Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25 ... 46  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2020 17:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Puik stuk BB mijn complimenten. Q lezen we mee?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2020 18:20 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Alm1ghty schreef:
Broken Balance schreef:
moker dik boekwerk

Heb je nog een kortere TLDR? Kan de ogen niet eens fatsoenlijk open houden zo op de eerste maandag na de vakantie.


Pak een punt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2020 19:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Al vind ik dat Defqon ook de verkeerde kant op gaat de laatste jaren.

Ze hebben de naam mee en daarom zal het altijd wel uit blijven verkopen, maar in hoeverre is dit feest nu echt beter dan een paar jaar geleden?

De prijzen worden steeds hoger, het aantal stages wordt steeds minder (kennen we de white, brown, oranje en green nog?) en de variatie op de bestaande stages ook steeds minder.

Aan de andere kant is de zondag nu wel een volledige dag geworden maar dat is qua stijl wel de verkeerde kant op gegaan, Sunday Funday met een Red die weinig aanspreekt en een Blue die een soort Carnaval XXL geworden is.

En dan heb ik het nog niet eens over een ramvolle chaotische camping waar de gemiddelde oorlogsvluchteling voor zou bedanken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2020 19:39 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Citaat:
Aan de andere kant is de zondag nu wel een volledige dag geworden maar dat is qua stijl wel de verkeerde kant op gegaan, Sunday Funday met een Red die weinig aanspreekt en een Blue die een soort Carnaval XXL geworden is.

Oja, die was ik alweer vergeten.
Ik ging juist de laatste jaren alleen op zondag naar Defqon vanwege een goeie line-up en gezellige sfeer. Maar sinds dat Sunday Funday is het muzikaal een stuk minder.
Heb me afgelopen keer het meest vermaakt op de magenta, waar je gelukkig nog wel terecht kan voor 'gewone' hardstyle.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2020 20:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

zeke schreef:
Heb me afgelopen keer het meest vermaakt op de magenta, waar je gelukkig nog wel terecht kan voor 'gewone' hardstyle.


En ook de Magenta viel voor mij persoonlijk tegen afgelopen jaar. Zeker op de zaterdag waarbij door sommige artiesten alleeeeeen maar hitjes werd gedraaid van 2009 of nieuwer met als dieptepunt platen als Uber Mashup en Zombie Nation (Zatox Remix). En dat terwijl officieel de jaartallen 2001-2005 zouden bedragen voor deze dag. En de zondag is al jaren hetzelfde voor mijn gevoel helaas.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2020 01:53 
 
Hardtraxxer

Goed beschreven BB :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2020 12:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ULTIMO schreef:
het aantal stages wordt steeds minder (kennen we de white, brown, oranje en green nog?) en de variatie op de bestaande stages ook steeds minder.

Eerste wat ik wou aanhalen. Het is nu alleen nog maar Hardstyle en Hardcore met alles wat daarbinnen zit. Chill area is nou niet echt een stage en ook te klein voor een echte stage, maar verder geen enkel ander genre is aanwezig. Juist op een feest als Defqon is een 'ontdek' stage fijn, zoals de green/orange/white/brown.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2020 12:55 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

De White was in essentie een "andere muziek/house" stage en is nu gewoon de chill geworden. Daar wordt ook dit soort muziek gedraaid (gathering op de chill is best lachen).

Orange en Green, Hardtrance in zekere zin en Hardtechno/Schranz helemaal, zijn gewoon dooie genres. In Schranz vooral zijn de grootste namen gestopt of overgegaan op andere muziek. Hardtrance past nog prima op een Magenta en Hardtechno/Schranz past prima op de silver. Had het ook graag anders gezien, daar niet van.

Toen de Magenta en Green D&B/Dubstep waren paste dat ook niet echt op Defqon imo. Toen die Magenta er het eerste jaar stond was het echt zo goed als leeg de hele tijd. Een hardere D&B act zoals Hidden of Sinister Souls staat ook wel op de Silver.

Brown vind ik nog wel een vreemd verhaal gezien die stage vaak vol stond toen het de freestyle werd, maar die is nu vervangen door de zondag stage wat een soort van halve freestyle stage is. Jump/tek is ook een dood genre verder en zou ook op zo'n zondag stage of de magenta kunnen.

Dus ja, het is wel hardstyle en hardcore geworden, maar wel in zijn breedste vorm, en daarom verkoopt het steevast uit. De randgenres zoals Hardtrance, D&B, Schranz, kan je nog steeds wel indelen op bepaalde stages.

Dat artiesten niet draaien wat ze moeten op de magenta kan je Q niet echt de schuld van geven gezien er een bepaalde data is vastgesteld door ze.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2020 14:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Dat artiesten niet draaien wat ze moeten op de magenta kan je Q niet echt de schuld van geven gezien er een bepaalde data is vastgesteld door ze.

En dit betwijfel ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2020 14:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
(gathering op de chill is best lachen).


Eens. Ook op zaterdag en zondag op wause momenten daar een beetje dansen is best prima.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2020 14:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Alm1ghty schreef:
Broken Balance schreef:
Dat artiesten niet draaien wat ze moeten op de magenta kan je Q niet echt de schuld van geven gezien er een bepaalde data is vastgesteld door ze.

En dit betwijfel ik.


Dat gevoel heb ik dus ook want praktisch niemand hield zich aan de jaartallen. Ik heb vorig jaar een gesprek gehad met Activator, na afloop van zijn set en hij vertelde me doodleuk dat hij het een beetje gehad had met altijd 'early' te draaien op Defqon dus daarom zijn recenter werk gedraaid had.

Wat betreft Defqon vind ik de Wasted Lands wel een heel leuke toevoeging vooral die Multigroove stage. Zou het fijn vinden moesten ze dit verder uitwerken tot een kleine maar volwaardige stage op het terrein zelf ? Waar dan wel 'echte' early gedraaid wordt ? En zo komt er ruimte vrij voor Raw classics op de Magenta...
Daarentegen heb je de camping die echt een afknapper is en die Sunday Funday heb ik persoonlijk nog niet teveel last van gehad. Ik kom ook amper op de Red dus is de overlast beperkt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2020 17:10 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Citaat:
met altijd 'early' te draaien op Defqon dus daarom zijn recenter werk gedraaid had.

Ik snap dat opzich wel.
Dan wordt je geboekt voor Defqon. 1, het mekka van de hardstyle, bezoekers vanuit de hele wereld, en dan moet je weer die ouwe meuk draaien. Terwijl een Activator juist zn nieuwe muziek ook ten gehore wil brengen.
Maar misschien moet ie dan zelf aangeven dat ze hem beter op de UV kunnen zetten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2020 22:14 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Welke nieuwe muziek dan. Activator produceert (hele vette) techno tegenwoordig en gaat ook alleen daar in verder (wellicht ook nog onder Acti). Zn laatste hs set was op de Samenzwering. Sinds hij met Acti begon hing t ook wel in de lucht.

Dat hij er flauw van is ok, maar een beetje respect naar je publiek..
Je kan ook gewoon aangeven dat je niet wilt als het je niet om de boekingen/het geld te doen is. Zo wel, doe dan gewoon waar je voor betaald wordt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2020 14:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
(hele vette) techno

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2020 17:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Welke nieuwe muziek dan. Activator produceert (hele vette) techno tegenwoordig en gaat ook alleen daar in verder (wellicht ook nog onder Acti). Zn laatste hs set was op de Samenzwering. Sinds hij met Acti begon hing t ook wel in de lucht.

Dat hij er flauw van is ok, maar een beetje respect naar je publiek..
Je kan ook gewoon aangeven dat je niet wilt als het je niet om de boekingen/het geld te doen is. Zo wel, doe dan gewoon waar je voor betaald wordt.


Voor alle duidelijkheid, het ging niet om zijn nieuw werk onder zijn (techno)alias T78 maar om platen als zijn For you Marlene-remix als ik het mij goed herinner ...
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2020 09:18 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Was ook naar zeke bedoeld :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2020 18:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

https://www.facebook.com/Qdance/photos/ ... =3&theater

XQ Phuture Noize
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2020 18:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

99% zeker! 100% aanwezig dan! Wat gaat dat vet worden
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2020 19:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
XQ Phuture Noize


HB1992 schreef:
99% zeker! 100% aanwezig dan! Wat gaat dat vet worden
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2020 11:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hoe komt iedereen er bij dat het een X-Qlusive Phuture Noize is? Zou wel echt een droom zijn die uitkomt, maar is het niet een beetje vroeg?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2020 13:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Niet dat ik er veel mee heb maar 't zou wel ns tijd worden voor een XQ Coone
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2020 13:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
https://www.facebook.com/Qdance/photos/pb.14937486549.-2207520000../10157901586156550/?type=3&theater

XQ Phuture Noize

Foto laat idd de zelfde apparatuur zien als die foto van PN zijn album
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2020 16:27 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

ULTIMO schreef:
Niet dat ik er veel mee heb maar 't zou wel ns tijd worden voor een XQ Coone


Ja of Isaac of Alpha Twins of Deepack of Bass Modulators.
Maar om de hmh gevuld te krijgen denk ik dat Phuture Noize op dit moment wel de meest logische keuze.

Ik zie Keltek in de toekomst ook nog wel kansmaken op een XQ.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2020 17:09 
 
Hardtraxxer

Dus waarschijnlijk xq Phuture noize dus? Op een woensdag.....heel nl is vrij de dag erna, ideaal dus minder/ weinig buitenlanders op dit feest. Al blijf ik de datum gewaagd vinden.....
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2020 20:55 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

zeke schreef:
ULTIMO schreef:
Niet dat ik er veel mee heb maar 't zou wel ns tijd worden voor een XQ Coone


Ja of Isaac of Alpha Twins of Deepack of Bass Modulators.
Maar om de hmh gevuld te krijgen denk ik dat Phuture Noize op dit moment wel de meest logische keuze.

Ik zie Keltek in de toekomst ook nog wel kansmaken op een XQ.


Volgend jaar hopelijk :drool:
Vorige  1 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25 ... 46  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen