Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 46  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2018 21:22 
 
Hardtraxx Veteran

Fuck die shit en geef Atmozfears eindelijk z'n Defqon anthem
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2018 21:53 
 
Hardtraxx Crew

Pedaalemre schreef:
Fuck die shit en geef Atmozfears eindelijk z'n Defqon anthem

Ja hier wacht ik ook wel op eigenlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2018 00:58 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

MYTZE schreef:
Pedaalemre schreef:
Fuck die shit en geef Atmozfears eindelijk z'n Defqon anthem

Ja hier wacht ik ook wel op eigenlijk.


Dit dus..
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2018 08:37 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

MYTZE schreef:
Pedaalemre schreef:
Fuck die shit en geef Atmozfears eindelijk z'n Defqon anthem

Ja hier wacht ik ook wel op eigenlijk.


Moet ie em wel optijd afhebben he :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2018 15:25 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Yiem schreef:
Zou het ondanks zn PP verleden wel snel vinden als Keltek nu al Defqon anthem krijgt trouwens.


Ik niet eigenlijk. Hij zit door zijn PP verleden al erg lang in de scene en heeft bewezen dat hij solo minstens zo sterk is(sterker) dan als 50 % van PP. Al die jaren ervaring tellen wel mee vind ik. Er zijn nog genoeg andere die ik het anthem graag zie maken voor Defqon bijvoorbeeld Atmozfears, B-Front of Phuture Noize maar gun het Keltek net zoveel.

Dikke +1 voor Q dat ze al anthem makers bekend gaan maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2018 02:07 
 
Hardtraxxer

Afbeelding

zoals ik al zei... :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2018 22:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

RvD schreef:
Yiem schreef:
Zou het ondanks zn PP verleden wel snel vinden als Keltek nu al Defqon anthem krijgt trouwens.


Ik niet eigenlijk. Hij zit door zijn PP verleden al erg lang in de scene en heeft bewezen dat hij solo minstens zo sterk is(sterker) dan als 50 % van PP. Al die jaren ervaring tellen wel mee vind ik. Er zijn nog genoeg andere die ik het anthem graag zie maken voor Defqon bijvoorbeeld Atmozfears, B-Front of Phuture Noize maar gun het Keltek net zoveel.

Dikke +1 voor Q dat ze al anthem makers bekend gaan maken.


Ik heb Keltek begin mei dit jaar gesproken, dus nog redelijk voor het festivalseizoen en daar hij vertelde dat hij ondanks zijn PP verleden weer een hele nieuwe naam moest maken. Hij had inderdaad wel de vaardigheden om platen te maken, maar geen naam meer, dus naar mijn mening kwam hij een beetje onzeker over ondanks dat hij vertelde dat zijn hele zomer alweer compleet volgeboekt was.
Heb hem daarna niet meer gesproken, maar als je kijkt naar afgelopen jaar met optredens op een volgepakte defqon UV stage, decibel mainstage en genoeg andere grote feesten en vooral door Dark Sun lijkt me dat hij weer een goede naam voor zichzelf heeft neergezet.
Dus aan de ene kant lijkt het me wel terecht dat hij de kans krijgt om het defqon-anthem te maken gezien afgelopen jaar, helemaal als Dark Sun nummer 1 plaat wordt, maar aan de andere kant lijkt me 1 succesvol jaar me niet echt voldoende om een defqon-anthem te krijgen, ondanks wat hij heeft gedaan met PP.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2018 09:05 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

JarneNL schreef:
RvD schreef:
Yiem schreef:
Zou het ondanks zn PP verleden wel snel vinden als Keltek nu al Defqon anthem krijgt trouwens.


Ik niet eigenlijk. Hij zit door zijn PP verleden al erg lang in de scene en heeft bewezen dat hij solo minstens zo sterk is(sterker) dan als 50 % van PP. Al die jaren ervaring tellen wel mee vind ik. Er zijn nog genoeg andere die ik het anthem graag zie maken voor Defqon bijvoorbeeld Atmozfears, B-Front of Phuture Noize maar gun het Keltek net zoveel.

Dikke +1 voor Q dat ze al anthem makers bekend gaan maken.


Ik heb Keltek begin mei dit jaar gesproken, dus nog redelijk voor het festivalseizoen en daar hij vertelde dat hij ondanks zijn PP verleden weer een hele nieuwe naam moest maken. Hij had inderdaad wel de vaardigheden om platen te maken, maar geen naam meer, dus naar mijn mening kwam hij een beetje onzeker over ondanks dat hij vertelde dat zijn hele zomer alweer compleet volgeboekt was.
Heb hem daarna niet meer gesproken, maar als je kijkt naar afgelopen jaar met optredens op een volgepakte defqon UV stage, decibel mainstage en genoeg andere grote feesten en vooral door Dark Sun lijkt me dat hij weer een goede naam voor zichzelf heeft neergezet.
Dus aan de ene kant lijkt het me wel terecht dat hij de kans krijgt om het defqon-anthem te maken gezien afgelopen jaar, helemaal als Dark Sun nummer 1 plaat wordt, maar aan de andere kant lijkt me 1 succesvol jaar me niet echt voldoende om een defqon-anthem te krijgen, ondanks wat hij heeft gedaan met PP.


Ik weet niet waar jij stond, maar was er de hele set en dit viel reuze mee, veel mensen haakten af.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2018 17:42 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Zou dit trouwens niet gewoon over het Reverze anthem gaan? Stuk logischer tenminste. Hij zegt nergens dat het om een Q anthem gaat ofzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2019 00:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RvD schreef:
Zou dit trouwens niet gewoon over het Reverze anthem gaan? Stuk logischer tenminste. Hij zegt nergens dat het om een Q anthem gaat ofzo.


Is het reverse anthem
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2019 04:26 
 
Hardtraxxer

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2019 10:12 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hm, weet niet zo goed wat ik hier van moet denken... :/
Laat me verrassen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2019 17:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

3 anthems? Of maken ze er met zn drieën eentje. In dat geval verwacht ik er niet veel van.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2019 18:18 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

fflkkr schreef:
3 anthems? Of maken ze er met zn drieën eentje. In dat geval verwacht ik er niet veel van.

In de aankondiging zeggen ze "these three artists will create one single anthem"
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2019 21:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik zag ook het logo van InQontrol langskomen? Iets wat weer nieuw leven gaat krijgen misschien ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2019 21:59 
 
Hardtraxxer

Nuracore schreef:
Ik zag ook het logo van InQontrol langskomen? Iets wat weer nieuw leven gaat krijgen misschien ?

Dat zou wel echt tof zijn (L)

Is er, naast de Defqon anthem makers, nog iets anders aangekondigd vannacht? Misschien totaal gemist, maar ze gingen ook iets bekend maken over wat de 'Home of hardstyle' zou zijn? En iets heel speciaals wat nog nooit gedaan was wat bekend gemaakt zou worden?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2019 00:49 
 
Hardtraxxer

Nuracore schreef:
Ik zag ook het logo van InQontrol langskomen? Iets wat weer nieuw leven gaat krijgen misschien ?

Uit het wow wow toppa:
Valhalla (van dezelfde overkoepelende organisatie als q en in de RAI) heeft teruglopende bezoekersaantallen. Ze hadden het dit jaar al veel kleiner gemaakt en het was echt een ramp verder. Er waren wachttijden van anderhalf uur bij de ingang en kluisjes en eenmaal binnen werden continu stages afgesloten omdat ze te druk waren. Had het er in de auto op de terugweg al over dat ze in qontrol terug zouden moeten laten komen. Zou heel vet zijn!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2019 04:52 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Ik zag ook het logo van InQontrol langskomen? Iets wat weer nieuw leven gaat krijgen misschien ?


:woot:
Dat zou vet zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2019 04:15 
 
Hardtraxxer

Wellicht koppelen ze in qontrol aan Weeze?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2019 09:12 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

opaa schreef:
Wellicht koppelen ze in qontrol aan Weeze?


Afbeelding

Dit is al de nieuwe opzet van Q-Base, dus ik denk niet dat In Qontrol er aan wordt gelinked, het wordt iets compleet nieuws.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2019 12:42 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Nee dat wordt het inderdaad niet.
Heb de naam van het nieuwe event al voorbij horen komen, en dat is geen In Qontrol :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2019 12:46 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

zeke schreef:
Nee dat wordt het inderdaad niet.
Heb de naam van het nieuwe event al voorbij horen komen, en dat is geen In Qontrol :)


Deel het ook vooral niet met ons.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2019 14:37 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Nee, dat is niet aan mij om dat bekend te maken. Ik weet nog wel meer dingen die gaan gebeuren, maar dat ga ik niet lekken. Stukje professionaliteit ;) :P
Q doet op hun eigen manier wel de dingen bekend maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2019 14:38 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Wees dan ook niet zo'n persoon die eerst gaat zeggen dat hij dingen weet.

Als je echt professioneel wilt blijven, zeg dan niks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2019 14:51 
 
Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
Wees dan ook niet zo'n persoon die eerst gaat zeggen dat hij dingen weet.

Als je echt professioneel wilt blijven, zeg dan niks.


x2.
Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 46  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen