Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 9  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2018 01:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Excuses voor de vertraging, deze week komt het complete plan!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2018 09:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het is off-topic/concept-de-tijdmachine-raw-mixed-by-bionicle-t59386-175.html all over again.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2018 09:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik zat er op te wachten :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2018 11:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Uitleg
Beste deelnemers en leden,

Er zijn in totaal 16 aanmeldingen gekomen, een perfect aantal! Pete kwam met een heel goed idee voor de uitwerking, en dat gaan we gebruiken tijdens deze battles.

Ronde 1 t/m 3
Deze maand leveren jullie allemaal een set bij mij in van ongeveer 30 minuten (28 tot 32 minuten is oké). Hoe jullie deze set gaan invullen qua mixwerk en trackkeuze is volledig aan jezelf, geen opdracht of thema. Enige voorwaarde is dat je niet hoger dan 158 BPM gaat zitten. Ik wil geen genres gaan uitsluiten, dan zouden tracks als Soul Train en The Strangers bijvoorbeeld niet gedraaid mogen worden, maar het moet wel een hardstyle set blijven.
Vervolgens ga ik jullie op basis van tracklists indelen in poules, zodat persoonlijke muzikale smaak niet teveel invloed gaat hebben op het stemmen.
In totaal zullen er vier poules met elk vier deelnemers gevormd worden.

Poule 1: Uploaden 1 november, stemmen sluit op 8 november, 22:00 uur.
Poule 2: Uploaden 8 november, stemmen sluit op 15 november, 22:00 uur.
Poule 3: Uploaden 15 november, stemmen sluit op 22 november, 22:00 uur.
Poule 4: Uploaden 22 november, stemmen sluit op 29 november, 22:00 uur.

Zoals jullie zien staat er ‘ronde 1 t/m 3’. Dit gaat namelijk zo voor de komende 3 maanden. Tijdens de stemrondes van de maand november leveren jullie bij mij vast je mix in voor de tweede stemronde die in december gehouden wordt, en tijdens de stemronde van december leveren jullie de mix in voor de stemronde van januari.

Puntenverdeling
Winnaar: 4 punten
Tweede plaats: 3 punten
Derde plaats: 2 punten
Vierde plaats: 1 punt

Bij gelijke stemmen krijgen beide gewoon dezelfde punten (bijvoorbeeld twee personen met de meeste stemmen = beide 4 punten).

Let op: de poules blijven voor deze rondes hetzelfde! Hou er dus rekening mee dat de stijl waarin je je eerste mix inlevert, ook de stijl gaat zijn die je de volgende twee rondes (ongeveer) aan moet houden. Dit in verband met de knock-out fase, meer uitleg hieronder.

Volgende rondes
Na deze poulefase zal er gestart worden met een knock-out ronde. De nummers 1 en 2 van iedere poule gaan door naar de volgende ronde. Vanaf nu gaat er met thema’s en/of opdrachten gewerkt worden, hierover meer bij de start van de knock-out rondes.

De deelnemers
Ik heb ervoor gekozen om iedereen een anonieme naam te geven. Dit om vriendjespolitiek te voorkomen. Iedere deelnemer krijgt een Pokémonnaam die alleen bij die persoon zelf en mij bekend is. Ik ga ervanuit dat iedereen wel zo volwassen is om niet zijn vriendjes te gaan appen met hun anonieme naam en de vraag om daar even op te stemmen. Doe je dit wel en het komt uit dan wordt je gediskwalificeerd.

Deelnemers, jullie ontvangen dit bericht van mij ook via een privébericht. Onderaan het bericht vindt je jouw Pokémonnaam!

Voor de stemmers
Het is de bedoeling dat jullie stemmen op mixwerk, creativiteit en diversiteit. Probeer je eigen muzieksmaak dus niet mee te nemen in je stem!

Inleveren van de mix
Jullie leveren je set bij mij in via WeTransfer. Mijn e-mailadres vinden jullie in dit bericht wat je in je pb's ontvangt.
In de beschrijving van je mix vul je tracklist in.

Deadline ronde 1: 31 oktober, 12:00 uur
Deadline ronde 2: 30 november, 12:00 uur
Deadline ronde 3: 31 december, 12:00 uur

Uploaden
Ik zal de mixen uploaden op mijn eigen Soundcloud profiel en deze vervolgens uploaden (per poule, per ronde) in de Liveset sectie inclusief poll.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2018 11:48 
 
Hardtraxx Veteran

:yay: Zin in!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2018 11:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dus het anthem van de DJ battles is dus Zany - Pokémon theme song (Hardstyle mix) confirmed
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2018 12:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Top :thumbup: Moge de beste winnen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2018 12:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lekker bezig Tom! Ben benieuwd naar de verschillende setjes! Als iemand de Pokemon Pinsir heeft verwacht ik wel dat diegene daarmee opent. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2018 12:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Top, zin in :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2018 13:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb hier zo veel zin in.
Zit nu in een klassikale cursus voor MCSA 2016 maar zit continue op mijn telefoon platen te noteren en overgangen te bedenken xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2018 13:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zin in! Ook erg benieuwd naar de setjes van iedereen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2018 15:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Stemmen op je zelf is trouwens een optie?
Klinkt zielig maar ik zie het wel gebeuren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2018 15:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tof om te zien dat jullie zo enthousiast zijn, heb er zelf ook zin in :D
Voor vragen staat mijn inbox open trouwens, in dit topic stellen is nog beter dan kan iedereen meteen meelezen.

Ik kreeg deze vraag binnen via pb:
Citaat:
De eerste mix die we inzenden waaruit bepaald wordt in welke poule je zit, is dat ook meteen je eerste inzending voor de stemronde of is dit puur en alleen voor jou om ons in te delen in poules, waardoor je daarna nog een mix moet maken waar mensen op kunnen stemmen?

De eerste mix die jullie inzenden is ook meteen je deelname voor de eerste stemronde!

Citaat:
Stemmen op je zelf is trouwens een optie?

Dit mag. Is niet te voorkomen. Het is aan jezelf of je dat wel of niet gaat doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2018 15:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Succes aan iedereen die mee doet (Ik kijk lekker toe vanaf de zijlijn)! Ik kijk uit naar alle setjes :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2018 15:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Justinhafc schreef:
Succes aan iedereen die mee doet (Ik kijk lekker toe vanaf de zijlijn)! Ik kijk uit naar alle setjes :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2018 16:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fuzzylogic schreef:
Citaat:
Stemmen op je zelf is trouwens een optie?

Dit mag. Is niet te voorkomen. Het is aan jezelf of je dat wel of niet gaat doen.

Je kan zeggen dat iedereen op zichzelf moet stemmen, zodat het direct gelijk is. Heb je ook niet dat de 1 wel stemt en de ander niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2018 16:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind ik een goede, neem ik effe mee in de openingspost!

Nog even een melding voor degenen die eigen tracks hebben: eigen producties (mashups, originele tracks, remixen of bootlegs) zijn niet toegestaan! Dit vanwege de anonimiteit, en omdat er heel weinig aanmeldingen waren van mensen die eigen producties hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2018 22:45 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Is het wel handig om pouletjes aan te houden? Draai je wel steeds tegen dezelfde Pokémon + dat je een beetje beperkt wordt in je stijl van draaien.

Denk persoonlijk dat je beter aan hand van de tracklisten per maand een verdeling kan maken.
Zo draai je ook mooi tegen veel verschillende Pokémon.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2018 08:03 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Als ik een water Pokémon ben heb ik dan al een voorsprong op een vuur Pokémon? Die kunnen moeilijk van mij winnen dan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2018 10:07 
 
Hardtraxxer

Royvn_ schreef:
Als ik een water Pokémon ben heb ik dan al een voorsprong op een vuur Pokémon? Die kunnen moeilijk van mij winnen dan.


En degene die Snorlax heeft kan altijd te laat zijn mix in leveren xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2018 11:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nee dat kan alleen een slowpoke
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2018 11:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

_theon_ schreef:
Nee dat kan alleen een slowpoke

Je riep?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2018 12:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pete schreef:
Is het wel handig om pouletjes aan te houden? Draai je wel steeds tegen dezelfde Pokémon + dat je een beetje beperkt wordt in je stijl van draaien.

Denk persoonlijk dat je beter aan hand van de tracklisten per maand een verdeling kan maken.
Zo draai je ook mooi tegen veel verschillende Pokémon.

Heb ik wel aan zitten denken. Alleen dan is het lastig om de knock-out fase in te gaan delen, omdat de nummers 1 en 2 van iedere poule doorgaan uiteindelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2018 14:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

corneelwr schreef:
_theon_ schreef:
Nee dat kan alleen een slowpoke

Je riep?

:lol: :lol: De krokante slowcro, nice!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2018 14:21 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

corneelwr schreef:
_theon_ schreef:
Nee dat kan alleen een slowpoke

Je riep?

:lol:
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 9  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen