Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 ... 24  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2018 00:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Killshot
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2018 08:07 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Op het eerste gezicht valt het redelijk mee. Maar dat komt natuurlijk ook omdat het gros van de hardstyle scene niet zo'n druk tourschema heeft als een Guetta, DV&LM enz.

Je hebt je A2, The Pitcher, Sasha F, Warface, The Prophet, Mandy, Stephanie, Dailucia en Killshot en in de hardcore kan ik buiten Amada niks verzinnen (Korsakoff en Miss K8 niet meer). Maar van die namen die werken er een paar ook samen met iemand in de studio om de plaat te maken (The Pitcher/The Prophet).

Daarnaast heb je natuurlijk ook DJ's die veel leren van iemand in de studio zoals Act Of Rage e.d.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2018 12:14 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

1. Headhunterz
2. D-Block & S-Te-Fan
3. Sound Rush
4. Phuture Noize
5. Delete

MYST, Keltek, Clockartz en Adaro vallen er net buiten
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2018 12:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb het idee dat Luna ook alleen maar kan produceren samen met iemand anders. En het liefst met E-Force. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2018 13:03 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

1. Phuture Noize
2. Wildstylez
3. DBSTF
4. KELTEK
5. Headhunterz
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2018 21:11 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Warface

De DJ Warface heeft toch gewoon eenzelfde soort constructie als Degos & Re-Done? Scheiding tussen DJ en Producent.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2018 21:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Op het eerste gezicht valt het redelijk mee. Maar dat komt natuurlijk ook omdat het gros van de hardstyle scene niet zo'n druk tourschema heeft als een Guetta, DV&LM enz.

Je hebt je A2, The Pitcher, Sasha F, Warface, The Prophet, Mandy, Stephanie, Dailucia en Killshot en in de hardcore kan ik buiten Amada niks verzinnen (Korsakoff en Miss K8 niet meer). Maar van die namen die werken er een paar ook samen met iemand in de studio om de plaat te maken (The Pitcher/The Prophet).

Daarnaast heb je natuurlijk ook DJ's die veel leren van iemand in de studio zoals Act Of Rage e.d.


Volgens mij vergeet je Requiem.

Sws als een wat kleine onbekendere artiest zomaar met een dijk van een plaat aan komt, dan kan 't haast niet anders dan een ghostproductie zijn. Artiesten die echt zelf produceren zie je vaak een stijgende lijn in qua producties over de jaren heen terwijl een ghost vaak een lineaire lijn qua producties aanhoud (vind ik zelf).

wootum schreef:
Broken Balance schreef:
Warface

De DJ Warface heeft toch gewoon eenzelfde soort constructie als Degos & Re-Done? Scheiding tussen DJ en Producent.


Joah. Dat heeft hij volgens mij wel 's toegegeven maar hij schreeuwt dat niet zo van de daken.

Degos & Re-Done bestaan uit Thijs & Peter als DJ act. Achter de schermen heb je Krijn nog die zover ik weet echt de mastermind is qua producties. Maar ik dacht dat Thijs & Peter ook zoveel mogelijk mee werken aan de projecten (net als The Pitcher dat ook doet samen met Michel Pollen).

Ik weet niet zo goed wat ik er van moet vinden. Qua tourschema is 't idd wat Broken Balance zegt, die zijn in de hardstyle wereld vaak niet zo druk dus snap ik de keuze. Toch is 't ook een beetje luiheid en is 't vaak ook gewoon heel erg oneerlijk. Was er eerst altijd heel erg fel op tegen, maar als een producer er expres voor kiest achter de schermen te werken en een goede DJ echt alleen maar graag wil draaien en je dit samen tot een succesvolle act kan brengen, dan snap ik het ook wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2018 00:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Exterkate schreef:

Edit: ik hoorde vanavond via iemand btw dat er bepaalde artiesten wel op een hele obscure manier DJ Mag votes aan het binnenhengelen zijn. Ze kwamen met een iPad aanzetten, vervolgens vulde de desbetreffende persoon zijn artiesten in en later veranderde de iPad gastjes de votes zodat een bepaalde artiest er zou staan :/ ik heb veel gekke dingen gehoord wat betreft de voting, maar deze methode is wel ernstig


Gaat het toevallig om 2 Belgen? :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2018 09:11 
 
Donateur
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
Sws als een wat kleine onbekendere artiest zomaar met een dijk van een plaat aan komt, dan kan 't haast niet anders dan een ghostproductie zijn. Artiesten die echt zelf produceren zie je vaak een stijgende lijn in qua producties over de jaren heen terwijl een ghost vaak een lineaire lijn qua producties aanhoud (vind ik zelf).

Dit idee hou ik er ook wel op na inderdaad, maar de scheiding wordt al wat vager als iemand halverwege hulp krijgt van een grote artiest met bijvoorbeeld het sounddesign.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2018 09:13 
 
Hardtraxx Veteran

Rejecta is daarop wel een uitzondering. Hij heeft paar jaar kei hard gewerkt zonder iets uit de brengen en komt dan meteen met een klapper
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2018 09:14 
 
Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
G1LL schreef:
Sws als een wat kleine onbekendere artiest zomaar met een dijk van een plaat aan komt, dan kan 't haast niet anders dan een ghostproductie zijn. Artiesten die echt zelf produceren zie je vaak een stijgende lijn in qua producties over de jaren heen terwijl een ghost vaak een lineaire lijn qua producties aanhoud (vind ik zelf).

Dit idee hou ik er ook wel op na inderdaad, maar de scheiding wordt al wat vager als iemand halverwege hulp krijgt van een grote artiest met bijvoorbeeld het sounddesign.

Dit zijn er echt veel die hulp krijgen, maar dan vind ik wel dat je produceert. Vaak worden opzetjes helemaal zelf gemaakt en dan gefinetuned door hulp van andere
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2018 09:24 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ja ik ook wel. Het is in ieder geval iets anders dan een gehele plaat afbestellen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2018 14:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
Volgens mij vergeet je Requiem.


Requiem heeft ooit aangegeven alles zelf te producern
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2018 14:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aan het begin wel geholpen maar inmiddels volledig zelfstandig volgens mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2018 18:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

geert3ssen schreef:
G1LL schreef:
Volgens mij vergeet je Requiem.


Requiem heeft ooit aangegeven alles zelf te producern


Dan snap ik niet waarom hij nog als ''b-artiest'' wordt gezien.. En waarom is hij dan niet eerder opgepikt? In het proces zijn er toch best wel wat opzetjes lijkt mij die prima zijn om op te sturen naar labels..

Kan zijn hoor dat je gelijk hebt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2018 11:31 
 
Hardtraxx Elite

G1LL schreef:
geert3ssen schreef:
G1LL schreef:
Volgens mij vergeet je Requiem.


Requiem heeft ooit aangegeven alles zelf te producern


Dan snap ik niet waarom hij nog als ''b-artiest'' wordt gezien.. En waarom is hij dan niet eerder opgepikt? In het proces zijn er toch best wel wat opzetjes lijkt mij die prima zijn om op te sturen naar labels..

Kan zijn hoor dat je gelijk hebt.

Genoeg mensen die goed zelf kunnen produceren maar waarbij het niet echt opschiet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2018 11:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Helaas speelt er tegenwoordig ook een hoop politiek mee of je wel of niet doorbreekt, ongeacht je productie en/of draai skills. Met de juiste contacten binnen de scene en bij de juiste agencies zitten kom je al een heel stuk verder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2018 11:57 
 
Hardtraxx Veteran

Toch mooi om te zien dat precies dezelfde discussies elk jaar weer gevoerd worden in dit topic
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2018 12:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Toch mooi om te zien dat precies dezelfde discussies elk jaar weer gevoerd worden in dit topic

Waar wil je anders over discussiƫren in dit topic. Van welke bos bloemen ze houden ? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2018 13:08 
 
Hardtraxx Veteran

Nuracore schreef:
ErikZ schreef:
Toch mooi om te zien dat precies dezelfde discussies elk jaar weer gevoerd worden in dit topic

Waar wil je anders over discussiƫren in dit topic. Van welke bos bloemen ze houden ? :P


Ik zeg dezelfde discussie, dus wie maakt wel zelf wie niet
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2018 21:17 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

1. Phuture Noize
2. D-Block & S-te-Fan
3. Wildstylez
4. Headhunterz
5. Ran-D

Tot een goed jaartje geleden had ik helemaal niks met de muziek van Phuture Noize, maar wat een ongelovelijk jaar heeft hij gehad!!
Verder een geweldige comeback van DBSTF, Heady en ook Wildstylez!

Voor het eerst in jaren niet gestemd op Noisecontrollers en B-Front, hopelijk verrassen zij komend jaar weer wat meer...
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2018 12:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zo te zien kan Phuture Noize rekenen op heeel veel stemmen! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2018 10:10 
 
Hardtraxx Veteran

HB1992 schreef:
Zo te zien kan Phuture Noize rekenen op heeel veel stemmen! :thumbsup:


Hardtraxx is nog minder dan 1% van alle stemmen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2018 11:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik zie PN echt niet in top100 komen zonder marketing. Ik word op insta dood gegooid met 'DiD YoU VoTe aLreAdY?????' door alle grotere artiesten behalve PN.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2018 11:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
Ik zie PN echt niet in top100 komen zonder marketing. Ik word op insta dood gegooid met 'DiD YoU VoTe aLreAdY?????' door alle grotere artiesten behalve PN.

Top 100 kan er wel in gaan zitten. Misschien niet dit jaar, maar hij heeft wel een vrij grote dedicated fan base. En daarnaast wordt ie alom gewaardeerd in de hele scene. Misschien kan ie dit jaar nog wel rond plaats 90-100 halen, not sure though

PN wilt zich idd niet bezig houden met die DJ Mag. Hij heeft er een post over geplaatst met uitleg en voor de rest zal ie niks doen
Vorige  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 ... 24  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen