Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 46  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2018 18:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind wel dat BattleRoyal hier gewoon een goed punt heeft hoor. Klinkt allemaal wel plausibel. Altijd mensen die dan meteen weer een bron moeten hebben...
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2018 19:24 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wat een gezeik altijd als er iets voorbij komt waar geen bron van is :lol: Kan beter maar gewoon niks meer zeggen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2018 20:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

BattleRoyaleNL schreef:
Lezen is voor sommige mensen lastig blijkbaar. Ik loop bij verschillende organisaties rond die hardstyle events doen.

Daar kom je nu anders voor het eerst mee hoor. :’’) Hiervoor had je het nog vooral over logisch nadenken. Maar dit geeft je post in ieder geval wat context.

Chroman schreef:
Vind wel dat BattleRoyal hier gewoon een goed punt heeft hoor. Klinkt allemaal wel plausibel. Altijd mensen die dan meteen weer een bron moeten hebben...

Haha ja bronnen zijn echt zó kut. Hoe durven mensen te vragen of posters met zogenaamde inside info enige credibility hebben, zeker nadat hun vorige inside info simpelweg onjuist was (Qlimax). Echt raar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2018 20:17 
 
Hardtraxxer

pim0412 schreef:
BattleRoyaleNL schreef:
Lezen is voor sommige mensen lastig blijkbaar. Ik loop bij verschillende organisaties rond die hardstyle events doen.

Daar kom je nu anders voor het eerst mee hoor. :’’) Hiervoor had je het nog vooral over logisch nadenken. Maar dit geeft je post in ieder geval wat context.

Chroman schreef:
Vind wel dat BattleRoyal hier gewoon een goed punt heeft hoor. Klinkt allemaal wel plausibel. Altijd mensen die dan meteen weer een bron moeten hebben...

Haha ja bronnen zijn echt zó kut. Hoe durven mensen te vragen of posters met zogenaamde inside info enige credibility hebben, zeker nadat hun vorige inside info simpelweg onjuist was (Qlimax). Echt raar.



Ging over het p1 feest waarvan mijn bron toch duidelijk wel een groot deel gelijk mee had;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2018 20:36 
 
Hardtraxx Veteran

Dat je überhaupt nog de moeite neemt om hier iets te delen. Gejank altijd :lol:

De Qlimax alu hoedjes club heeft vast wel wat theorieën over 'het nieuwe Q-Base', hints in de Q-Base trailer bijvoorbeeld
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2018 20:51 
 
Hardtraxx Veteran

Toch gaat iedereen hier voorbij aan het punt van BB.
Er was eens een tijd hier dat we inside info alleen mochten delen met een plausibele bron.
Om dit soort geroeptoeter te voorkomen.

En ik ben het daar ook wel mee eens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2018 21:01 
 
Hardtraxxer

Dan heeft een geruchten topic geen zin. Je gaat op dit moment nog geen info krijgen van grote organisaties over een nieuw event.. ! Als de bron betrouwbaar is (dj, organisatie ) dan is het geen gerucht meer maar een feit.

Ik geef jullie gewoon info wat ik hoor en lees en wat ik zelf denk. Kan niet kloppen maar ook wel. Daar is een geruchten tooic voor. Maar idd ik doe moeite voor een paar goeie mensen hier maar het grootste deel is hier om te zeiken en te zeuren of je wel een goede bron hebt blablabla.

Veel plezier met de geruchten. Gelukkig staat q er om bekend om top feesten te geven :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2018 21:03 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

En wandelgangen zijn geen bron.

Je kan jezelf ook afvragen of je de 'gehoord in de wandelgangen' wel moet delen met internet. Want daar was het niet voor bedoeld, de kans op foute informatie verspreiden is dan ook vrij groot.

Ik hoor door mn werk in evenementen techniek ook wel eens nieuwtjes of ideeën , zie tekeningen en kom er tijdens de opbouw.
En soms zijn die nieuwtjes of ideeën helemaal niet uitgekomen want technisch niet haalbaar oid. Mooi dat het dan van te voren niet is uitgelekt. En dat wordt ook helemaal niet gewaardeerd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2018 21:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

pim0412 schreef:
Chroman schreef:
Vind wel dat BattleRoyal hier gewoon een goed punt heeft hoor. Klinkt allemaal wel plausibel. Altijd mensen die dan meteen weer een bron moeten hebben...

Haha ja bronnen zijn echt zó kut. Hoe durven mensen te vragen of posters met zogenaamde inside info enige credibility hebben, zeker nadat hun vorige inside info simpelweg onjuist was (Qlimax). Echt raar.

Ja want ik zeg dat bronnen kut zijn inderdaad. Ik heb liever informatie zonder bron (omdat de poster dit niet kan of mag openbaren), dan helemaal geen informatie. De beste man doet het toch niet om interessant te doen, maar om daadwerkelijk mensen van bruikbare informatie te voorzien. Waarom hem dan zo in de grond stampen, nota bene in een speculatie topic?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2018 21:17 
 
Hardtraxxer

Ik kom ergens in zomer 2019 wel terug in dit topic en dan zullen we zien wat er van klopt:) fijne avond en denk om je bloeddruk
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2018 21:25 
 
Hardtraxx Veteran

BattleRoyaleNL schreef:
Ik kom ergens in zomer 2019 wel terug in dit topic en dan zullen we zien wat er van klopt:) fijne avond en denk om je bloeddruk

Top! Wie weet met meer succes dan in het Qlimax topic...


Citaat:
ja man , omdat mijn bron niet de juiste lijst heeft maar op afreageren op mij? Ik heb ook niet gezegt dat dit de line up is maar dit gaan in sommige wandelgangen rond. Jammer dat deetox niet komt
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2018 21:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Iemand popcorn?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2018 21:34 
 
Hardtraxxer

RTM93 schreef:
BattleRoyaleNL schreef:
Ik kom ergens in zomer 2019 wel terug in dit topic en dan zullen we zien wat er van klopt:) fijne avond en denk om je bloeddruk

Top! Wie weet met meer succes dan in het Qlimax topic...


Citaat:
ja man , omdat mijn bron niet de juiste lijst heeft maar op afreageren op mij? Ik heb ook niet gezegt dat dit de line up is maar dit gaan in sommige wandelgangen rond. Jammer dat deetox niet komt



Leer lezen... is niet je sterkte punt zie ik al. Dit komt uit het p1 topic. Ga janken in een hoekje joh.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2018 21:40 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Iemand popcorn?

Lekker :corn:

Ot: zien jullie Q komend jaar experimenteren met indoor feestjes overdag?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2018 21:50 
 
Hardtraxx Veteran

BattleRoyaleNL schreef:
Leer lezen... is niet je sterkte punt zie ik al. Dit komt uit het p1 topic. Ga janken in een hoekje joh.

BattleRoyaleNL schreef:
Ik kom ergens in zomer 2019 wel terug in dit topic


Is het al 2019?


BattleRoyaleNL schreef:
Ga janken in een hoekje joh

BattleRoyaleNL schreef:
en denk om je bloeddruk


Als je al niet eens je eigen woorden waar kan maken, hoe denk je in godsnaam geloofwaardig over te komen met inside info.
Fijne avond pik!


PS. Houd die PM's waarin je mij triest noemt maar voor je.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2018 22:01 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Citaat:
PS. Houd die PM's waarin je mij triest noemt maar voor je.

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2018 22:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Kwam hier even kijken voor leuke geruchten, never mind xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2018 22:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
Hardtraxx Leden Fittie Topic :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2018 22:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit is nog veel beter :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2018 01:55 
 
Hardtraxx Crew

:corn: :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2018 08:11 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Gruwelijke shit :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2018 08:14 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Oh BattleRoyaleNL, oh BattleRoyaleNL.. ga ik volgens de wandelgangen een goede toekomst tegemoet? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2018 08:20 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
Vind wel dat BattleRoyal hier gewoon een goed punt heeft hoor. Klinkt allemaal wel plausibel. Altijd mensen die dan meteen weer een bron moeten hebben...


Ja.

Zeggen dat iets waar is, moet een bron bij.

Speculeren, moet je zelf weten.

Also, is BattleRoyale niet gewoon een agressieve versie van Miwer?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2018 08:34 
 
Hardtraxx Elite

Chroman schreef:
pim0412 schreef:
Chroman schreef:
Vind wel dat BattleRoyal hier gewoon een goed punt heeft hoor. Klinkt allemaal wel plausibel. Altijd mensen die dan meteen weer een bron moeten hebben...

Haha ja bronnen zijn echt zó kut. Hoe durven mensen te vragen of posters met zogenaamde inside info enige credibility hebben, zeker nadat hun vorige inside info simpelweg onjuist was (Qlimax). Echt raar.

Ja want ik zeg dat bronnen kut zijn inderdaad. Ik heb liever informatie zonder bron (omdat de poster dit niet kan of mag openbaren), dan helemaal geen informatie. De beste man doet het toch niet om interessant te doen, maar om daadwerkelijk mensen van bruikbare informatie te voorzien. Waarom hem dan zo in de grond stampen, nota bene in een speculatie topic?


Dus jij hebt liever kans op valse informatie?
Ik heb liever gewoon informatie MET bron dan valse / geen informatie. Kans is natuurlijk dat het klopt maar kom dan niet interessant doen.

Van de andere kant, het is een speculatie topic dus hier mag het wat mij betreft op zich wel.


Ontopic:

Ik heb gehoord van een betrouwbare bron dat Q-Dance een week Defqon wilt organiseren om het jaar er op wat uit te dunnen zodat er minder RAW-tokkies aanwezig zijn. Kan alleen echt niet zeggen wie het is, het is in ieder geval betrouwbaar!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2018 08:35 
 
Hardtraxx Elite

ULTIMO schreef:
Dit is nog veel beter :woot:
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 46  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen