Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 261  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2020 13:28 
 
Hardtraxx Veteran

De organisatie had dagelijks contact met GGD en RIVM. Jullie willen zeggen dat zij dat het RIVM en de GGD die kennis over het epicentrum had (aangezien jullie die ook hadden toen?) en dachten, ah joh laat maar gaan. Zelfs toen zij er waren hoefde zij niet terug van de GGD.

Pommer schreef:
Hoe werd dat betaald dan? :P Maximaal lenen of zijn daar potjes voor


Ja jaar lang paar tientjes per maand sparen, kan je nog bepaalde pakketten kiezen die duurder zijn, etc. etc.. Uiteindelijk zit je niet in een villa, maar dat hoeft ook op zo'n reis :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2020 13:29 
 
Hardtraxx Veteran

Mark With A Tarrel schreef:
En dan ook een tent met corporale Radio Phoenix hitjes? :cool:

https://radiophoenix.nu/channels/popular-tracks


Hahahah, ons eigen nummer staat daar ook tussen :

https://radiophoenix.nu/track/817/voorb ... ntje-remix
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2020 15:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Niks wat toevoegt aan de discussie maar heb binnensmonds gekotst als ik lees over Studentenverenigingen, Vindicat en Radio Phoenix.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2020 15:44 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Spobbertiet schreef:
Mark With A Tarrel schreef:
En dan ook een tent met corporale Radio Phoenix hitjes? :cool:

https://radiophoenix.nu/channels/popular-tracks


Hahahah, ons eigen nummer staat daar ook tussen :

https://radiophoenix.nu/track/817/voorb ... ntje-remix


:bomb:

Alm1ghty schreef:
Niks wat toevoegt aan de discussie maar heb binnensmonds gekotst als ik lees over Studentenverenigingen, Vindicat en Radio Phoenix.


knor
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2020 16:02 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Alm1ghty schreef:
Niks wat toevoegt aan de discussie maar heb binnensmonds gekotst als ik lees over Studentenverenigingen, Vindicat en Radio Phoenix.

Dit heeft ook verder niet veel met de discussie te maken, maar na het lezen van dit kwam er koffie uit mijn neus..
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2020 20:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hurricane schreef:
Alm1ghty schreef:
hurricane schreef:
Hoe gaat jullie sport (school) vereniging om met abbo-geld?

Krijg je een gedeelte terug? Of alles / niets?

Volgens Consuwijzer / Consumentenbond heb je recht op volledig teruggaaf of bevriezing.
En ja het is een soort van onmacht, maar was gewoon benieuwd :)

Heb mezelf in Maart aangemeld bij de sportschool en 2 weken kunnen sporten daar. €150,- moeten neertikken omdat ik 3 maanden vooruit moest betalen. Heb er nog niks op uitgedaan maar ga wel kijken of ik de komende 3 maanden vanaf dat 'ie weer opengaat geen geld hoef af te dragen.

En anders vliegen er een paar tegels door de ruiten.

Pff das mooi klote! ff goed in de gaten houden. Is het via automatische incasso? Dan kun je altijd nog terugboeken als ze niets willen compenseren.

Is automatische incasso inderdaad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2020 00:48 
 
Hardtraxx Veteran

Ah spobber is dus zelf zo'n vindicat zwabber. Hoop dat je flink gehoest hebt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2020 01:11 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Ah spobber is dus zelf zo'n vindicat zwabber. Hoop dat je flink gehoest hebt!


Anti-vo voor jou amice! Spobbertiet is waarschijnlijk gewoon een ontzettend mooie lul, hulde!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2020 08:36 
 
Hardtraxx Veteran

RTM93 schreef:
Ah spobber is dus zelf zo'n vindicat zwabber. Hoop dat je flink gehoest hebt!


Moet jij je mening niet op nu.nl en facebook gaan aankondigen Karin?? :lol: En nee ik zit niet op Vindicat

Jesse Raver schreef:
RTM93 schreef:
Ah spobber is dus zelf zo'n vindicat zwabber. Hoop dat je flink gehoest hebt!


Anti-vo voor jou amice! Spobbertiet is waarschijnlijk gewoon een ontzettend mooie lul, hulde!


:lol: jij?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2020 11:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Spobbertiet schreef:
Spobbertiet schreef:
Heb het meegemaakt, is prachtig :lol: Bijna alle locaties in een dorp worden afgehuurd en kroegen sommige avonden. Werd zelfs nog een gabber avond in de plaatselijke disco georganiseerd

Hoe werd dat betaald dan? :P Maximaal lenen of zijn daar potjes voor


Dat betalen de papa's toch allemaal bij Vindicat :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2020 11:32 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Feuten gewoon extern werk laten doen om dat te bekostigen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2020 11:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kan iemand mij even PM sturen als het hier weer over Corona gaat en het gelul over omhooggevallen Roderiks afgelopen is? BVD
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2020 11:42 
 
Hardtraxx Veteran

THArdstyler schreef:
Kan iemand mij even PM sturen als het hier weer over Corona gaat en het gelul over omhooggevallen Roderiks afgelopen is? BVD


Jij mag niet meer voor ons werken later
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2020 12:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lekker stappen in pak. :cool: Kijk die paupers nou, gast.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2020 16:39 
 
Hardtraxx Veteran

https://radio.corps.nl/
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2020 12:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

He gozers waar maken jullie je druk om joh, kunt toch gewoon lekker zuipen en neuken of niet dan? :beer: :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2020 13:27 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

He maar spobber, dat je mentaal beperkt bent heeft dus wel geholpen als je bij vindicat wilt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2020 13:54 
 
Hardtraxx Veteran

pim__ schreef:
He maar spobber, dat je mentaal beperkt bent heeft dus wel geholpen als je bij vindicat wilt?


Spobbertiet schreef:
En nee ik zit niet op Vindicat


kneur en blind?????? Daarom dus die adidasjes gekocht
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2020 14:03 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

ohw
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2020 13:36 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Back to Coroña burgers.

https://www.nrc.nl/nieuws/2020/04/05/ik ... n-a3995973

Citaat:
Goed nieuws op zich: er ís een uitweg. Maar, zegt Coffeng met een wrang lachje. „Ik zag de eerste resultaten, en ik dacht: holy fuck, die tijdlijn.” Als in hun model alle maatregelen zijn opgeheven, dan is dat bij dag 800, over meer dan twee jaar.


Citaat:
De strategie van ‘tijdelijke onderdrukking’ of ‘pompend remmen’ houdt in dat de social distancing-maatregelen versoepeld worden, totdat de besmettingsgraad boven een bepaalde drempelwaarde uitkomt. Dan moet het regime tijdelijk weer strikter, om overvolle ziekenhuizen te voorkomen. Dus: een tijdje wel naar school en werk, en een tijd meer op slot. Als een lichtknopje: aan, uit, aan, uit.

Het model laat zien dat het kan. Alleen, schreef de Britse wetenschappelijke crisisraad SAGE na lezing van de studie: „Deze maatregelen moeten minstens een jaar gelden. Zeker een half jaar daarvan moet het strikte regime gelden.”
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2020 13:53 
 
Hardtraxx Veteran

Element

Citaat:
Yo guys, a quick announcement from my side regarding the butterfly bootleg that was dropping this April.

Unfortunately I have been hospitalized with Corona virus, and I’ll have to go in a coma for 2 weeks meaning that the bootleg will be released later.

I’m devastated and REALLY sick so I hope for your understanding

Till better times❤️
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2020 23:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mark With A Tarrel schreef:
Back to Coroña burgers.

https://www.nrc.nl/nieuws/2020/04/05/ik ... n-a3995973

Citaat:
Goed nieuws op zich: er ís een uitweg. Maar, zegt Coffeng met een wrang lachje. „Ik zag de eerste resultaten, en ik dacht: holy fuck, die tijdlijn.” Als in hun model alle maatregelen zijn opgeheven, dan is dat bij dag 800, over meer dan twee jaar.


Citaat:
De strategie van ‘tijdelijke onderdrukking’ of ‘pompend remmen’ houdt in dat de social distancing-maatregelen versoepeld worden, totdat de besmettingsgraad boven een bepaalde drempelwaarde uitkomt. Dan moet het regime tijdelijk weer strikter, om overvolle ziekenhuizen te voorkomen. Dus: een tijdje wel naar school en werk, en een tijd meer op slot. Als een lichtknopje: aan, uit, aan, uit.

Het model laat zien dat het kan. Alleen, schreef de Britse wetenschappelijke crisisraad SAGE na lezing van de studie: „Deze maatregelen moeten minstens een jaar gelden. Zeker een half jaar daarvan moet het strikte regime gelden.”

Zoiets zal het wel gaan worden voor scholen, horeca, kantoren en sportverenigingen.
Maar in heel 2020 zie ik het helaas niet gebeuren dat er vergunningen worden gegeven voor evenementen groter dan 100 personen. :( Ik denk pas vanaf Q3 2021, zodra er hopelijk een vaccin beschikbaar is. Of mensen die aantoonbaar kunnen maken dat ze het virus al hebben gehad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2020 23:45 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Als dat zo zou zijn :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2020 23:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mark With A Tarrel schreef:
Back to Coroña burgers.

https://www.nrc.nl/nieuws/2020/04/05/ik ... n-a3995973

Citaat:
Goed nieuws op zich: er ís een uitweg. Maar, zegt Coffeng met een wrang lachje. „Ik zag de eerste resultaten, en ik dacht: holy fuck, die tijdlijn.” Als in hun model alle maatregelen zijn opgeheven, dan is dat bij dag 800, over meer dan twee jaar.


Citaat:
De strategie van ‘tijdelijke onderdrukking’ of ‘pompend remmen’ houdt in dat de social distancing-maatregelen versoepeld worden, totdat de besmettingsgraad boven een bepaalde drempelwaarde uitkomt. Dan moet het regime tijdelijk weer strikter, om overvolle ziekenhuizen te voorkomen. Dus: een tijdje wel naar school en werk, en een tijd meer op slot. Als een lichtknopje: aan, uit, aan, uit.

Het model laat zien dat het kan. Alleen, schreef de Britse wetenschappelijke crisisraad SAGE na lezing van de studie: „Deze maatregelen moeten minstens een jaar gelden. Zeker een half jaar daarvan moet het strikte regime gelden.”


Vond dit wel een goed stuk:

Citaat:
Maar het wordt wel erg tijd om na te gaan denken over hoe we hieruit komen, zegt de hoogleraar maatschappelijke gezondheidszorg van het Erasmus MC. „Als we nog zes tot twaalf maanden zo’n ‘intelligente lockdown’ nodig hebben, dan moet de eerste vraag zijn: wat hebben we daarvoor over?” Schade aan de economie, gezondheidsschade door minder zorg, kinderen die thuis achterstanden oplopen, werkloosheid. „We kunnen er niet bij voorbaat van uitgaan dat het voorkomen van sterfgevallen boven alles gaat.”
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2020 10:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pedaalemre schreef:
Element

Citaat:
Yo guys, a quick announcement from my side regarding the butterfly bootleg that was dropping this April.

Unfortunately I have been hospitalized with Corona virus, and I’ll have to go in a coma for 2 weeks meaning that the bootleg will be released later.

I’m devastated and REALLY sick so I hope for your understanding

Till better times❤️

Ik las dit bericht gisteren al en het verbaasde me dat hij twee weken in coma gaat. Ik heb dit nog niet eerder gehoord/gelezen. Iemand die hier meer van weet?
Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 261  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic