Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 ... 24  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2018 11:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja las het, groot gelijk heeft ie. Ik zie het niet gebeuren, maar met zijn fanbase zou het me ook weer niet verbazen inderdaad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2018 13:01 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Citaat:
PN wilt zich idd niet bezig houden met die DJ Mag.


Waarvoor hulde :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2018 13:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat ik alleen niet snap is dat zijn Facebook likes ver achter lopen op zn daadwerkelijke populariteit. Fan groep van hem stijgt echt met honderden per 1-2 maanden, veel luisteraars op (ja daar heb je hem weer) spotify.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2018 16:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Spotify doet toch ook aan sponsor berichten ? Dus je krijgt veel luisteraars maar betekent niet dat iedereen fan is
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2018 21:47 
 
Hardtraxx Veteran

1. Atmozfears
2. Sub Zero Project
3. Phuture Noize
4. D-Sturb
5. Headhunterz
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2018 15:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik stem Warface.. hij gooit je er echt mee dood op z'n socials zeg :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2018 15:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
Ik stem Warface.. hij gooit je er echt mee dood op z'n socials zeg :sick:


Waarom volg je hem eigenlijk? Je vindt zijn muziek toch helemaal kut? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2018 20:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Grim schreef:
G1LL schreef:
Ik stem Warface.. hij gooit je er echt mee dood op z'n socials zeg :sick:


Waarom volg je hem eigenlijk? Je vindt zijn muziek toch helemaal kut? xd


Hij heeft goede muziek gemaakt en weet zo nu en dan wel iets leuks te maken. Dus helemaal kut is niet juist :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2018 13:39 
 
Hardtraxx Veteran

G1LL schreef:
Ik stem Warface.. hij gooit je er echt mee dood op z'n socials zeg :sick:

Waarom zou je dat niet doen? Is toch tof voor een DJ om in de DJmag top 100 te komen. Je hoeft er niet op te stemmen. Is gewoon een manier om jezelf op de kaart te zetten. Snap niet dat mensen zich zo druk om kunnen maken dat artiesten stemmen proberen te winnen om ze aan te sporen op facebook...
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2018 13:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik snap het wel, en neem het al die dj's niet kwalijk. Maar het is wel irritant :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2018 14:34 
 
Hardtraxx Veteran

makrooy schreef:
Ik snap het wel, en neem het al die dj's niet kwalijk. Maar het is wel irritant :P

Dat kan je inderdaad vinden en je moet er gewoon overheen lezen. Maar dat mensen zich er mateloos aan ergeren en het misselijkmakend vinden dat snap ik dus totaal niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2018 08:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Een keer wat over zeggen is 1 ding, het constant roepen komt wel heel geforceerd over en is vrij irritant. 'Lees er maar overheen' is wel heel makkelijk gezegd. 'Als je een artiest niet leuk vind, luister het dan niet'.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2018 16:01 
 
Hardtraxxer

Pak de popcorn!
Heady is een beetje beledigd dat Angerfist en Radical hem niet gefeliciteerd hebben..
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2018 16:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Linus schreef:
Pak de popcorn!
Heady is een beetje beledigd dat Angerfist en Radical hem niet gefeliciteerd hebben..


Op z'n story voor mensen die het zoeken.

Rare actie joh, valt me beetje van heady tegen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2018 16:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Misschien kan Heady beter niet reageren maar ik snap het wel.
Als Angerfist Heady niet tagt terwijl hij een plaatsje hoger staat, vindt ik dat raar en is een reactie van Heady niet gek.
Je kunt zeggen "Joh laat lekker gaan" maar dan komt Angerfist er ook weer lekker mee weg vind ik.
Het lijkt er op dat Angerfist het niet kan hebben dat ie onder HHZ staat
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2018 16:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Linus schreef:
Pak de popcorn!
Heady is een beetje beledigd dat Angerfist en Radical hem niet gefeliciteerd hebben..


Op z'n story voor mensen die het zoeken.

Rare actie joh, valt me beetje van heady tegen.


Waarom? Vind je het dan niet een rare actie dat Angerfist EN Radical hem niet taggen? Ik snap heady echt volkomen hierin, je wordt bewust buitengesloten voor iets waar je zo je best voor hebt gedaan. Of het slim is om het zo in openbaar te delen weet ik niet, maar volledig terecht dat ie er met gestrekt been in gaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2018 16:31 
 
Hardtraxxer

makrooy schreef:
Rickzel schreef:
Linus schreef:
Pak de popcorn!
Heady is een beetje beledigd dat Angerfist en Radical hem niet gefeliciteerd hebben..


Op z'n story voor mensen die het zoeken.

Rare actie joh, valt me beetje van heady tegen.


Waarom? Vind je het dan niet een rare actie dat Angerfist EN Radical hem niet taggen? Ik snap heady echt volkomen hierin, je wordt bewust buitengesloten voor iets waar je zo je best voor hebt gedaan. Of het slim is om het zo in openbaar te delen weet ik niet, maar volledig terecht dat ie er met gestrekt been in gaat.


Je laat jezelf juist kennen op deze manier. Waarom moet je de voldoening bij een ander halen? Ik vind dat je, zeker als artiest van dit niveau, hier boven moet staan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2018 18:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik snap je punt, vind toch dat ie ze niet zo makkelijk mee weg moet laten komen. Plus het feit dat sommige mensen nu eerder heady erop wijzen wat ie doet terwijl dat van RR en angerfist veel erger is imo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2018 18:11 
 
Hardtraxxer

Ik snap ook jou punt. ;) Desalniettemin moet je een conflict rechtstreeks "uitvechten". Als ik een conflict heb met kameraad, ga ik toch rechtstreeks naar hem toe i.p.v. het eerst via mijn andere kameraden te spelen?

Het blijft natuurlijk een beetje moeilijk inschatten, aangezien wij niet het hele verhaal kennen. Er kan zich natuurlijk meer achter de schermen afspelen dan wij zien/weten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2018 18:35 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

wolbie schreef:
Ik snap ook jou punt. ;) Desalniettemin moet je een conflict rechtstreeks "uitvechten". Als ik een conflict heb met kameraad, ga ik toch rechtstreeks naar hem toe i.p.v. het eerst via mijn andere kameraden te spelen?

Het blijft natuurlijk een beetje moeilijk inschatten, aangezien wij niet het hele verhaal kennen. Er kan zich natuurlijk meer achter de schermen afspelen dan wij zien/weten.

Iedereen weet inmiddels wel dat Dempie niet vies is van stokerij, dus waarom zou dit dan ineens netjes opgelost moeten worden? Vind dat Heady dit prima doet. Daarnaast kan je dit eigenlijk niet rechtsreeks oplossen omdat je toch een fanbase hebt die anders gaat speculeren die gewoon “recht” hebben op dit soort dingen. Klinkt miss wat krom wat ik zeg maar met de juiste interpretatie snap je het wel xD
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2018 18:40 
 
Hardtraxxer

JeroenB93 schreef:
Klinkt miss wat krom wat ik zeg maar met de juiste interpretatie snap je het wel xD


Ik snap wat je bedoelde :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2018 19:07 
 
Hardtraxxer

Ik ben een grote fan van Radical en Heady.
Maar dit valt me toch wel tegen van Radical en Angerfist.
Heb altijd al het idee dat Radical Heady niet zo mag. Maar kom op. Als collega's elkaar feliciteren om je prestatie, ongeacht of je elkaar wel of niet mag is meer dan normaal.
Radical en Angerfist hebben hem bewust buiten hun felicitatie gelaten. (In het openbaar). Dus snap Heady zn reactie en had hetzelfde gedaan. Hij uit daarnaast zijn respect naar de anderen toe. Dus vind het nog hartstikke netjes van hem.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2018 19:11 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Freankie schreef:
Ik ben een grote fan van Radical en Heady.
Maar dit valt me toch wel tegen van Radical en Angerfist.
Heb altijd al het idee dat Radical Heady niet zo mag


Hoezo altijd al? Heb ik iets gemist waaruit dit opgemaakt kan worden?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2018 19:18 
 
Hardtraxxer

Dat idee heb ik altijd al gehad.
Daarmee bedoel ik niet ieder ander mee.
Maar op Social media viel het me op dat Heady Radical met allerlei dingen liked of feliciteerd, zoals met zn eigen AOD feesten etc.

Maar zie dat nooit andersom. Niet dat ik dit met een vergrootglas in de gaten hou, maar viel me op.

Dat gaf mij het idee dat Radical hem niet mag. En dat is bij deze bevestigd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2018 23:17 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wel opvallend dat Warface na zo veel promoten niet eens in de top 100 staat, waar die dat vorig jaar nog wel was.
Vorige  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 ... 24  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen