Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 46  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2018 12:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Defqon.1 dus vier dagen? Dat zou in 2018 al de planning zijn geweest, begreep ik uit een 2017 interview.

Verder ben ik erg benieuwd naar alle aankondigingen, is er al een overzicht van wat er bevestigd/gelekt is?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2018 12:33 
 
Hardtraxx Veteran

NotMegalodon schreef:
Defqon.1 dus vier dagen? Dat zou in 2018 al de planning zijn geweest, begreep ik uit een 2017 interview.

Verder ben ik erg benieuwd naar alle aankondigingen, is er al een overzicht van wat er bevestigd/gelekt is?


Het topic heet Speculatie..Er is nog niks bevestigd/gelekt, alleen nog maar gespeculeerd

DQ 4 dagen komt door een bevestitingsmail van een camping dicht bij het terrein, niks zeker dus nog maar wel aannemelijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2018 13:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
NotMegalodon schreef:
Defqon.1 dus vier dagen? Dat zou in 2018 al de planning zijn geweest, begreep ik uit een 2017 interview.

Verder ben ik erg benieuwd naar alle aankondigingen, is er al een overzicht van wat er bevestigd/gelekt is?


Het topic heet Speculatie..Er is nog niks bevestigd/gelekt, alleen nog maar gespeculeerd

DQ 4 dagen komt door een bevestitingsmail van een camping dicht bij het terrein, niks zeker dus nog maar wel aannemelijk

Ja dat begrijp ik, maar we zijn 9 pagina's verder, dus dacht, misschien wat gemist. Ben ook maar nieuw hier.

Even afwachten nog maar dus :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2018 16:55 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

NotMegalodon schreef:
Ja dat begrijp ik, maar we zijn 9 pagina's verder, dus dacht, misschien wat gemist. Ben ook maar nieuw hier.

Hiervan zijn 7 pagina's onzin. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2018 11:10 
 
Organisator
Avatar gebruiker

Defqon.1 Weekend Festival gaat in 2019 in het laatste weekend van juni plaatsvinden :)

https://www.q-dance.com/en/videos/defqon-1-2019
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2018 12:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Q-dance schreef:
Defqon.1 Weekend Festival gaat in 2019 in het laatste weekend van juni plaatsvinden :)

https://www.q-dance.com/en/videos/defqon-1-2019

Ik heb er een topic van gemaakt in feesten:
feesten/defqon-1-2019-one-tribe-28-06-2018-tot-30-06-2018-biddinghuizen-terrein-t65522.html

Aan Q-Dance: mochten jullie de eerste post willen "beheren" om later informatie toe te voegen kunnen we dat met de moderators regelen dat jullie daar bij kunnen :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2018 12:23 
 
Organisator
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Q-dance schreef:
Defqon.1 Weekend Festival gaat in 2019 in het laatste weekend van juni plaatsvinden :)

https://www.q-dance.com/en/videos/defqon-1-2019

Ik heb er een topic van gemaakt in feesten:
feesten/defqon-1-2019-one-tribe-28-06-2018-tot-30-06-2018-biddinghuizen-terrein-t65522.html

Aan Q-Dance: mochten jullie de eerste post willen "beheren" om later informatie toe te voegen kunnen we dat met de moderators regelen dat jullie daar bij kunnen :).

Ah top, maar dat hoeft niet. We willen wel dat iedereen het gevoel blijft houden dat je kan zeggen wat je wil zeggen in het Defqon.1 topic, of het nou positief of negatief is. Als wij er dan teveel mee gaan bemoeien, dan zijn we bang dat de kracht van de community in zo'n topic verdwijnt. We zullen wel afentoe nieuwtjes in het topic, maar voor de rest bemoeien we ons nergens mee :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2018 22:42 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Citaat:
We willen wel dat iedereen het gevoel blijft houden dat je kan zeggen wat je wil zeggen in het Defqon.1 topic, of het nou positief of negatief is.

:thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2018 10:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ook maar even speculeren hier:

2019 gaat Q-Dance de frenchcore kermistak van Sefa / Peacock een podium proberen te geven... of in ieder geval die stijl meer betrekken.

Verder gaan ze natuurlijk verder met Headhunterz / Project One verder hypen... al vraag ik me wel af wanneer dat stopt want goed is goed. Op een gegeven moment wordt het irritant en ongeloofwaardig. Ik wil in 2019 geen enkele keer Say my name, I Am Home, My Family en He's back horen... zucht

Ik hoop echt dat de game changer van Qlimax weer terug gedraait wordt en daar weer gewoon het dikste hardstyle feest van maken met de vetste show en een kleine 30 minuten hardcore op het eind. Niks mis met dat concept.

De game changen doe je maar op defqon of zo :P In de game change area of zo

Ow en de prijzen iets omlaag moet toch ook wel kunnen lijkt me ???

Wat betreft q-dance records:
Hoop weer op releases met een extended en een radio edit.... blijkbaar was het nodig om dat te veranderen in het laatste kwartaal van 2018
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2018 10:28 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Jay schreef:
2019 gaat Q-Dance de frenchcore kermistak van Sefa / Peacock een podium proberen te geven... of in ieder geval die stijl meer betrekken.

Ik hoop echt dat de game changer van Qlimax weer terug gedraait wordt en daar weer gewoon het dikste hardstyle feest van maken met de vetste show en een kleine 30 minuten hardcore op het eind.

Deze twee lijken mij samen in ieder geval prima uitvoerbaar. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2018 11:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jay schreef:
Ook maar even speculeren hier:
Verder gaan ze natuurlijk verder met Headhunterz / Project One verder hypen... al vraag ik me wel af wanneer dat stopt want goed is goed. Op een gegeven moment wordt het irritant en ongeloofwaardig. Ik wil in 2019 geen enkele keer Say my name, I Am Home, My Family en He's back horen... zucht


Je ergert je natuurlijk niet aan dat hun nieuwe baby Phuture Noize op alle Q feesten staat, standaard wordt geprezen als 'the future' en al zijn releases tegenwoordig via Q-dance record zelf gaan :whistle:

Het in nou eenmaal een ding om je artiesten te hypen, gebeurt niet alleen bij heady en vind het zelfs meer bij PN gebeuren. Vooral omdat hhz en Project One hun eigen label hebben en zichzelf verder wel redden. Waarom zou je je er zoveel van aantrekken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2018 11:59 
 
Hardtraxxer

makrooy schreef:
Jay schreef:
Ook maar even speculeren hier:
Verder gaan ze natuurlijk verder met Headhunterz / Project One verder hypen... al vraag ik me wel af wanneer dat stopt want goed is goed. Op een gegeven moment wordt het irritant en ongeloofwaardig. Ik wil in 2019 geen enkele keer Say my name, I Am Home, My Family en He's back horen... zucht


Je ergert je natuurlijk niet aan dat hun nieuwe baby Phuture Noize op alle Q feesten staat, standaard wordt geprezen als 'the future' en al zijn releases tegenwoordig via Q-dance record zelf gaan :whistle:

Het in nou eenmaal een ding om je artiesten te hypen, gebeurt niet alleen bij heady en vind het zelfs meer bij PN gebeuren. Vooral omdat hhz en Project One hun eigen label hebben en zichzelf verder wel redden. Waarom zou je je er zoveel van aantrekken.


Dit idd, als iemand die niks meer met PN heeft valt dit me ook erg op, die man heeft echt zo'n beetje elk Q feest gestaan muv die waar die niet echt past (XQ Holland en Dominator). HHZ/P1 daarentegen hebben volgens mij alleen op Defqon en hun Ziggo feestje gestaan, en als je dat echt niks meer vindt had je Ziggo gewoon kunnen skippen en op Defqon een andere stage kunnen pakken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2018 13:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jay schreef:
2019 gaat Q-Dance de frenchcore kermistak van Sefa / Peacock een podium proberen te geven... of in ieder geval die stijl meer betrekken.

Sure, het is gigantisch populair dus ik zie geen reden waarom niet.

Jay schreef:
Verder gaan ze natuurlijk verder met Headhunterz / Project One verder hypen... al vraag ik me wel af wanneer dat stopt want goed is goed. Op een gegeven moment wordt het irritant en ongeloofwaardig. Ik wil in 2019 geen enkele keer Say my name, I Am Home, My Family en He's back horen... zucht

Ook de buitenlandse bezoekers vinden dat 'ie nu onderhand wel terug is dus ik verwacht dat dit nu wel stopt.

Jay schreef:
Ik hoop echt dat de game changer van Qlimax weer terug gedraait wordt en daar weer gewoon het dikste hardstyle feest van maken met de vetste show en een kleine 30 minuten hardcore op het eind. Niks mis met dat concept.

De game changen doe je maar op defqon of zo :P In de game change area of zo

Ik denk dat mensen deze keuze voor een thema niet al te serieus moeten nemen, ik neem aan dat ze het niet als gamechanger bedoelen om een uur lang hardcore/frenchcore te draaien.. Zal er meer mee te maken hebben dat Q-Dance SZP echte gamechangers vinden in de scene.

Jay schreef:
Ow en de prijzen iets omlaag moet toch ook wel kunnen lijkt me ???

ja en AZC weg ermee
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2018 13:45 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

X-Qlusive Phuture Noise in 2020 :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2018 14:02 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Jay schreef:
Ik hoop echt dat de game changer van Qlimax weer terug gedraait wordt en daar weer gewoon het dikste hardstyle feest van maken met de vetste show en een kleine 30 minuten hardcore op het eind. Niks mis met dat concept.

De game changen doe je maar op defqon of zo :P In de game change area of zo

Wat vond je exact dan zo'n Game Changer ? De line up? De show? Volgens mij viel het allemaal wel mee. TweekaCore was apart, maar goed, als dat het was viel het wel mee toch?

Jay schreef:
Ow en de prijzen iets omlaag moet toch ook wel kunnen lijkt me ???

Hier ben ik het wel echt mee eens. Die prijzen gaan nergens meer over namelijk. Als er nou ook een leuke line up tegenover staat vind ik het nog een ander verhaal. Maar als je kijkt naar WoW WoW, echt 0, 0 interesse in dat feest mede door de prijs + line up.

Tuurlijk het show element wordt groter en epischer allemaal en dat kost ook ongetwijfeld elk jaar meer geld. Maar moet het dan allemaal zo bombastisch? Zo duur? Zo groot?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2018 16:54 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Genoeg organisaties die goede feesten aanbieden voor een 'scherp' prijsje
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2018 17:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

zeke schreef:
X-Qlusive Phuture Noise in 2020 :)

Kom maar door
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2018 18:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jay schreef:
De game changen doe je maar op defqon of zo :P In de game change area of zo


:lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2018 20:00 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

zeke schreef:
X-Qlusive Phuture Noise in 2020 :)


Takkeeeeeee myyyyyyy moneyyyy
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2018 21:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Exterkate schreef:
Jay schreef:

Ow en de prijzen iets omlaag moet toch ook wel kunnen lijkt me ???


:lol: :lol: :lol:


Kun je wel :lol: neerplempen maar hij heeft wel een punt.
Die prijzen van Q gaan echt nergens meer over. En om nou te zeggen dat de feesten ook naar ratio zoveel beter zijn geworden? Mwah.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2018 21:42 
 
Hardtraxx Addict

zeke schreef:
X-Qlusive Phuture Noise in 2020 :)

:list: :list:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2018 23:11 
 
Hardtraxxer

Prijzen gaan echt nergens meer over inderdaad, heb even het volgende statstiekje a.d.h.v. ticketprijzen van PF gemaakt:
- Qlimax 2014: € 70,00
- Qlimax 2015: € 72,50
- Qlimax 2016: € 75,00
- Qlimax 2017: € 76,00
- Qlimax 2018: € 83,79 (wel incl. servicefees, maar omgerekend € 78/79,00)

En dan te bedenken dat de prijzen van een munt/consumpie ook in de lift zitten, over vijf jaar kun je zo 200 euro per festival gaan neertellen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2018 09:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dan ga je toch lekker niet!!!!!!!!!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2018 09:38 
 
Hardtraxx Veteran

zeke schreef:
Citaat:
We willen wel dat iedereen het gevoel blijft houden dat je kan zeggen wat je wil zeggen in het Defqon.1 topic, of het nou positief of negatief is.

:thumbup:


Zij willen ook een nieuwe escalatie van onze oosterburen
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2018 09:52 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

joostmakaay schreef:
Prijzen gaan echt nergens meer over inderdaad, heb even het volgende statstiekje a.d.h.v. ticketprijzen van PF gemaakt:
- Qlimax 2014: € 70,00
- Qlimax 2015: € 72,50
- Qlimax 2016: € 75,00
- Qlimax 2017: € 76,00
- Qlimax 2018: € 83,79 (wel incl. servicefees, maar omgerekend € 78/79,00)


Ik ben er ook niet heel blij mee, maar dit is toch niet zo heel gek? Alles wordt duurder, ook voor Q-Dance aan de kosten kant. Als bedrijf zijnde ga je dat doorberekenen aan je klant, want je bent een bedrijf en je gaat dan niet besluiten om die kosten zelf maar op te vangen en dat jaar dus maar wat minder winst te genereren.
Zelfde geldt voor de vakantiebranche. Per 2019 gaat de BTW omhoog (van 6% naar 9%). Denk je dat bedrijven dan maar de prijzen gelijk houden en genoegen nemen met 3% minder winst?

Procentueel gezien is de groei van het kaartje over de jaren heen echt niet gek en zul je bij weet ik het hoeveel andere producten ook gewoon terugzien. Nu valt het alleen wat meer op omdat het over een relatief groter bedrag gaat.
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 46  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen