf. De rest kun je toch niet vertrouwen, of er nou wel of niet een bron word gegeven. Ook met een bron klopt het 9 van de 10 x niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2018 19:32 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

He Deef maat welkom op het forum.

Citaat:
Zolang iemand niet zegt “ik heb dit van iemand van de organisatie/dj/mn tante en het is 100% waar” wat boeit het dan man jezus. Is toch juist leuk een beetje ouwehoeren over wat er mogelijk allemaal komt, de een brengt het meer als feit dan de ander maargoed waar kan je je druk om maken zeg, laten we de definitie van speculeren ontleden.


Dit is precies wat wij zeggen, speculatie is prima, zeggen dat iets zo is zonder bron niet.

Fijne dag verder.

@Sander.

Het is een speculatie topic. Niet een WJD topic. Aka het "volgens mij is"-topic en "het is" topic.

Hele oorlog over wat speculatie is hoeft echt niet mensen, het verschil tussen iets is en iets kan zijn lijkt me toch basisschoolkennis? Men klaagt daar over, niet over mensen die zeggen ik heb gehoord van die en die, dat is meer een gerucht dan zeggen dat iets zo is.

Speculatie: "Mogelijk draait *naam* op Qlimax want *argument*"
Gerucht "Ik hoorde van *bron* dat op Qlimax staat"
Feit "*naam* staat op Qlimax"

Mag het nu weer gewoon?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2018 10:13 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

https://www.q-dance.com/nl/news/q-dance-x-ade-report-day-1

Citaat:
The panel consisted of four speakers, ranging from MC Villain and my colleague Koen Hulsbosch (M&A manager at Q-dance) to a major Mexican hardstyle promotor and Jaime Hansler, owner of Dirty Workz. I quickly learned that hardstyle is getting big in Mexico, but what really surprised me that this has been going on since 2004-2005!

“Right now, it’s so big in Mexico that we’re planning on taking it to the next level”


Defqon.1 Mexico 2019 ??
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2018 10:47 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Is Q eigenlijk al een keer geweest in Mexico met een event?
Heb altijd het idee dat ze eerst met een kleiner event 'The World of Q-dance' een soort tryout doen voordat ze meteen met Defqon.1 er naar toe gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2018 10:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Misschien een hosting? Volgens mij wordt die markt al wel bedient vanuit EDC (Basscon geloof ik als host?) en WiSH Outdoor heeft er ook een grote editie. Misschien is er wel ruimte voor meer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2018 11:04 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wish is inderdaad al een aantal jaar in Mexico vertegenwoordigd, en een Hosting is inderdaad meer voor de hand liggend. Ben benieuwd! :)
Of ze er al eens hebben gestaan als host kon ik zo snel niet vinden..
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2018 11:54 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Nattehond schreef:
https://www.q-dance.com/nl/news/q-dance-x-ade-report-day-1

Citaat:
The panel consisted of four speakers, ranging from MC Villain and my colleague Koen Hulsbosch (M&A manager at Q-dance) to a major Mexican hardstyle promotor and Jaime Hansler, owner of Dirty Workz. I quickly learned that hardstyle is getting big in Mexico, but what really surprised me that this has been going on since 2004-2005!

“Right now, it’s so big in Mexico that we’re planning on taking it to the next level”


Defqon.1 Mexico 2019 ??

Maar denk niet dat dat slaat op het 'Defqon 3.0' verhaal tbh. Denk dat DefQon 3.0 eerder slaat op de editie hier in eigen land.
Weet ook niet of je daar op doelde ofzo :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2018 13:08 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

The Ace of Bass schreef:
Nattehond schreef:
https://www.q-dance.com/nl/news/q-dance-x-ade-report-day-1

Citaat:
The panel consisted of four speakers, ranging from MC Villain and my colleague Koen Hulsbosch (M&A manager at Q-dance) to a major Mexican hardstyle promotor and Jaime Hansler, owner of Dirty Workz. I quickly learned that hardstyle is getting big in Mexico, but what really surprised me that this has been going on since 2004-2005!

“Right now, it’s so big in Mexico that we’re planning on taking it to the next level”


Defqon.1 Mexico 2019 ??

Maar denk niet dat dat slaat op het 'Defqon 3.0' verhaal tbh. Denk dat DefQon 3.0 eerder slaat op de editie hier in eigen land.
Weet ook niet of je daar op doelde ofzo :P


Daar doelde ik inderdaad niet op, mijn gedachte gingen meer naar een formaat Defqon zoals Chili, of zoals andere al aangaven een hosting ergens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2018 14:09 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Leuke speculaties hier zeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2018 14:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

zeke schreef:
BattleRoyaleNL schreef:
Volgens mij begrijpt een deel het niet helemaal. Als je iets hoort in de wandelgangen , iets ziet/leest op fb zijn dat alsnog geruchten die waar of niet waar kunnen zijn. Speculeren/ wandelgangen / roddelen kan dus in dit topic want daar is hij voor. Niet voor feiten , want dan was er al een eigen topic voor. En zoals sommige hier zeggen : inside info. Nee die geef ik niet en ik zeg ook niet wat ik zeg waar is. En ik hoor ook niks in vertrouwen wat ik dan openbaar zou delen...

Want wat het nou echt word, dat weet niemand behalve de dj's en qdance zelf.

En als dat hier niet mag : sluit dit topic , want dit gezeik voegt niks toe aan dit topic.

En ik kom zeker niet om het mannetje te zijn... dat heb ik niet eens nodig .

Hier laat ik het ook bij

Groetjes en denk om je hart jongens


En dan wel dit zeggen:

Citaat:
Ik kreeg dit via via door ( bron is redelijk betrouwbaar )


Citaat:
Defqon 3.0 is dat er een extra dag bij komt. Lokatie zou ook gewoon biddinghuizen zijn. Dat new home of the harderstyles is de vervanger van qbase en zou plaatst vinden in weeze

Citaat:
Neee :) airport weeze krijgt nacht vluchten daarom kan een nachtfestival niet meer.

Alsof het dus al waarheid is.

Maar ook:
Citaat:
Weet alleen bijna zeker dat het niet meer de hele nacht doorgaat.

Toch weer een twijfel.

Citaat:
Ik loop bij verschillende organisaties rond die hardstyle events doen. Daar hoor je nog wel eens wat.

Die zin heb je weggehaald omdat... je niks in vertrouwen hoort..?

Citaat:
En idd geen nachtfeest omdst airport weeze gaat uitbreiden plus nachtvluchten.

Toch weer zeker van je zaak.


Citaat:
Werd begin dit jaar al bekend gemaakt dat aiport weeze plannen had daarvoor.

Waar kan ik dat vinden? Want dat moet dan gewoon openbaar nieuws zijn toch?

Hoe zit het trouwens met Parookaville, dat in juli 2019 weer plaatsvindt en normaliter doorgaat tot 4.00 uur s'nachts.


Magistraal
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2018 14:16 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

haal dat nou niet weer aan xd het was eindelijk rustig en er werd weer gewoon normaal gesproken hier
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2018 14:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sorry heb weekend vibes. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2018 14:26 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Terug OT dan maar xd

Nattehond schreef:
Daar doelde ik inderdaad niet op, mijn gedachte gingen meer naar een formaat Defqon zoals Chili, of zoals andere al aangaven een hosting ergens.

Heb ik hem verkeerd begrepen. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2018 20:11 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Vind deze uitspraak ook wel interessant :

Citaat:
The panel ended with one final question: what can we expect in 2019? Jonas didn’t answer the question, but he did reveal that we can expect some truly ground breaking Defqon.1 stuff next year that hasn’t been done before. I would be lying if I would say that I don’t know what he’s talking about, so all I can say is: he’s right.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2018 17:58 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

zeke schreef:
Vind deze uitspraak ook wel interessant :

Citaat:
so all I can say is: he’s right.


Hij is rechts, Defqon zonder buitenlanders?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2018 01:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ground breaking defqon stuff?
Nieuwe locatie in Groningen confirmed
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2018 01:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ULTIMO schreef:
Ground breaking defqon stuff?
Nieuwe locatie in Groningen confirmed


ik ben voor
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2018 11:42 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
ULTIMO schreef:
Ground breaking defqon stuff?
Nieuwe locatie in Groningen confirmed


ik ben voor

x2
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2018 11:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
makrooy schreef:
ULTIMO schreef:
Ground breaking defqon stuff?
Nieuwe locatie in Groningen confirmed


ik ben voor

x2

Bij jullie in de achtertuin of wat?
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 46  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen