Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32 ... 261  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2020 15:40 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Het eerste 100 man event is al aangekondigd, is dit the way to go?


Kan me niet voorstellen dat dit rendabel kan zijn.. 100 x € 35,- waar je alles van moet doen! Tuurlijk eventueel wat inkomsten van eten en drinken maar dat kan ook niet rendabel zijn lijkt me.. Ben benieuwd, mij in ieder geval niet gezien op deze manier! :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2020 15:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En dan mag je binnen gewoon vrij gaan en staan waar je wil? Of op 1,5 meter afstand?
Ik wil in september ook een feest geven, ben benieuwd wat er dan wel en niet mag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2020 16:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
En dan mag je binnen gewoon vrij gaan en staan waar je wil? Of op 1,5 meter afstand?
Ik wil in september ook een feest geven, ben benieuwd wat er dan wel en niet mag.


Iedere gast krijgt een persoonlijke tafel met een stoel volgens de website, dit gaat toch nergens meer over...

Edit - hier een foto hoe het eruit komt te zien: https://www.instagram.com/p/CBfvZVWjoo6/ (laatste foto)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2020 16:31 
 
Donateur
Avatar gebruiker

DonnyD schreef:
Ben benieuwd, mij in ieder geval niet gezien op deze manier! :x

Mij ook niet. Dansmuziek is dansmuziek. Geen vuistje zwaaien aan tafel muziek. en ook niet in de auto schudden en tuuteren muziek. Maar goed als er markt voor is..

Lijkt me zelf ook verre van rendabel, maar dat lijkt me ook niet de 100% doelstelling. Wellicht blijf je wat relevant ofzo. Weet het ook niet. Veel plezier!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2020 17:27 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Het zou niks voor mij zijn, maar ik vind het wel slim bedacht. Het gemiddelde Phoenix publiek danst toch alleen maar met de armen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2020 18:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

122Stan schreef:
Chroman schreef:
En dan mag je binnen gewoon vrij gaan en staan waar je wil? Of op 1,5 meter afstand?
Ik wil in september ook een feest geven, ben benieuwd wat er dan wel en niet mag.


Iedere gast krijgt een persoonlijke tafel met een stoel volgens de website, dit gaat toch nergens meer over...

Edit - hier een foto hoe het eruit komt te zien: https://www.instagram.com/p/CBfvZVWjoo6/ (laatste foto)

Waarschijnlijk gaat niemand zich later op de avond aan deze regel houden

Citaat:
Standing is not allowed according to RIVM, but of course your arms can do all the dance work for you


Het is leuk bedacht maar zo lang ik niet in een rolstoel zit ga ik echt niet op deze manier feesten
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2020 19:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hurricane schreef:
Citaat:
Standing is not allowed according to RIVM, but of course your arms can do all the dance work for you


Het is leuk bedacht maar zo lang ik niet in een rolstoel zit ga ik echt niet op deze manier feesten


Tijd om de hardtraxx knokploeg nog eens te verzamelen
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2020 23:17 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Alsof je in een grote kroeg zit :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2020 14:03 
 
Hardtraxxer

Sarabande schreef:
Het zou niks voor mij zijn, maar ik vind het wel slim bedacht. Het gemiddelde Phoenix publiek danst toch alleen maar met de armen.


:lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2020 20:43 
 
Hardtraxx Veteran

Is wel zo. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2020 15:55 
 
Hardtraxxer

Broken Balance schreef:
Onzin, pure onzin wat je neerzet.

Better safe than sorry is juist de manier die nu moet. Jij hebt minder verstand van dit virus dan de experts dus ga hier niet predikeren dat je weet hoe dit virus werkt. Natuurlijk slaat het niet in het wilde rond, maar om te zien of het verminderen van de maatregelen werkt moet je juist rustig zijn. Niemand weet hoe dit nieuwe virus precies werkt. Als je te snel afbouwt en het gaat mis dan kan alles weer vrolijk opnieuw in lockdown en dan kan je helemaal gedag tegen je economie zeggen. Je kan niet meten of iets lukt binnen een paar weken van elkaar.

Als je niet better safe than sorry doet heb je straks enorm veel onnodige doden zoals in Zweden atm. Die deden er ook niks aan en krijgen nu achteraf kritiek dat ze niet voorzichtiger waren. Het is in beiden gevallen natuurlijk nooit goed voor de gemiddelde tokkie.

Natuurlijk lijkt het er op dat het allemaal meevalt, maar voor het geval dat het toch mis gaat moet er rustig worden afgebouwd. Natuurlijk zijn sommige regels scheef, maar er zijn altijd 10,000 kantjes aan iets. Daarom vragen ze het ook zo goed mogelijk na te leven. Om een stap vooruit te doen moet je ook een vangnet hebben voor als het toch mis gaat. Nu kan jij niet geloven dat het zo erg is, maar jij bent dan ook geen wetenschapper of viroloog.

En de VS is een dom voorbeeld want daar houdt een enorm deel van de bevolking zich niet aan de richtlijnen en hebben ze daarnaast ook nog eens waardeloze richtlijnen.

Heb liever een regering die draait op het veilig houden van zijn bevolking door preventief en redelijk te zijn. We hebben namelijk nooit zo'n erge lockdown gehad als België, Engeland, Spanje, Italië of Frankrijk. T.o.v. dat had je ook een regering kunnen hebben die puur aan geld dacht en alles lekker liet doorgaan waardoor je 2x zo veel doden had. Maar he, de bedrijven hebben hun geld ten minste.

Het druipt er bij veel mensen zo erg vanaf dat ze het puur voor eigen gewin doen. Dat je genazi't wordt met 3 mensen op 1,5 meter in een park snap ik. Maar je bent een idioot als je denkt dat je dronken/doorgesnoven mensen al op een hoopje moet gooien in een kroeg of venue ipv het op te bouwen om te zien of het daadwerkelijk gevolgen heeft ipv maar te gokken en de gevolgen voor lief te nemen.

Terrassen zijn net 7 dagen open en mensen hebben de conclusies al getrokken blijkbaar, ging een onderzoek maar zo snel, dan hadden wel allang een vaccin.


Ik moet eerlijk toegeven dat je vaak verstandige dingen zegt, maar dat je nu verkondigt dat het pure onzin is wat Zeke zegt is pas onzin! wat Zeke aangeeft is feitelijk bewezen door wetenschappers, Ik zou je eerst beter in die materie verdiepen voordat je zegt dat het onzin is. Ik denk dat het meer kwestie is waar je in gelooft. Ik geloof toevallig ook 100% in wat Zeke zegt. Dat jij volledige vertrouwd op de virologen en onze regering is je goed recht.

op dit moment worden er steeds meer bewijzen gevonden dat de 1.5m wetgeving nergens meer op slaat. Ik zou zeggen kijk eens het volgende interview.

De economie naar de klote helpen omdat we maar beter safe kunnen aanpakken is pas onzin, die zelfde economie moet ook de zorg onderhouden, vergeet dat niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2020 16:10 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Pantermaat schreef:
wat Zeke aangeeft is feitelijk bewezen door wetenschappers, Ik zou je eerst beter in die materie verdiepen voordat je zegt dat het onzin is.


Wetenschap is ook maar een model van de realiteit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2020 16:47 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dat niveau van de comments onder die video, mijn hemel :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2020 17:52 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Maurice De Hond :worship: Veel geloofwaardiger dan onze salonviroloog ranzige Marc. :sick:

Kennelijk wordt er geen nuance toegelaten in dit debat.
En dan dat protest op het Malieveld zo aanpakken, een echte schande. :x

Gewoon weer festivals in de buitenlucht a.u.b. ! :slow:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2020 21:41 
 
Donateur
Avatar gebruiker

simon10pont schreef:
En dan dat protest op het Malieveld zo aanpakken, een echte schande. :x

Hahahaha gozer aub, liep gewoon een zooitje hooligans met stenen te smijten. Het was dat er kinderen tussenliepen maar ze hadden het anders gewoon al om 12 uur schoon moeten vegen. Notabene nog naar de rechter geweest en die heeft het verboden. Optyfen dan
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2020 22:44 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Dus jij vond het allemaal wel prima? Oké er waren kleine escalaties, maar dat heeft in principe zelf niets met de demonstratie te maken. Hoop dat je tevreden bent met deze samenleving. Ik dus niet. :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2020 22:59 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Er gold een verbod op demonstratie. Dat betekent dat je daar niet mag zijn. Ook niet als je een hippie shirt aantrekt en het ontbijten noemt. Ook niet als je 80 bent en ook niet als je je kinderen meeneemt. Vervolgens wordt vanwege het voorgaande nog besloten om een uurtje te bieden zodat iedereen ruimschoots tijd heeft om te vertrekken.

Ook daarna blijft een zooitje toch te lang hangen en beginnen de harde kernen vervelend te doen. Uiteindelijk lost de ME het volgens mij nog keurig op, er zijn alleen wat mensen uit de voorste linie geslagen. Heb je gezien wat daar loopt? Dat zijn echt niet de mensen die nou zo erg begaan zijn met de samenleving hoor.

Het is provoceren in de hoop dat de wederpartij een fout maakt om dat vervolgens in allerhande filmpjes enorm uit te lichten. Het is van het niveau dat je vroeger in de kleuterklas bij je juf deed totdat ze woedend was, een pets verkocht en vervolgens keihard ging huilen.

Blij met deze samenleving? Nee, maar het is of althans was een noodzakelijke maatregel om te zorgen dat we de lijken niet hoefde te stapelen. Daar bleef ik graag 2 maanden voor binnen en zou er voor hetzelfde geld nog twee achteraan plakken.
Dat niet iedereen daar zover denkt kan ik begrijpen maar dat je oplossing vervolgens groepshuggen en de ME uitlokken is, is van een niveau waar de honden geen brood van lusten.

Dat Maurice gebeuren: snap dat ie weinig de kans krijgt om z'n verhaal te doen maar je omringen met allemaal mensen die het met je eens zijn komt zo vreselijk zielig over. Zet er dan op z'n minst nog een ietwat kritische presentator neer. Overigens hoor ik ook niks over blijvende longschade die mensen oplopen maar dat toch uit onderzoek wel present lijkt te zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2020 23:13 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik ben ook eens bij een verboden demo geweest. En toen werd er ook lekker geframed door de media. Als het doel belangrijk is ga je toch gewoon. Goed, ik heb respect voor je mening maar we komen er samen toch niet uit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2020 23:16 
 
Hardtraxxer

Volgens mij heb je altijd recht te demonstreren in dit land, de redenen waarom het verboden is slaan ook totaal nergens op. Omdat er djs zouden gaan draaien. Waarom kunnen er 3 weken terug op de Dam wel demonstratie plaats vinden. En oh ja, 2 weken later zouden we daar de vruchten van plukken en stijging corona. Vandaag het nieuws geen enkele doden. Afgelopen alleen maar afnamen.

Betreft je opmerking dat maurice alleen maar medestanders om zich heen verzameld is onzin. Hij geeft zelf aan dat graag de dialoog aan gaat, maar gewoonweg genegeerd word.

Maar goed, iedereen mag en moet denken wat hij wil natuurlijk. Dat is ieder zijn goed recht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2020 23:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

simon10pont schreef:
Hoop dat je tevreden bent met deze samenleving. Ik dus niet. :thumbdown:

Kom op zeg :lol: Valt nog mee dat je niet meteen claimt dat het hier een dictatuur/politiestaat aan het worden is. We weten hoe corona om zich heen grijpt indien het niet goed genoeg gecontroleerd wordt (zie o.a Italië en Zweden). Dat het aantal coronapatienten zwaar is afgenomen is een direct gevolg van de ingestelde noodmaatregelen (logisch zou je zeggen, maar ik heb het idee dat het nodig is om uit te spellen). Vind je het gek dat de overheid niet staat te springen om per direct de 1.5m samenleving af te schaffen nu het de goede kant op lijkt te gaan? Het is volkomen begrijpelijk dat dat geleidelijk gedaan wordt om een tweede golf te voorkomen. Maar nee, men kan blijkbaar niet verder kijken dan aankomende zomer, want ‘lekker weer’ en ‘zin in festivals’.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2020 00:42 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hoe lang ga jij je dan nog houden aan de coronamaatregelen? Alles is perceptie. Heel wat ouderen krijgen niet het levenseinde wat ze verdienen. Heel triest. En natuurlijk zijn de slachtoffers te betreuren.

Het is niet dat ik met opzet wetten wil breken ofzo. Ik heb in maanden geen mens gezien. Ik was blij als een kind dat ik weer kon gaan werken. Vind je het gek dat men uitkijkt naar wat zo doodnormaal was?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2020 07:41 
 
Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
Dat Maurice gebeuren: snap dat ie weinig de kans krijgt om z'n verhaal te doen maar je omringen met allemaal mensen die het met je eens zijn komt zo vreselijk zielig over. Zet er dan op z'n minst nog een ietwat kritische presentator neer. Overigens hoor ik ook niks over blijvende longschade die mensen oplopen maar dat toch uit onderzoek wel present lijkt te zijn.


Aka elk npo/m/jinek programma ooit
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2020 07:43 
 
Hardtraxxer

pim0412 schreef:
simon10pont schreef:
Hoop dat je tevreden bent met deze samenleving. Ik dus niet. :thumbdown:

Kom op zeg :lol: Valt nog mee dat je niet meteen claimt dat het hier een dictatuur/politiestaat aan het worden is. We weten hoe corona om zich heen grijpt indien het niet goed genoeg gecontroleerd wordt (zie o.a Italië en Zweden). Dat het aantal coronapatienten zwaar is afgenomen is een direct gevolg van de ingestelde noodmaatregelen (logisch zou je zeggen, maar ik heb het idee dat het nodig is om uit te spellen). Vind je het gek dat de overheid niet staat te springen om per direct de 1.5m samenleving af te schaffen nu het de goede kant op lijkt te gaan? Het is volkomen begrijpelijk dat dat geleidelijk gedaan wordt om een tweede golf te voorkomen. Maar nee, men kan blijkbaar niet verder kijken dan aankomende zomer, want ‘lekker weer’ en ‘zin in festivals’.


Een tweede golf :lol: Is er weer zo één. We weten helemaal niet dat corona om zich heen grijpt indien het niet gecontroleerd word, zijn weer van die loze kreten!! en je argument betreft Zweden klopt ook van geen kanten.
We weten nu zoveel meer over het virus en er zijn al dingen bewezen.

Overigens heeft het niks te maken dat er zo nodig naar festivals gegaan moet worden. Ik denk eerder aan de economie die kapot gemaakt wordt. al die mensen die hun baan verliezen, al die ondernemers die naar de klote gaan. Bescherm gewoon alleen de mensen die kwetsbaar zijn, laat de overige mensen gewoon weer hun leven oppakken en de economie draaiende houden.

maar dat is hoe ik het zie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2020 09:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Er gold een verbod op demonstratie. Dat betekent dat je daar niet mag zijn. Ook niet als je een hippie shirt aantrekt en het ontbijten noemt. Ook niet als je 80 bent en ook niet als je je kinderen meeneemt. Vervolgens wordt vanwege het voorgaande nog besloten om een uurtje te bieden zodat iedereen ruimschoots tijd heeft om te vertrekken.

Ook daarna blijft een zooitje toch te lang hangen en beginnen de harde kernen vervelend te doen. Uiteindelijk lost de ME het volgens mij nog keurig op, er zijn alleen wat mensen uit de voorste linie geslagen. Heb je gezien wat daar loopt? Dat zijn echt niet de mensen die nou zo erg begaan zijn met de samenleving hoor.

Het is provoceren in de hoop dat de wederpartij een fout maakt om dat vervolgens in allerhande filmpjes enorm uit te lichten. Het is van het niveau dat je vroeger in de kleuterklas bij je juf deed totdat ze woedend was, een pets verkocht en vervolgens keihard ging huilen.

Blij met deze samenleving? Nee, maar het is of althans was een noodzakelijke maatregel om te zorgen dat we de lijken niet hoefde te stapelen. Daar bleef ik graag 2 maanden voor binnen en zou er voor hetzelfde geld nog twee achteraan plakken.
Dat niet iedereen daar zover denkt kan ik begrijpen maar dat je oplossing vervolgens groepshuggen en de ME uitlokken is, is van een niveau waar de honden geen brood van lusten.

Dat Maurice gebeuren: snap dat ie weinig de kans krijgt om z'n verhaal te doen maar je omringen met allemaal mensen die het met je eens zijn komt zo vreselijk zielig over. Zet er dan op z'n minst nog een ietwat kritische presentator neer. Overigens hoor ik ook niks over blijvende longschade die mensen oplopen maar dat toch uit onderzoek wel present lijkt te zijn.


Zo ontzettend mee eens wat je hier zegt over die demonstratie. Hij is verboden, ook door een onafhankelijke rechter, je hebt tekstkarren gezien aan de randen van het veld dat je er niet mag zijn en het is omgeroepen dat je moet vertrekken. Als je het dan nog niet begrijpt wordt het plein schoongeveegd door de ME. Volgens sommigen is dat dan de "doodsteek voor de rechtstaat"..

Maurice de Hond klinkt heel overtuitgend, maar is ontzettend stellig met zijn conclusies, totaal geen ruimte voor nuance. Ik kan me voorstellen dat het heel fijn is om iemand zo stellig te horen zeggen wat je wilt horen, maar de wetenschap is een stuk genuanceerder. Bovendien is het hele verhaal van Maurice ook gewoon selectief shoppen in de uitkomst die hij graag wil hebben. Goed artikel van de NOS hierover: https://nos.nl/collectie/13824/artikel/ ... te-blijven
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2020 09:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

simon10pont schreef:
En dan dat protest op het Malieveld zo aanpakken, een echte schande. :x

:lol:
Vorige  1 ... 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32 ... 261  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic