Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 179, 180, 181, 182, 183, 184, 185 ... 261  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2021 17:00 
 
Hardtraxx Veteran

Is goed zuigoma :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2021 17:45 
 
Hardtraxx Veteran

We kunnen weer naar feestjes, zullen we dit topic gewoon sluiten?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2021 17:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mod edit:

Beleid & FAQ schreef:
Hou het netjes, gezellig en wees respectvol. Kwetsen, beledigen, uitschelden, reacties uitlokken of met opzet negatief neerzetten van personen of groepen mensen is niet gewenst en zal dan ook resulteren in een waarschuwing of zelfs direct een ban.


Dit is een warn, en aangezien het de derde is, betekent dit een tijdelijke ban van 2 weken. Vragen en opmerkingen kunnen naar [email protected]
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2021 17:48 
 
Hardtraxx Veteran

Mod edit:

Beleid & FAQ schreef:
Hou het netjes, gezellig en wees respectvol. Kwetsen, beledigen, uitschelden, reacties uitlokken of met opzet negatief neerzetten van personen of groepen mensen is niet gewenst en zal dan ook resulteren in een waarschuwing of zelfs direct een ban.


Dit is een warn, en aangezien het de derde is, betekent dit een tijdelijke ban van 2 weken. Vragen en opmerkingen kunnen naar [email protected]
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2021 18:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als Frank en Emre solliciteren voor Russische troll worden ze meteen aangenomen.
Gewoon een uitdraaitje overhandigen van dit forum topic en klaar :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2021 18:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pedaalemre schreef:
Zygoma schreef:
Pedaalemre schreef:
Oké. Dan heb ik hele andere ervaringen.

Alsof jij naar mensen luistert joh, hoort alleen maar wat je wil horen :lol:


Dit geldt evengoed voor iedereen die alles gelooft wat NOS en nu.nl schrijven schat (L)

En jezelf dan geen wappie noemen. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2021 18:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die Coronapas kan ik trouwens wel tolereren, maar het feit dat het al gaat gelden voor kinderen vanaf 13!! Jaar is toch ronduit van de zotten. Hoe durf je straks aan een 13 jarig kind te vragen ‘ben jij wel gevaccineerd of negatief getest’ in de bioscoop oid. Ik weet precies hoe het straks gaat in groepen kinderen: ‘haha jij mag lekker gaan testen sukkel’. En dr zullen vast wel ouders tussen zitten die hun kind geen eens een test laten afnemen waardoor ze niet met hun vrienden of vriendinnen leuke dingen kunnen doen.. zie t zo gebeuren dat er scholen gaan zijn die ongevaccineerde kinderen niet mee laten gaan met een uitje vanwege praktische zaken

Kinderen lopen een nihil risico op ziekenhuisopname en toch ga je ze beperkende maatregelen opleggen die mogelijk gevolgen hebben voor de ontwikkeling van het kind. Je kan eigenlijk gewoon zeggen dat de regering de gezondheid van kinderen met dit beleid schaadt. Vind t echt heel kwalijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2021 20:44 
 
Hardtraxxer

Pipa schreef:
Ik zou echt leip worden als ik op de long afdeling/IC zou werken van het ziekenhuis en je ziet de ene niet-gevaccineerde na de andere naar binnenkomen. En ik weet dat veel medewerkers dat ook zeker hebben.

Dat is wel een beetje onvermijdelijk als je een vak als zorgverlener kiest. Dan moet je kunnen zorgen zonder oordeel. Je krijgt gegarandeerd te maken met niet gevaccineerden die op de IC komen, maar ook met motorrijders die denken dat ze op een circuit aan het racen zijn, of mensen met longkanker die roken, wat denk je van de EHBO op een feest met een overdosis, of iemand met overgewicht die een hartinfarct heeft. Als die zorgverleners allemaal gefrustreerd raken van al die denkbare situaties waarin je zou kunnen zeggen "eigen schuld dikke bult", dan snap ik wel dat de zorg leegloopt..
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2021 21:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik houd mij bewust een beetje aan de zijlijn in dit topic maar nu moet ik het toch echt even kwijt:

Emre, applaus applaus.. wat zijn jouw uitspraken weer van hoog niveau. Zo kennen we je weer. >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2021 21:50 
 
Hardtraxx Veteran

BroodjeKroket schreef:
Ik houd mij bewust een beetje aan de zijlijn in dit topic maar nu moet ik het toch echt even kwijt:

Emre, applaus applaus.. wat zijn jouw uitspraken weer van hoog niveau. Zo kennen we je weer. >.<


Net zo'n hoog niveau als 'ongevaccineerden zijn een gevaar voor de samenleving'. Dan pas me graag aan aan dat niveau :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2021 22:03 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Citaat:
ongevaccineerden zijn een gevaar voor de samenleving


:lol: :lol: :lol: echt he.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2021 22:14 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Pedaalemre schreef:
Maar daaaaggg, veel plezier verder (L)


Was helaas van korte duur dus. Zal echter wel een ban oid aankomen of iets waardoor de rust wederkeert.

RoyAPO schreef:
Die Coronapas kan ik trouwens wel tolereren, maar het feit dat het al gaat gelden voor kinderen vanaf 13!! Jaar is toch ronduit van de zotten. Hoe durf je straks aan een 13 jarig kind te vragen ‘ben jij wel gevaccineerd of negatief getest’ in de bioscoop oid. Ik weet precies hoe het straks gaat in groepen kinderen: ‘haha jij mag lekker gaan testen sukkel’. En dr zullen vast wel ouders tussen zitten die hun kind geen eens een test laten afnemen waardoor ze niet met hun vrienden of vriendinnen leuke dingen kunnen doen.. zie t zo gebeuren dat er scholen gaan zijn die ongevaccineerde kinderen niet mee laten gaan met een uitje vanwege praktische zaken

Kinderen lopen een nihil risico op ziekenhuisopname en toch ga je ze beperkende maatregelen opleggen die mogelijk gevolgen hebben voor de ontwikkeling van het kind. Je kan eigenlijk gewoon zeggen dat de regering de gezondheid van kinderen met dit beleid schaadt. Vind t echt heel kwalijk


Het is om verspreiding tegen te gaan, niet ziekenhuisopnames. En jij maakt ook graag overal de ergst mogelijke situatie of hypothese van, niet? Je roept bijna in elk bericht wel op tot rellen, boycot, revolutie of dat alles in opstand komt of mensen gaan gepest worden en uitgesloten worden en tot nu toe is niks er van nog gebeurd. Als je dat ziet denk je dan niet bij jezelf, laat ik eens een keer dimmen of het nieuws wegleggen? Want je zegt het vaak zat, maar doet het nooit, dus je moet er blijkbaar wel een soort van plezier uithalen? Is het om even de emotie er uit te schreeuwen, is het aandacht net als emmer of denk je oprecht dat na het zo vaak niet gebeuren van je voorspellingen dat het alsnog wel gebeurt?

RTM93 schreef:
We kunnen weer naar feestjes, zullen we dit topic gewoon sluiten?

Natuurlijk is het nog wel gaande, maar ben het er wel mee eens. Ben er wel voor dat discussie of actualiteiten oid kan in topics van officiële nieuwsberichten, die in het actueel gedeelte komen te staan. Iig dit topic weg uit de algemene dingen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2021 09:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

mensen die er niet graag over lezen kunnen dit toppa toch ook niet openen? Heb ik ook niet gedaan afgelopen 1,5 jaar. Sinds kort echter bezig met een thesis naar clowns zonder clownsneus in de samenleving en die zijn hier in grote getalen te vinden!!!!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2021 09:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nou ik roep lang niet in elk bericht op tot die zaken die jij noemt volgens mij. Wel ben ik redelijk hard in m’n bewoordingen :P. En ja blijkbaar haal ik er wel plezier uit. Het is een onderwerp dat me interesseert en ik verbaas me gewoon soms om de keuzes die gemaakt worden en daar maak ik me dan druk om. Niet om aandacht te trekken, maar moet die druk altijd even van me afschrijven

Net even het OMT advies gelezen. Het OMT heeft specifiek geadviseerd om geen dance evenementen te organiseren. Net alsof ze bij een concert niet allemaal wild aan het dansen zijn? Erg raar advies. Verder gaat het OMT kijken of een antistoffen test mogelijk kan dienen als bewijs voor herstel. Dat zijn goeie zaken!

https://www.rijksoverheid.nl/binaries/r ... assing.pdf

En hier kunnen we denk ik wel wat mee voor de toekomst: https://www.wrr.nl/binaries/wrr/documen ... tijden.pdf
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2021 09:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pedaalemre schreef:

kauw ik nog liever op scheermesjes


Klinkt als een plan!

edit: rip nieuwe tracks topic.

edit 2: @indy lekker voor je pestkop
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2021 10:00 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Mod edit: Afbeelding

Heb even wat reacties opgeschoond gezien het taalgebruik en het off-topic raken. Graag meer discussie en minder schelden op elkaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2021 11:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De enige krekels die we nu gaan horen zijn in het release topic.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2021 11:57 
 
Hardtraxx Veteran

Mods zijn corrupt!!!11!1!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2021 13:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Damn, ik heb het gemist
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2021 19:19 
 
Hardtraxx Veteran

:lol:
Rickzel schreef:
De enige krekels die we nu gaan horen zijn in het release topic.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2021 20:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
De enige krekels die we nu gaan horen zijn in het release topic.


xd xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2021 20:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Sarabande schreef:
PS.

Carminizerz schreef:
En van Urk moeten ze maar natuurgebied maken. Sprinkhanenreservaat oid.

Urk doet het als gemeente met zo’n beetje de laagste vaccinatiegraad beter qua besmettingen dan sommige gemeentes met een hoge vaccinatiegraad.

Urk: 4,7 per 100.000 (zie: https://coronadashboard.rijksoverheid.n ... ste-mensen)
Bunnik (hoge vaccinatiegraad): 6,5 per 100.000 (zie kaart hier: https://coronadashboard.rijksoverheid.n ... ste-mensen)
Tubbergen (werd hier genoemd als goed): 14,1 per 100.000 (https://coronadashboard.rijksoverheid.n ... ste-mensen)

Kan honderden redenen hebben (bijv. bereidheid om je te laten testen) dus ga er verder geen conclusies aan verbinden, maar deze cijfers laten wel zien dat het niet zo zwart-wit is als men elke keer laat voorkomen. Helemaal dat gezeik steeds van gevaccineerd versus ongevaccineerd. Als het echt zo zwart-wit was zou je in gemeentes met hoge vaccinatiegraad de laagste besmettingscijfers moeten zien en andersom. Dat gaat soms, maar lang niet altijd op.


Nog even reageren:

Voor mij is de vaccinatiegraad in Urk 1 van de vele redenen om t om te vormen tot natuur. Ik heb niets tegen mensen die zich niet willen laten vaccineren. Ben ook fel tegen de coronapas.

Maar de mensen in Urk hebben redenen om zich niet te laten vaccineren waar ik wel iets tegen heb. Zoals bijvoorbeeld dat achterlijke geloof. Daarnaast vermoed ik dat de meeste Urkers eigenlijk geen idee hebben waarom ze weigeren. Ik denk dat t angst voor het onbekende is, kan me namelijk niet voorstellen dat ze zich ingelezen hebben........
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2021 20:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Carminizerz schreef:
En van Urk moeten ze maar natuurgebied maken. Sprinkhanenreservaat oid.


Ik stem Lijst Carminizers volgende verkiezingen.

Al kan ik me niet voorstellen dat generatie na generatie aan incest wél positief zou uitpakken bij de sprinkhanen populatie.


In tegenstelling tot Urkers hebben sprinkhanen wel de neiging tot dispersie. Er zijn zelfs kortvleugelige soorten, waarvan sommige exemplaren lange vleugels krijgen zodat ze zich beter kunnen verspreiden.

#Sprinkhanenfeitjevandedag
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2021 21:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het is ook wel een beetje lastig om als een van de weinige Urkers te gaan zeggen dat je je laat vaccineren. Dan word je gelijk verstoten xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2021 22:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

RoyAPO schreef:
Het is ook wel een beetje lastig om als een van de weinige Urkers te gaan zeggen dat je je laat vaccineren. Dan word je gelijk verstoten xd


*gekruisigd
Vorige  1 ... 179, 180, 181, 182, 183, 184, 185 ... 261  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic