Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 46  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2019 15:52 
 
Hardtraxxer

Broken Balance schreef:

Als je echt professioneel wilt blijven, zeg dan niks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2019 16:33 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ah joh, ga ff huilon.
Je heb me hiervoor toch ook niet gehoord. Het kwam nu zo ter sprake.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2019 16:37 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

zeke schreef:
Ah joh, ga ff huilon.
Je heb me hiervoor toch ook niet gehoord. Het kwam nu zo ter sprake.


Vent, je herhaalde wat ik al zei en aangaf plus het stukje dat je het in de wandelgangen hebt gehoord en dat je meer weet.

Het feit dat het concept voor de nieuwe Q-Base al bekend was, te zien in de foto, was genoeg om de vraag "Wellicht koppelen ze in qontrol aan Weeze?" te beantwoorden.

Niemand vroeg naar je wandelgangen verhaal :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2019 16:40 
 
Hardtraxx Veteran

Opzichte wel handig te weten dat Weeze geen In Qontrol wordt van iemand die het weet en niet half via een poster :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2019 16:46 
 
Hardtraxxer

zeke schreef:
Nee dat wordt het inderdaad niet.
Heb de naam van het nieuwe event al voorbij horen komen, en dat is geen In Qontrol :)


In dat geval hoop ik op Qlaplong
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2019 16:53 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Spobbertiet schreef:
Opzichte wel handig te weten dat Weeze geen In Qontrol wordt van iemand die het weet en niet half via een poster :)


Een poster die al vrij duidelijk is? Als je In Qontrol kent weet je dat het thema van In Qontrol en de styling er van niks te maken heeft met wat er op de poster staat. Stukje logisch nadenken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2019 16:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Spobbertiet schreef:
Opzichte wel handig te weten dat Weeze geen In Qontrol wordt van iemand die het weet en niet half via een poster :)


Een poster die al vrij duidelijk is? Als je In Qontrol kent weet je dat het thema van In Qontrol niks te maken heeft met wat er op de poster staat. Stukje logisch nadenken.


Want een feest dat 9 jaar geleden voor het laatst gehouden is moet bij een eventuele return hetzelfde thema aanhouden?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2019 17:01 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Norther66 schreef:
Broken Balance schreef:
Spobbertiet schreef:
Opzichte wel handig te weten dat Weeze geen In Qontrol wordt van iemand die het weet en niet half via een poster :)


Een poster die al vrij duidelijk is? Als je In Qontrol kent weet je dat het thema van In Qontrol niks te maken heeft met wat er op de poster staat. Stukje logisch nadenken.


Want een feest dat 9 jaar geleden voor het laatst gehouden is moet bij een eventuele return hetzelfde thema aanhouden?


Ook is In Qontrol een indoor feest en de nieuwe Q-Base blijft een festivalafsluiter, te zien in dat het nog steeds op Weeze wordt gehouden. Gezien de grootte van Weeze gaan ze dat niet gebruiken voor drie a vier stages zoals In Qontrol altijd was. Waarom zou je een indoor feest met een duidelijke stijl en naam terug willen brengen om het vervolgens compleet anders te maken. Dan heeft het terugbrengen van een bepaalde naam qua feest ook niet veel zin en kan je het net zo goed iets nieuws maken gezien het dan niks met het origineel heeft te maken.

Als ze In Qontrol willen terugbrengen, dan neem ik aan dat ze het in de letterlijke zin van het woord ook zo bedoelen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2019 17:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Genoeg andere namen te verzinnen met een Q.

Het In Qontrol noemen lijkt me geen goed idee, want het zou iets compleet anders zijn dan wat In Qontrol was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2019 17:41 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
nieuwe Q-Base blijft een festivalafsluiter

Out Qontrol?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2019 14:37 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Broken Balance schreef:
nieuwe Q-Base blijft een festivalafsluiter

Out Qontrol?


Qon beter
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2019 15:35 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Dat je een naam niet bekend wil maken, maar toch aangeeft dat het niet met Weeze te maken heeft vind ik nog wel medewerkend. Echter is dit weer een sterk staaltje tering vervelend zijn gewoon. Oprechte interesse: als je dit nu zelf terugleest denk je dan oh ik kom hier wellicht niet helemaal perfect uit de verf?

zeke schreef:
Nee, dat is niet aan mij om dat bekend te maken. Ik weet nog wel meer dingen die gaan gebeuren, maar dat ga ik niet lekken. Stukje professionaliteit ;) :P


Wtf moeten we hier nu mee man? Doet me echt denken aan van die vreselijke kinderen op de basisschool die iets van de juf hadden gehoord maar dat niet mochten zeggen. Als je als volwassen vent nog niet geleerd hebt dat je dan gewoon in het algemeen lekker je grote snavel moet houden is er echt wat mis met je. Ik hoop dat dat het enige is, man man man
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2019 15:50 
 
Hardtraxx Veteran

opaa schreef:
zeke schreef:
Nee dat wordt het inderdaad niet.
Heb de naam van het nieuwe event al voorbij horen komen, en dat is geen In Qontrol :)


In dat geval hoop ik op Qlaplong


:lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2019 16:26 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Sjonge jonge, van een mug een olifant maken, ongekend zeg.

De uitspraak 'Ik weet nog wel meer dingen die gaan gebeuren, maar dat ga ik niet lekken.' was alleen maar bedoeld om te bekrachtigen waarom ik iets NIET vertel.
Ik zit bijvoorbeeld ook in het bestuur van ons lokale festival in t dorp, wordt dus ook regelmatig gevraagd wat de line-up is. Het antwoordt is dan 'Ja, ik weet de line-up, nee ik vertel niks'. Daar hebben we een pr-meisje voor die dat bekend gaat maken.

En ga mij nou niet wegzetten als een wandelgangfiguur, want dat is precies de reden waarom ik over het algemeen gewoon m'n bek hou.
Maar 1 klein dingetje wel loslaten wordt nu weer onnodig uitvergroot.

Citaat:
ik kom hier wellicht niet helemaal perfect uit de verf?

Ik ben hier ook niet om perfect te zijn. Sinds wanneer moet dat?

Citaat:
Doet me echt denken aan van die vreselijke kinderen op de basisschool die iets van de juf hadden gehoord maar dat niet mochten zeggen.

Wat een kutjeugd heb je dan gehad, dat je je eigen daar al aan hebt geïrriteerd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2019 17:53 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Is goed Miwer
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2019 21:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het gaat om de manier waarop je iets zegt. Het zinnetje 'ik weet nog wel meer dingen die gaan gebeuren, maar dat ga ik niet lekken' komt heel erg arrogant over. Waarschijnlijk niet zo bedoeld maar zo komt het dus wel op een aantal personen hier over.

Ik zie professionaliteit als helemaal je mond houden over iets dat je in vertrouwen is gezegd, dan wel via de wandelgangen is opgevangen. Ook al worden wij er nauwelijks wijzer van, het komt heel erg over als 'kijk mij eens interessant doen met info die jullie nog niet weten'. Dat je over een lokaal feest waar je in het bestuur zit meer info hebt dat lijkt me duidelijk dus dat je dan datgene tegen mensen zegt zoals jij beschrijft is nog wel logisch. Maar zover ik weet werk jij niet bij Q-Dance, correct me if i'm wrong, dus heb je deze informatie ook via via verkregen. Laat de pr-dame maar met enig relevant nieuws komen als het zover is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2019 21:33 
 
Hardtraxx Veteran

heerlijk gejank zeg :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2019 21:48 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Weer ouderwets genieten dit :corn: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2019 23:33 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Spobbertiet schreef:
heerlijk gejank zeg :love:


Heerlijk gejank op het gejank ook weer
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2019 10:28 
 
Organisator
Avatar gebruiker

zeke schreef:
Nee dat wordt het inderdaad niet.
Heb de naam van het nieuwe event al voorbij horen komen, en dat is geen In Qontrol :)

Oh? ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2019 10:53 
 
Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
Spobbertiet schreef:
heerlijk gejank zeg :love:


Heerlijk gejank op het gejank ook weer


Haha (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2019 11:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Q-dance schreef:
zeke schreef:
Nee dat wordt het inderdaad niet.
Heb de naam van het nieuwe event al voorbij horen komen, en dat is geen In Qontrol :)

Oh? ;)


:surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2019 11:38 
 
Donateur
Avatar gebruiker

zeke schreef:
En ga mij nou niet wegzetten als een wandelgangfiguur, want dat is precies de reden waarom ik over het algemeen gewoon m'n bek hou.
Maar 1 klein dingetje wel loslaten wordt nu weer onnodig uitvergroot.

Zeke
Wandelgangfiguur

Staat genoteerd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2019 11:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zeke is Wackyjacky van partyflock, die maakte ook iedereen dood met een blije mus
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2019 11:52 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Allemaal wandelgangfiguren, wat je bij Partflock weghaalt hehh
Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 46  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen