Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21 ... 46  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2019 15:25 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Leandertjeee schreef:
Zat zij ook niet in de Q-Base video's vorig jaar? Ziet er sowieso uit dat dit de vervanger van Q-Base is. Hopelijk gewoon een nachtfeest en geen weekend onzin.


Yep.. hetzelfde grietje ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2019 21:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Standby for Titanfall :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2019 17:04 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Q plaatst een teaser met de datum 12-6-2019.
Het gebruikte lettertype is een beetje in de stijl van Project One / AoC. Misschien een album?
https://www.facebook.com/14937486549/posts/10157284592836550/
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2019 17:58 
 
Hardtraxx Veteran

zeke schreef:
Q plaatst een teaser met de datum 12-6-2019.
Het gebruikte lettertype is een beetje in de stijl van Project One / AoC. Misschien een album?
https://www.facebook.com/14937486549/posts/10157284592836550/


P1 (mini)album komt er sowieso, is al heel lang geleden aangekondigd. Zou dus goed ermee te maken kunnen hebben
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2019 18:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pedaalemre schreef:
zeke schreef:
Q plaatst een teaser met de datum 12-6-2019.
Het gebruikte lettertype is een beetje in de stijl van Project One / AoC. Misschien een album?
https://www.facebook.com/14937486549/posts/10157284592836550/


P1 (mini)album komt er sowieso, is al heel lang geleden aangekondigd. Zou dus goed ermee te maken kunnen hebben


Ik hoop nog steeds dat ze van gedachte veranderen en er een volwaardig album van maken. Zitten zoveel toffe tracks tussen dat het een volwaardig opvolger van hun eerste album zou zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2019 13:36 
 
Hardtraxx Veteran

makrooy schreef:
Pedaalemre schreef:
zeke schreef:
Q plaatst een teaser met de datum 12-6-2019.
Het gebruikte lettertype is een beetje in de stijl van Project One / AoC. Misschien een album?
https://www.facebook.com/14937486549/posts/10157284592836550/


P1 (mini)album komt er sowieso, is al heel lang geleden aangekondigd. Zou dus goed ermee te maken kunnen hebben


Ik hoop nog steeds dat ze van gedachte veranderen en er een volwaardig album van maken. Zitten zoveel toffe tracks tussen dat het een volwaardig opvolger van hun eerste album zou zijn.


Ja zou vet zijn. Aan de andere kant denk ik dat het nooit zo'n klassieker zal worden als hun eerste album, en áls het tegenvalt, is het misschien wel een beetje een smetje op het P1 imago. Ze hebben imo wel zo'n bazenstatus dat ze alles goed moeten doen om hun naam hoog te houden, vernam ook in een interview dat ze deels daarom zo weinig shows doen, jaren later een comeback maken moet niks afdoen aan die 2008 status.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2019 15:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geen Hardstyle feest van Q-dance tijdens ADE in Ziggo of HMH?
Zou toch jammer zijn, heb me de afgelopen jaren prima vermaakt tijdens HHZ en P1 party's :loving:
Had gehoopt op een soort vervolg zoals een Art of Creation Party :innocent:

Maar aangezien men de stage in de Ziggo van vrijdags, op zaterdag min of meer hergebruikte, ben ik benieuwd wat er dan op zaterdag 19 okt in Ziggo zal zijn. De twee dagen ervoor is er Our Story · 15 Years of Tomorrowland
Ik kan me niet voorstellen dat zo'n locatie die zaterdag leeg zal zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2019 17:48 
 
Hardtraxxer

Gezien de vele reclame die voorbij komt over Impaqt zal dat ook nog niet heel denderend lopen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2019 20:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

not sure of dit de juiste plek is, maar ik kreeg dit vandaag in de brievenbus



Dit zijn de "hand"geschreven teksten op de kaart;
Code:
You are the first To know
Glance into the future
Tune in to the frequency

Lux
Umbra
Uncover a hidden world

vexum tran f???tio (iets in 't latijns)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2019 21:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

AboveColin schreef:
not sure of dit de juiste plek is


Zie Qlimax topic

feesten/qlimax-23-11-2019-gelredome-arnhem-t67049-175.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2019 04:13 
 
Hardtraxx Veteran

Op basis waarvan hebben mensen zo'n envelop ontvangen?
Of hebben ze willekeurig adressen gepakt van mensen die vorige jaar in ieder geval via Q dance site een ticket hebben gekocht?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2019 12:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Op basis waarvan hebben mensen zo'n envelop ontvangen?
Of hebben ze willekeurig adressen gepakt van mensen die vorige jaar in ieder geval via Q dance site een ticket hebben gekocht?

Sommigen hebben een email gekregen waarmee ze hun adres konden invullen op een excel lijst.
Volgens mij hebben ze een groep mensen gepakt die als eerste had pre-geregistreerd.
Ik was niet als eerste, maar ook zeker niet laat. Maar toch geen mail gehad om mn adres in te vullen :(
Al jaren ga ik naar Qlimax en koop mn eigen kaart, op basis daarvan is het iig niet verstuurd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2019 11:58 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Mail van Q-dance ivm videoshoot voor nieuw feest met oud op nieuw:

Citaat:
Q-DANCE VIDEO SHOOT

Wil jij jezelf terug zien in de trailer van een nieuw Q-dance concept? Dit is je kans!

Voor de video shoot van een nieuw concept zoeken wij een diverse groep Q-dance fans. Hiervoor is acteer- of model ervaring niet nodig, maar we zoeken wel mensen met een uitgesproken persoonlijkheid. In ruil voor je medewerking ontvang je gratis toegang tot het nieuwe Q-dance evenement tijdens Oud en Nieuw.

Belangrijke informatie:
- Shoot datum: Dinsdag 3 september
- Tijd: 08:30 - 14:00
- Locatie: Broek in Waterland
Auto: Gratis parkeren
OV: 20 minuten met bus vanaf Amsterdam CS
- Vergoeding: Gratis entree ticket voor nieuw Oud en Nieuw concept
- Eten/drinken: Koffie/thee en lunch wordt verzorgd
- Ervaring: Er is geen ervaring nodig, maar het helpt als je niet camera schuw bent
- Aanmelden: Je kunt je tot zondag 1 september 20:00 aanmelden
- Informatie: Je ontvang op maandag 2 september bevestiging of je bent geselecteerd en ontvangt dan ook alle informatie m.b.t. de shoot

We zijn op zoek naar een diverse groep personen. De selectie zal plaatsvinden op basis van alle inzendingen die voor zondag 1 september 20:00 binnen komen. Op maandag 2 september laten we je weten of je bent geselecteerd voor de video shoot en ontvang je alle informatie.

http://newsletter.q-dance.com/mail/link.php?i=132750&k=118&m=1&a=5d4d7107dc4536.81585308
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2019 12:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Toch weer een nieuw concept dus. Persoonlijk had ik zelf niet zo veel met zo veel mogelijk korte sets van iedereen in een feestje proppen, dus komt dat wel redelijk uit. Kijken wat ze er deze keer van maken :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2019 12:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Toch weer een nieuw concept, Q is wel heel erg zoekend momenteel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2019 12:02 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Heb ook het idee dat het behoorlijk rommelig is bij Q momenteel.

'Heel Holland Hakt' en 'Alles Hier Is Tempo' waren gecanceld.
Impaqt is niet echt een waardige Q-base opvolger, en gezien de vele reclame die er gemaakt wordt zal de kaartverkoop waarschijnlijk nog wat tegenvallen.
X-Qlusive Da Tweekaz, half lege zaal, hoe verzin je het ook.
Wow Wow wordt nu dus ook alweer vervangen.


Ik zou dan liever zien dat ze Qlubtempo nieuw leven in blazen en er een kneitervet Classics feest van maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2019 12:35 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Haal Qountdown en InQontrol ook maar weer terug dan. :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2019 12:38 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

zeke schreef:
Ik zou dan liever zien dat ze Qlubtempo nieuw leven in blazen en er een kneitervet Classics feest van maken.

Precies dit zei ik laatst nog tegen iemand. Zou zo vet zijn als ze dat doen.

Overigens had ik niet anders verwacht dan dat ze weer iets nieuws voor NYE zouden verzinnen, want WOW WOW liep volgens mij ook niet echt. Concept was ook een beetje mweh, met van die super korte sets. Heb me prima vermaakt, maar kwam meer omdat we het zelf gezellig maakten dan dat het muzikaal nou zo hoogstaand was. Wel benieuwd wat het nieuwe feestje dan weer gaat worden als ze zoeken naar "mensen met een uitgesproken persoonlijkheid". :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2019 14:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

WoW WoW was ook kneiterduur. En met oud en nieuw moet je gewoon in de buurt blijven en vuurwerk afsteken. Moet er persoonlijk echt niet aan denken om dan in de Ziggo te staan.

En over Qlubtempo: feesten/de-samenzwering-09-11-2019-warehouse-elementenstraat-amsterdam-t67539.html
Verder is early (helaas) behoorlijk dood. Zie bijv. Defqon waar dj's schijt hebben aan het concept en lekker eigenwijs liever Shiverz, Like This en Sutra voor de 9 miljoenmiljardste keer draaien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2019 14:30 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Citaat:
En met oud en nieuw moet je gewoon in de buurt blijven en vuurwerk afsteken. Moet er persoonlijk echt niet aan denken om dan in de Ziggo te staan.


Is best leuk om een keer mee te maken hoor.
Ben zelf toen naar Qlubtempo #25 en het jaar daar op naar QrimeTime geweest.
In de buurt blijven en vuurwerk afsteken kan je nog genoeg jaren doen, en ook dat heb je op een gegeven moment wel gezien ;)

En ja de Samenzwering zal echt wel een leuk feestje worden.
Maar het is natuurlijk maar een kleine lage locatie. Niet te vergelijken met een classic feest in de HMH.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2019 14:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Snap niet dat mensen moeilijk doen over de "mislukte" concepten Heel Holland Hakt en die andere, het is toch juist goed dat ze meerdere proefballonnetjes willen testen op kleine schaal ipv jaar in jaar uit het vaste riedeltje aan feesten te organiseren. En als het publiek het niet wil lekker op tijd de stekker er uit en weer verder brainstormen.

Ik ben juist wel voorstander van de kant waar Q op gaat, laat ze maar experimenteren :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2019 15:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Snap niet dat mensen moeilijk doen over de "mislukte" concepten Heel Holland Hakt en die andere, het is toch juist goed dat ze meerdere proefballonnetjes willen testen op kleine schaal ipv jaar in jaar uit het vaste riedeltje aan feesten te organiseren. En als het publiek het niet wil lekker op tijd de stekker er uit en weer verder brainstormen.

Ik ben juist wel voorstander van de kant waar Q op gaat, laat ze maar experimenteren :)


Wel eens, niks mis mee. Maar iets als een da tweekaz Xqlusive en van qbase een dagfestival maken, waren vooraf toch heel makkelijk te voorspellen dat het geen succes wordt :P ? Al helemaal nadat je ziet wat da tweekaz voor negatief impact had op qlimax.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2019 16:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zeg ook niet dat alle keuzes de beste waren, Da Tweekaz was op z'n minst verrassend te noemen, en dat pakte voor veel mensen in dit geval nie best uit, maar wie weet komen ze nu weer met een opvallende XQ aanzetten die wel een schot in de roos is.

Dat zie ik eerlijk gezegd liever dan een XQ Coone omdat hij de next in line is, o.i.d :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2019 16:23 
 
Hardtraxx Veteran

Xclusive clockartz met opbouwende line up :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2019 16:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Zeg ook niet dat alle keuzes de beste waren, Da Tweekaz was op z'n minst verrassend te noemen, en dat pakte voor veel mensen in dit geval nie best uit, maar wie weet komen ze nu weer met een opvallende XQ aanzetten die wel een schot in de roos is.


Mijn gokje is een raw artiest aangezien die momenteel nou eenmaal beter verkopen. Een Adaro misschien?
Andere optie lijkt met Atmozfears omdat hij zo'n wijde sound kan produceren.

Zelf hoop ik op Bass Modulators of Atmozfears, meer de euforische kant, maar weet niet of dat nogmaals geprobeerd wordt.
Vorige  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21 ... 46  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen