Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27 ... 46  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2020 13:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Misschien een leuk idee voor Q-Dance: als de regels ivm corona weer iets versoepelt worden (bijv. groepen tot 100 man weer toegestaan), een Q-Dance discobus (dubbeldekker of "harmonica-bus") inrichten die door Nederland rijdt met een paar DJ's erin.
Zo kunnen we eenvoudig en snel weer een beetje losgaan :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2020 21:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hurricane schreef:
Misschien een leuk idee voor Q-Dance: als de regels ivm corona weer iets versoepelt worden (bijv. groepen tot 100 man weer toegestaan), een Q-Dance discobus (dubbeldekker of "harmonica-bus") inrichten die door Nederland rijdt met een paar DJ's erin.
Zo kunnen we eenvoudig en snel weer een beetje losgaan :thumbsup:

Maar dan staat opnieuw iedereen veel te dicht op elkaar... Zo'n zaken zijn duidelijk nog niet aan de orde voor heeeel lang. Dat moet je nu ondertussen toch wel begrepen hebben?

Daarom heet het ook versoepelen van maatregelen. Wat jij schetst is compleet het tegenovergestelde. Iedereen lichaam tegen lichaam geplakt in een kleine ruimte. Kat bij de melk zetten.

Begrijp me niet verkeerd. Ik zit ook te wachten op het moment dat we weer met z'n alle ongegeneerd los kunnen, maar ik denk dat we moeten beseffen dat het ongeremd je gangetje gaan zoals 'vroeger' nog wel even kan duren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2020 21:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het zal voorlopig nog niet aan de orde zijn, maar er komt natuurlijk wel een moment dat evenementen weer toegestaan gaan worden. Ookal zal dat op zn vroegst pas ergens volgend jaar zijn. Maar mocht het eenmaal zover zijn, dan zal dat ook wel waarschijnlijk stapsgewijs gaan qua hoeveel man aanwezig mag zijn. De grote festivals met tig duizend man staan uiteraard achteraan in de rij. Een event met 100 man zal dan wellicht wel al iets eerder mogen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2020 22:38 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Krijgen evenementen in de buitenlucht sneller groen licht dan indoor evenementen? Als je de logica volgt zijn evenementen in de buitenlucht al een stuk minder gevaarlijk. Ik had het graag anders gezien, deze zomer zou het ideale moment zijn om al eens af te tasten wat er mogelijk is. Q-Dance zal het hopelijk wel overleven, maar andere organisatoren krijgen het zo wel knap lastig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2020 07:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

simon10pont schreef:
Krijgen evenementen in de buitenlucht sneller groen licht dan indoor evenementen? Als je de logica volgt zijn evenementen in de buitenlucht al een stuk minder gevaarlijk. Ik had het graag anders gezien, deze zomer zou het ideale moment zijn om al eens af te tasten wat er mogelijk is. Q-Dance zal het hopelijk wel overleven, maar andere organisatoren krijgen het zo wel knap lastig.


In België zijn enkel de grote evenementen afgelast. Er is nog niets gecommuniceerd over kleinschalige evenementen in de buitenlucht. Dit volgt nog op een later tijdstip, alsook de definitie wat onder de noemer kleinschalig valt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2020 10:44 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ben bang dat als kleine evenementen weer mogen beginnen dat het buiten al weer te fris is..
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2020 12:02 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

simon10pont schreef:
Krijgen evenementen in de buitenlucht sneller groen licht dan indoor evenementen? Als je de logica volgt zijn evenementen in de buitenlucht al een stuk minder gevaarlijk. Ik had het graag anders gezien, deze zomer zou het ideale moment zijn om al eens af te tasten wat er mogelijk is. Q-Dance zal het hopelijk wel overleven, maar andere organisatoren krijgen het zo wel knap lastig.


Nee want evenementen in de buitenlucht zijn vergunningsplichtig terwijl horeca tot 2 uur zonder vergunning evenementen mogen organiseren zonder vergunning.

Binnen evenementen zullen dus eerder van start gaan dan outdoor evenementen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2020 23:00 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wel een interessant punt uit de laatste MMA podcast van DBSTF.

Zij (DBSTF) hebben met Q gesproken over langere dj sets. Q zou dit wel zien zitten, maar veel andere dj's/acts niet...

Echt ontzettend jammer imo dat veel acts dit niet aandurven en mede daardoor feesten meer en meer voorspelbaar. Hoop dat Q het toch gewoon een keer aandurft, zou de scene zoveel goeds doen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2020 01:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vitality schreef:
Wel een interessant punt uit de laatste MMA podcast van DBSTF.

Zij (DBSTF) hebben met Q gesproken over langere dj sets. Q zou dit wel zien zitten, maar veel andere dj's/acts niet...

Echt ontzettend jammer imo dat veel acts dit niet aandurven en mede daardoor feesten meer en meer voorspelbaar. Hoop dat Q het toch gewoon een keer aandurft, zou de scene zoveel goeds doen!

Ik snap je punt niet helemaal. Q ziet het zitten, maar veel artiesten niet. Maar toch zou Q het moeten aandurven? Artiesten en/of hun management kunnen boekingen natuurlijk ook weigeren hè. Ik wil niet zeggen dat ze dat ook gelijk doen als ze een boeking krijgen voor een set die ze te lang vinden, maar je kunt als organisatie moeilijk vol tegen de wensen van een artiest in gaan.

Ik denk dat het probleem voornamelijk zit in wat de scene vraagt van artiesten. Vroeger kon je er nog mee wegkomen om alleen een DJ te zijn die vette sets neerzette. Daar werd je mee geboekt. In de afgelopen 10-15 jaar is de rol van eigen producties steeds belangrijker geworden en grotere boekingen zonder eigen producties (of, in sommige gevallen, producties uitgebracht onder jouw naam) zijn simpelweg niet meer mogelijk. Ik vermoed dat dit komt door het zeer sterk toegenomen aanbod van artiesten, die zich uiteraard moeten onderscheiden door middel van eigen producties. Kijk naar een Defqon waar je nu 300+ verschillende artiesten hebt over het weekend en je nog steeds een hoop (semi-)grote namen mist. Dat kon je je 10 jaar geleden toch niet voorstellen?

Anyhow. Aanbod groeit -> artiesten proberen zich te onderscheiden met producties -> langzaam maar zeker worden producties het criterium waar je boekingen mee krijgt in plaats van het DJ zijn.

Vergeet niet dat artiesten binnen hetzelfde subgenre naast collega's ook concurrenten zijn. Immers, als artiest A geboekt wordt is er al één plek op de line-up vergeven die niet naar artiest B gaat. Met een kleinere scene is dat geen probleem, maar met een grotere scene moet je knokken voor je plek en dus voor je centen.

Waarom dan geen langere sets? De insteek is veranderd van "Ik sta redelijk safe in de scene en kan platen van anderen draaien" naar "Ik draai vooral mijn eigen platen om mijzelf meer te promoten voor meer boekingen". Hoe korter de sets, hoe makkelijker je ermee wegkomt meer eigen recente producties/hitjes van jezelf te draaien. Je moet jezelf simpelweg promoten door je eigen producties te draaien in je sets. Kortere sets maken dit makkelijker.

Daarnaast heb ik het idee dat fans van specifieke artiesten loyaler zijn geworden door de opkomst van social media en de daarmee toegenomen mogelijkheid tot interactie met artiesten. Kijk bijvoorbeeld hoe erg het hier gewaardeerd wordt dat artiesten op het forum meelezen en reageren! In een groot deel van die gevallen worden de producties van de desbetreffende artiesten ook gewaardeerd. Je weet natuurlijk niet zeker of die activiteit leidt tot het meer waarderen van tracks of dat de artiesten actiever worden doordat hun tracks hier meer in de smaak gevallen, maar ik durf er geld op in te zetten dat er in ieder geval een wisselwerking is tussen die twee. Die loyaliteit die ontstaat geeft "horen van specifieke platen van artiest X" een grotere bijdrage aan het bezoeken van hun sets. Meer bezoekers = "bezoekers willen mijn muziek horen" = aantrekkelijker voor boekingen = je marktpositie versterken.

Daarnaast kan ik me herinneren dat er, in de Q&A met Bass Modulators, door de heren gesproken is over de verminderde spanningsboog van bezoekers waardoor tracks anders geproduceerd worden (kortere midintro's, climaxen, breaks etc). Ik merk bij mezelf en bij medebezoekers dat het bij een anderhalf uur lange set moeilijker is om de hele set geboeid te blijven dan bij een kortere set. Hoe langer een set wordt (vooral als je veel eigen tracks draait waardoor iedere track een beetje dezelfde stijl is, wat je als artiest wil om jezelf te onderscheiden), hoe meer je spanningsboog vermindert. Je gaat bijvoorbeeld meer naar de wc, wat eten of wat te drinken halen of staat met mensen om je heen te praten. Ook met de gedachte "Oh maar deze set duurt nog zolang, in verhouding mis ik niet zoveel". Een kortere set betekent dus dat mensen meer geneigd zijn om de hele set te blijven en daadwerkelijk op te letten, waardoor je verhoudingsgewijs meer muziek aan de man kunt brengen wat het eerder genoemde cirkeltje weer in gang zet.

TL;DR: vanwege de toegenomen concurrentiepositie van artiesten en meer loyale fanbases is het aantrekkelijker voor artiesten om kortere sets te draaien waarin je (zowel absoluut als relatief) zoveel mogelijk je eigen muziek aan de man brengt in plaats van die van anderen.


Hele lap tekst geworden uiteindelijk. :x
Maar ja, ik vind het zelf ook geen prettige ontwikkeling. Ik zou liever lange gevarieerde sets zien (waar je spanningsboog wel intact blijft doordat het niet allemaal op elkaar lijkt), maar met de huidige verzadiging van de markt en het gegeven dat er nog steeds artiesten als paddestoelen uit de grond blijven schieten heb ik weinig hoop dat we de komende jaren een andere trend gaan zien.

Edit: overigens kan ik me voorstellen dat het voor boekingskantoren ook aantrekkelijker is zodat zij naast een boeking voor artiest X ook meer ruimte hebben om andere artiesten aan te bieden. Een boeking van anderhalf uur voor één artiest of twee gelijkwaardige artiesten allebei een boeking voor een uur p.p., het laatste lijkt mij meer winstgevend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2020 03:05 
 
Hardtraxx Veteran

Mand!


Maar even serieus, Joey heeft wel goede punten natuurlijk.

Ik zelf vind anderhalf uur prima! afwisseling van eigen tracks met een paar tracks die je van andere artiesten vet vind of met klassiekers spelen. Prima!
Korter dan 60 minuten vind ik dan weer echt niet kunnen. Mijn spanningsboog is ook niet heel hoog maar als dat dan het probleem is waarom mixt iedereen dan ook zo tering saai.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2020 07:45 
 
Hardtraxx Veteran

Dat iedereen saai mixt is denk ik omdat het toch veel moeite is, je minder een act kan doen en toch maar 1% van het publiek het doorheeft.

Daarnaast is denk ik meer djs, meer kans dat mensen een kaartje kopen, omdat 'hun dj' er staat. Ik denk dat Q er goed aan zou doen om op feesten als Qlimax, één uur Classics midden op de avond te doen. Dat geeft veel mensen toch wel het idee : "ohh classic uurtje in gelredome, dan kan ik niet missen"

of gewoon een classic feest
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2020 09:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Spobbertiet schreef:
Ik denk dat Q er goed aan zou doen om op feesten als Qlimax, één uur Classics midden op de avond te doen. Dat geeft veel mensen toch wel het idee : "ohh classic uurtje in gelredome, dan kan ik niet missen"

Voor mij hoeft dit niet. Dan hoor je toch sowieso de grootste hitjes die ik al 1000 keer gehoord heb..
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2020 10:49 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Joey schreef:
TL;DR: vanwege de toegenomen concurrentiepositie van artiesten en meer loyale fanbases is het aantrekkelijker voor artiesten om kortere sets te draaien waarin je (zowel absoluut als relatief) zoveel mogelijk je eigen muziek aan de man brengt in plaats van die van anderen.


Jammer genoeg is dit helemaal waar natuurlijk.

Hoe dan ook zou ik al blij zijn wanneer het op één event per jaar eens anders gedaan zou worden, desnoods maar met het handje vol artiesten die er wel positief tegenover staan! Zo veel heb je er immers niet nodig om een periode van 8 á 12 uur te vullen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2020 16:46 
 
Hardtraxx Veteran

Het is veelzeggend dat een Frontliner hier een aantal jaren geleden van het Frontliner syndroom beticht werd, doordat het behoorlijk uniek was dat hij vrijwel alleen maar eigen producties draaide. Anno 2020 is dit eerder regel dan uitzondering.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2020 16:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Uberhout schreef:
Het is veelzeggend dat een Frontliner hier een aantal jaren geleden van het Frontliner syndroom beticht werd, doordat het behoorlijk uniek was dat hij vrijwel alleen maar eigen producties draaide. Anno 2020 is dit eerder regel dan uitzondering.


Ik denk dat je ook niet moet vergeten hoe hard de scene is gegroeid en dat je vaak (vooral bij meedere stages) naar specifieke artiesten gaat om hun tracks en vooral nieuwe tracks te horen, althans het grote gros.

Dus wat doe je als artiest? Je draait je eigen platen, de bezoeker komt speciaal voor jou ipv vroeger dat je zelf wat niet veel platen van je zelf had en dus draaide wat je ontzettend tof vond (gebeurd nog steeds, maar betreft vaak 1 of 3 platen van andere).

(heb ik het zo eigenlijk wel goed verwoord??:P)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2020 21:23 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Joey schreef:
Edit: overigens kan ik me voorstellen dat het voor boekingskantoren ook aantrekkelijker is zodat zij naast een boeking voor artiest X ook meer ruimte hebben om andere artiesten aan te bieden. Een boeking van anderhalf uur voor één artiest of twee gelijkwaardige artiesten allebei een boeking voor een uur p.p., het laatste lijkt mij meer winstgevend.


Dit is natuurlijk een erg belangrijk punt.

Verder denk ik dat een anderhalf uur set een mooie middenweg is :)

Spobbertiet schreef:
Ik denk dat Q er goed aan zou doen om op feesten als Qlimax, één uur Classics midden op de avond te doen. Dat geeft veel mensen toch wel het idee : "ohh classic uurtje in gelredome, dan kan ik niet missen"


Nee absoluut niet. Een classic plaat tussendoor is leuk maar Qlimax is in principe gewoon een expo voor acts en nieuwe muziek. Maar dat is mijn mening maar.

Uberhout schreef:
Het is veelzeggend dat een Frontliner hier een aantal jaren geleden van het Frontliner syndroom beticht werd, doordat het behoorlijk uniek was dat hij vrijwel alleen maar eigen producties draaide. Anno 2020 is dit eerder regel dan uitzondering.


Frontliner is in de 1e regel ook een producer, niet een DJ. Ik denk dat je dat eerder als reden moet zien waarom hij nooit veel platen van anderen heeft gedraaid.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2020 21:52 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Vitality schreef:
Wel een interessant punt uit de laatste MMA podcast van DBSTF.

Zij (DBSTF) hebben met Q gesproken over langere dj sets. Q zou dit wel zien zitten, maar veel andere dj's/acts niet...

Echt ontzettend jammer imo dat veel acts dit niet aandurven en mede daardoor feesten meer en meer voorspelbaar. Hoop dat Q het toch gewoon een keer aandurft, zou de scene zoveel goeds doen!


Q-Base 2018 is opzich nog niet zo heel lang geleden he..
Daar zaten nog volop 1,5 uurs setjes tussen.
En in de edities daarvoor (maar misschien al lang geleden, ben zelf al een tijd niet geweest) waren het 2 uur setjes in de hangar.

Dus ik snap je opmerking dat Q het moet aandurven niet zo goed.

En wat bedoel je met voorspelbaar? Dat je van te voren weet welke tracks een dj gaat draaien?
Dit is namelijk iets wat ik al 17 jaar lang lees als kritiek, als sinds het begin van hardstyle events draaien dj's veel dezelfde tracks in korte periodes. En terecht, de hits van dat moment. Maar een half jaar later is de tracklist grotendeels wel veranderd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2020 08:12 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Spobbertiet schreef:
Dat iedereen saai mixt is denk ik omdat het toch veel moeite is, je minder een act kan doen en toch maar 1% van het publiek het doorheeft.

Daarnaast is denk ik meer djs, meer kans dat mensen een kaartje kopen, omdat 'hun dj' er staat. Ik denk dat Q er goed aan zou doen om op feesten als Qlimax, één uur Classics midden op de avond te doen. Dat geeft veel mensen toch wel het idee : "ohh classic uurtje in gelredome, dan kan ik niet missen"

of gewoon een classic feest


DediQated dus
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2020 08:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Joey schreef:
Anyhow. Aanbod groeit -> artiesten proberen zich te onderscheiden met producties -> langzaam maar zeker worden producties het criterium waar je boekingen mee krijgt in plaats van het DJ zijn.

Langzaam? Dit is al jaren zo.

Spobbertiet schreef:
Ik denk dat Q er goed aan zou doen om op feesten als Qlimax, één uur Classics midden op de avond te doen. Dat geeft veel mensen toch wel het idee : "ohh classic uurtje in gelredome, dan kan ik niet missen"

Ja of Uptempo of Qult muziek. Nog altijd beter dan weer die standaard classics een uur lang. :sleep:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2020 09:07 
 
Hardtraxx Veteran

Mss ga ik naar te weinig feesten om daar aan te irriteren :cool:

Dediqated was wel een goed concept ja, fijne opbouw van oud en nieuw en langzaam naar snel
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2020 14:15 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

zeke schreef:
Vitality schreef:
Wel een interessant punt uit de laatste MMA podcast van DBSTF.

Zij (DBSTF) hebben met Q gesproken over langere dj sets. Q zou dit wel zien zitten, maar veel andere dj's/acts niet...

Echt ontzettend jammer imo dat veel acts dit niet aandurven en mede daardoor feesten meer en meer voorspelbaar. Hoop dat Q het toch gewoon een keer aandurft, zou de scene zoveel goeds doen!


Q-Base 2018 is opzich nog niet zo heel lang geleden he..
Daar zaten nog volop 1,5 uurs setjes tussen.
En in de edities daarvoor (maar misschien al lang geleden, ben zelf al een tijd niet geweest) waren het 2 uur setjes in de hangar.

Dus ik snap je opmerking dat Q het moet aandurven niet zo goed.

En wat bedoel je met voorspelbaar? Dat je van te voren weet welke tracks een dj gaat draaien?
Dit is namelijk iets wat ik al 17 jaar lang lees als kritiek, als sinds het begin van hardstyle events draaien dj's veel dezelfde tracks in korte periodes. En terecht, de hits van dat moment. Maar een half jaar later is de tracklist grotendeels wel veranderd.


Er moet eigenlijk staan dat hopelijk meer artiesten dit aandurven, beetje verkeerd verwoord nu. :$

En met het voorspelbare bedoel ik inderdaad de trackkeuze. Nu snap ik ook wel dat de eigen hits in een set voorbijkomen (en dat wil ik ook zeker blijven horen), maar anderhalf tot twee uur geeft gewoon veel meer ruimte voor het draaien van andere tracks. Zoals ik ook aangeef hoeft dit voor mij echt niet op ieder feest (want dan zal je inderdaad weer zien dat veelal dezelfde 'andere' tracks gedraaid worden), maar op 1 of 2 events per jaar zou ik dit erg graag zien.

Plus je houdt met dat soort sets vrijwel iedereen tevreden lijkt me. Zowel de groep die komt voor de hitjes, als de groep die wat meer verrast wil worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2020 14:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Alm1ghty schreef:
Joey schreef:
Anyhow. Aanbod groeit -> artiesten proberen zich te onderscheiden met producties -> langzaam maar zeker worden producties het criterium waar je boekingen mee krijgt in plaats van het DJ zijn.

Langzaam? Dit is al jaren zo.

Ja, ik bedoelde daar ook mee dat dat de trend was die 10-15 jaar geleden steeds zichtbaarder werd. Had het in de verleden tijd moeten schrijven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2020 16:44 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Citaat:
maar anderhalf tot twee uur geeft gewoon veel meer ruimte voor het draaien van andere tracks.


Dat is zeker waar.
Maar als Q een line-up presenteert met 5 namen voor een 10-uur durend feest. Dan kun je de reacties daarop wel raden ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2020 19:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En als er dan één artiest bij zit die je niet goed vind moet je 2 uur lang gaan eten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2020 21:00 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Joey schreef:
Ik merk bij mezelf en bij medebezoekers dat het bij een anderhalf uur lange set moeilijker is om de hele set geboeid te blijven dan bij een kortere set. Hoe langer een set wordt (vooral als je veel eigen tracks draait waardoor iedere track een beetje dezelfde stijl is, wat je als artiest wil om jezelf te onderscheiden), hoe meer je spanningsboog vermindert. Je gaat bijvoorbeeld meer naar de wc, wat eten of wat te drinken halen of staat met mensen om je heen te praten. Ook met de gedachte "Oh maar deze set duurt nog zolang, in verhouding mis ik niet zoveel". Een kortere set betekent dus dat mensen meer geneigd zijn om de hele set te blijven en daadwerkelijk op te letten, waardoor je verhoudingsgewijs meer muziek aan de man kunt brengen wat het eerder genoemde cirkeltje weer in gang zet.

Dit heb ik echt totaal niet, maar een voorwaarde is wel goed mixwerk. Hoogtepunt van afgelopen festivalseizoen waren voor mij sowieso Crypsis classics en Davide Sonar, beide sets van anderhalfuur waarbij ik na de laatste track echt stond van “ahhh nee nu al afgelopen?!?!” en oprecht dacht dat er net een half uur voorbij was. Maar het valt of staat met goed mixwerk. Als dat ontbreekt kom je er niet in en verlies je interesse. En dat is wel een beetje het probleem van tegenwoordig, want door gebrek aan spanningsboog worden tracks niet meer geproduceerd met een inmix- en uitmixdrop (ik weet de technische termen niet haha, maar oude tracks hebben voor het nummer echt-echt begint vaak nog 1 minuut aan opbouw en aan het einde ook). Nu zijn nummers vaak 3 minuten want beter voor de Spotify-cijfertjes. Maar zorgt er ook voor dat mixen zo goed als onmogelijk (uitzonderingen daargelaten) wordt en dan maakt sets voor mij minder boeiend. Kan je net zo goed Spotify artiestenpage op shuffle zetten.

Dus heb daarom zelf niet echt interesse in langere sets behalve dan van artiesten die nog mixen. En wat betreft doorhebben van mixwerk. Ik denk echt dat een veel groter deel van het publiek het doorheeft dan sommige mensen hier denken hoor. Bij veel mensen ook onbewust, want als je kijkt naar populaire artiesten op dit moment en sets waar je uiteindelijk iedereen lyrisch over hoort, zijn dat vaak dj’s die drive hebben in hun sets en lekker doormixen.

Ik vind het echt een verschrikkelijke trend dat dj’s allemaal zo hard hun best staan te doen met mee te springen en op de desks gaan staan of op zo’n vreselijke “catwalk” beetje een act staan op te voeren. Bovendien ben ik ook klein dus ik zie er toch nooit een flikker van, dus ga gewoon mixen ofzo. Ik vind het juist veel vetter om te zien als dj’s echt hun best staan te doen aan die knoppen – als ik al wat kan zien dan :’)
Vorige  1 ... 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27 ... 46  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen