Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2019 15:40 
 
Hardtraxx Crew

1. D-Block & S-Te-Fan
2. Wildstylez
3. Atmozfears
4. Sub Zero Project
5. Clockartz
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2019 15:54 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

1. Phuture Noize
2. D-Block & S-te-Fan
3. Wildstylez
4. KELTEK
5. Ran-D

Plek 1, 2, 3 zit heeeel dicht bij elkaar want allemaal een top jaar gehad! :) 4 en 5 verdienen het ook qua productie(s)(kwaliteit) :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2019 16:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zo, ook weer gestemd :D

1. Wasted Penguinz
2. Brennan Heart
3. Da Tweekaz
4. Illenium
5. Nurko
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2019 17:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

1. Thera
2. B-Front
3. Vyral
4. Clockartz
5. Prefix & Density
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2019 17:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik stem waarschijnlijk niet. Heb het afgelopen jaar te weinig gevolgd wat betreft hardstyle om te kunnen stemmen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2019 18:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

1. Vyral
2. D-Block & S-Te-Fan
3. Phuture Noize
4. MYST
5. Devin Wild
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2019 20:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

1. D-Block & S-te-Fan
2. Phuture Noize
3. D-Sturb
4. B-Front
5. MYST
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2019 20:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

1. B-Front
2. Phuture Noize
3. Headhunterz
4. Wildstylez
5. D-Block & S-Te-Fan
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2019 21:09 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

B-Front
Clockartz
D-Block & S-te-Fan
Prefix & Density
Phuture Noize
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2019 21:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

1. Phuture Noize
2. D-Block & S-Te-Fan
3. Vyral
4. D-sturb
5. Prefix & Density
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2019 09:23 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

1. Phuture Noize
2. D-Block & S-Te-Fan
3. Act of Rage
4. D-Sturb
5. Rejecta

Ik zat nog even te twijfelen over Rebellion maar toch maar voor Rejecta gegaan voor het bazen album van hem! Daarnaast gun in Marco gewoon een plekje en ik hoop hoger dan HHZ :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2019 09:40 
 
Hardtraxx Veteran

Denk je dat dat gebeuren :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2019 09:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

1. D-Sturb
2. KELTEK
3. Delete
4. Sub Zero Project
5. B-Front

Zoiets zou mijn top 5 wel zijn.

PN in de top 100 is erg onrealistisch idd >.< Al mijn genoemde namen ook trouwens. Maargoed. Het bedenken van je eigen top 5 van afgelopen jaar is toch altijd interessant om eens over na te denken.

Qua voorspelling, vermoed ik dat Warface 'm dit jaar wel gaat aantikken, en dat da Tweekaz erg hoog komt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2019 09:57 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
1. D-Sturb
2. KELTEK
3. Delete
4. Sub Zero Project
5. B-Front

Zoiets zou mijn top 5 wel zijn.

PN in de top 100 is extreem onrealistisch idd >.< Al mijn genoemde namen ook trouwens. Maargoed. Het bedenken van je eigen top 5 van afgelopen jaar is toch altijd interessant om eens over na te denken.


PN zie ik zomaar nog wel eens de top 100 halen, heeft toch wel een ijzersterk jaar achter de rug, hard gegroeid, zelfde geld voor Sub Zero Project.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2019 09:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als zelfs Wildstylez elk jaar moet "vechten" om die top 100 aan te tikken dan kan ik me niet voorstellen dat de namen die jij noemt in de buurt komen. Je overschat ze (qua bekendheid) wat dat betreft echt. Noem een willekeurige (niet hardstyle kenner) de naam Phuture Noize en hij heeft geen flauw idee waar je het over hebt, en dat is bij een Wildstylez/Noisecontrollers wel anders.

Echt heel onrealistisch beeld heb je tbh :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2019 10:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Keltek
D-Block & S-Te-Fan
Clockartz
Brennan Heart
GPF of Charlotte de Witte
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2019 10:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Als zelfs Wildstylez elk jaar moet "vechten" om die top 100 aan te tikken dan kan ik me niet voorstellen dat de namen die jij noemt in de buurt komen. Je overschat ze (qua bekendheid) wat dat betreft echt. Noem een willekeurige (niet hardstyle kenner) de naam Phuture Noize en hij heeft geen flauw idee waar je het over hebt, en dat is bij een Wildstylez/Noisecontrollers wel anders.

Echt heel onrealistisch beeld heb je tbh :x



DJ MAG 2018:

28. Headhunterz
29. Angerfist
65. Miss K8
69. Radical Redemption
70. Brennan Heart
76. Da Tweekaz
85. Wildstylez
108. D-Block & S-te-Fan
109. Warface
116. Sub Zero Project
130. Darren Styles
147. Noisecontrollers


Denk idd ook niet dat Phuture Noize een kans maakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2019 10:20 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Populariteitsstrijd elk jaar weer.. kwaliteiten weegt bij de meerderheid van de stemmers niet mee
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2019 10:22 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Als zelfs Wildstylez elk jaar moet "vechten" om die top 100 aan te tikken dan kan ik me niet voorstellen dat de namen die jij noemt in de buurt komen. Je overschat ze (qua bekendheid) wat dat betreft echt. Noem een willekeurige (niet hardstyle kenner) de naam Phuture Noize en hij heeft geen flauw idee waar je het over hebt, en dat is bij een Wildstylez/Noisecontrollers wel anders.

Echt heel onrealistisch beeld heb je tbh :x


Misschien overschat ik ze beetje ja, de hele mag is toch een flop, maar goed wie weet? Angerfist er toch ook weer 11 gestegen vorig jaar. Ik zie het heus niet gebeuren, maar zou het wel lachen vinden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2019 10:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kwalitatief gezien zouden ze het in mijn ogen ook verdienen hoor, maar het is puur populariteit, en wat dat betreft zijn er waarschijnlijk eerst nog een boel andere namen die kans maken om die top 100 aan te tikken. Daarom noem ik eerder een Warface die nieuw de top 100 gaat bereiken dan bijv SZP of PN.

Mag je onterecht vinden, maar zoals al 1000 keer in dit topic wordt gezegd, het is een populariteits contest, en niet meer dan dat. En dan mag je zelf bepalen hoeveel waarde je aan die lijst hecht :P

edit: @Wenzel tering SZP vorig jaar al 116 ja? Had ik niet verwacht, maar alsnog vermoed ik dat het lastig wordt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2019 11:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
edit: @Wenzel tering SZP vorig jaar al 116 ja? Had ik niet verwacht, maar alsnog vermoed ik dat het lastig wordt.


Ja dat had ik ook niet verwacht.
Merk dat ik me elk jaar weer aan de lijst erger maar er toch maar aan mee doe om mijn favoriete artiesten te steunen. Zo maar een paar irritatiemomentjes:

- Die schreeuwerige knipperende banners bij het stemmen van DJ's "VOTE FOR R3HAB!!!"
- Sites en zenders die na de uitslag koppen hebben als "Martin Garrix is de weer de beste DJ ter wereld", nee hij is de populairste.
- Überhaupt spreken van "de beste DJ" terwijl de meesten in de top van de DJ Mag niet eens zelf hun muziek in elkaar kunnen zetten.
- Dimitri Vegas & Like Mike die op tomorrowland een heel peleton aan lekkere wijven op pad sturen die een iPad onder de neus van festivalgangers drukken om op Dimitri Vegas & Like Mike te stemmen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2019 11:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En niet vergeten dat PN niet aan marketing doet. Dus hij is bij voorbaat al kansloos.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2019 11:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wenzel schreef:
Ja dat had ik ook niet verwacht.
Merk dat ik me elk jaar weer aan de lijst erger maar er toch maar aan mee doe om mijn favoriete artiesten te steunen. Zo maar een paar irritatiemomentjes:


Ja ik heb hetzelfde, stoor me er aan en toch volg ik het en hou ik me er mee bezig :lol:

Geef GPF nog een jaartje voor zij zich als ultieme troll de top 100 in smeagolen, zou ik met alle liefde m'n stem aan uitgeven :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2019 12:06 
 
Hardtraxx Veteran

Wenzel schreef:
Rickzel schreef:
edit: @Wenzel tering SZP vorig jaar al 116 ja? Had ik niet verwacht, maar alsnog vermoed ik dat het lastig wordt.


Ja dat had ik ook niet verwacht.
Merk dat ik me elk jaar weer aan de lijst erger maar er toch maar aan mee doe om mijn favoriete artiesten te steunen. Zo maar een paar irritatiemomentjes:

- Die schreeuwerige knipperende banners bij het stemmen van DJ's "VOTE FOR R3HAB!!!"
- Sites en zenders die na de uitslag koppen hebben als "Martin Garrix is de weer de beste DJ ter wereld", nee hij is de populairste.
- Überhaupt spreken van "de beste DJ" terwijl de meesten in de top van de DJ Mag niet eens zelf hun muziek in elkaar kunnen zetten.
- Dimitri Vegas & Like Mike die op tomorrowland een heel peleton aan lekkere wijven op pad sturen die een iPad onder de neus van festivalgangers drukken om op Dimitri Vegas & Like Mike te stemmen.


Wat denk je van die mensen die rondlopen op bijvoorbeeld de Tilburgse Kermis om je een iPad onder je neus te duwen met de vraag 'Heb je al gestemd?'. Om vervolgens, nadat je je eigen keuze hebt ingevuld, de stemmen te veranderen naar een DJ waar zij de marketing voor doen. Dan kun je wat mij betreft kapot vallen met je hele DJ carrière.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2019 12:09 
 
Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:
Geef GPF nog een jaartje voor zij zich als ultieme troll de top 100 in smeagolen, zou ik met alle liefde m'n stem aan uitgeven :lol:


De Hardstyle Reddit is hier al mee bezig, dus leef je uit

https://www.reddit.com/r/hardstyle/comm ... p_100_gpf/
Vorige  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen