Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 261  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2020 15:12 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

simon10pont schreef:
In de Vlaamse media geven ze de zomer al op... Stelletje doemdenkers. :thumbdown:

Tja kan ook realistisch zijn. Ik heb eerlijk gezegd ook héél weinig vertrouwen in een coronaloze zomer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2020 15:55 
 
Hardtraxx Veteran

Event 201 gedachtes? :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2020 16:45 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
simon10pont schreef:
In de Vlaamse media geven ze de zomer al op... Stelletje doemdenkers. :thumbdown:

Tja kan ook realistisch zijn. Ik heb eerlijk gezegd ook héél weinig vertrouwen in een coronaloze zomer.


Inderdaad. Vergeet je festivals maar deze zomer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2020 16:52 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Een zomer zonder festivals, dat zou heel jammer zijn. Maar ik vrees dat de lijn veel verder zal doorgetrokken worden in activiteit, geen reizen naar het buitenland, geen sportevenementen, geen zwembaden bezoeken, noem het maar op,... Laten we a.u.b. het gezond verstand wel laten primeren. Uiteindelijk zullen we er toch weer het normale leven moeten oppikken. Wanneer dit kan is nu niet te zeggen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2020 17:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Een hele zomer festivals is natuurlijk kut, maar zie ik eigenlijk wel gebeuren. Zolang over een maand of 2 maar weer de kroegen en cafés enzo weer open kunnen zodat ik komende zomer nog het terras kan opzoeken. Als dat ook de hele zomer niet gaat word ik echt helemaal gek denk ik...
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2020 17:25 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Massa-events kun je echt vergeten. Als je dat nog niet begrijpt hebben de covid denk ik je hersenen inmiddels aangetast..

@ Helicaze, ai ja logisch! Wel naar, hoop dat je wat terugkrijgt
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2020 17:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Intuins Festival, wordt geweldig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2020 17:58 
 
Hardtraxx Veteran

Laten we gewoon met z'n allen ons best doen en kijken wat de tijd ons brengt. Die discussie dit gaat zeker niet door dat wel is totaal zinloos, dit is een situatie waar we niks over weten en ook de toekomst amper van kunnen inschatten. Al weet ik dat de wereld er inmiddels 1 miljard virologen bij heeft gekregen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2020 18:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
Laten we gewoon met z'n allen ons best doen en kijken wat de tijd ons brengt. Die discussie dit gaat zeker niet door dat wel is totaal zinloos, dit is een situatie waar we niks over weten en ook de toekomst amper van kunnen inschatten. Al weet ik dat de wereld er inmiddels 1 miljard virologen bij heeft gekregen.


Mee eens.
En over dat laatste: https://speld.nl/2020/03/18/aantal-virologen-in-nederland-gestegen-naar-12-miljoen/
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2020 18:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Massa-events kun je echt vergeten. Als je dat nog niet begrijpt hebben de covid denk ik je hersenen inmiddels aangetast..

Kalm aan Tim889
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2020 18:24 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Op zich wel mee eens, maar niet gek dat men hier bekijkt wat het voor ons gaat betekenen
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2020 20:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mooie speech van onze Willy.
Zeker ook mooi dat hij de kritische sectors bedankt.

Ik zelf werk in de ICT en wij hebben deze week echt gevochten om iedereen van thuiswerken te voorzien. Ook bij klanten die dit eerder niet konden.

Ook in de IT krijg je vaak niet de juiste waardering. Voelt toch wel fijn om het op dit niveau te krijgen .
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2020 21:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

OV sector hier, zelfde verhaal.
Maar ik heb dat soort woorden niet nodig van de MP of de Koning.

Zolang m'n baas betaald en af en toe wat veren in m'n hol stopt ben ik allang tevreden/gemotiveerd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2020 23:00 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Mooie speech van onze Willy.

Vond je? Vond het maar een tamme toespraak. Mijn presentaties op de middelbare zat nog meer pit in.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2020 23:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Nuracore schreef:
Mooie speech van onze Willy.

Vond je? Vond het maar een tamme toespraak. Mijn presentaties op de middelbare zat nog meer pit in.

Het koninklijk huis word op een bepaalde manier van praten getraind voor dingen zoals dit omdat het op deze manier beter overkomt bij iedereen.

Wat had je graag anders gehoord?

Tuurlijk zie je dat hij het compleet afleest en kan hij eigenlijk niet veel anders zeggen dan hij nu heeft gezegd. Ook hij staat machteloos en wil hiermee zijn landgenoten geruststellen zoals een koning hoort te doen en kan dat alleen door het toespreken op dit moment.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2020 01:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

SL8492 schreef:
Een hele zomer festivals is natuurlijk kut, maar zie ik eigenlijk wel gebeuren. Zolang over een maand of 2 maar weer de kroegen en cafés enzo weer open kunnen zodat ik komende zomer nog het terras kan opzoeken. Als dat ook de hele zomer niet gaat word ik echt helemaal gek denk ik...


Ik spreek jou niet persoonlijk aan, maar pak deze comment er even bij, want heel veel mensen staan hier zo in merk ik. Wat compleet begrijpelijk is, maar ik denk dat het goed is om te beseffen dat het grootste probleem is dat je je een zomer gaat vervelen. Wat we moeten doen om dit virus te stoppen is om ons zelf te vervelen... meer niet. Het is geen oorlog, we werken niet in de zorg, we zijn (de meesten althans) geen risico groep. Het zegt veel over hoe goed we het wel niet hebben in deze generatie, dat vervelen het grootste probleem wordt in 'rampen' tijd. En dat terwijl we de technologie hebben om alsnog samen in contact te blijven.

Om het toch maar in perspectief te zetten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2020 08:08 
 
Hardtraxx Veteran

je hebt deels gelijk , maar thuis zitten inclusief eenzaamheid is ook dodelijk . Daar zijn de meeste hier waarschijnlijk ook geen risico groep van, maar alsnog moet dat niet vergeten worden
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2020 08:36 
 
Hardtraxx Veteran

ik werk 40-50 uur per week en heb maar 1 periode in het jaar vakantie. dat zou in mei zijn en die vakantie gaat al niet meer door. Als ik dan ook niet meer mijn uitjes heb in de zomer, en de cafe's blijven gesloten kan je mij aan het einde van de zomer laten opnemen in een of andere psychiatrische inrichting ben ik bang.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2020 13:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wel benieuwd naar de sfeer bij de openingset van het eerste grote festival/feest dat weer gehouden mag worden... Dat zal wel meters en meters kippenvel worden...
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2020 13:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Scotty018 schreef:
Wel benieuwd naar de sfeer bij de openingset van het eerste grote festival/feest dat weer gehouden mag worden... Dat zal wel meters en meters kippenvel worden...


Denk als vanouds maar hooguit voor de helft gevuld. Zelfs al zou iedereen op tijd voor de ingang staan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2020 16:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Spobbertiet schreef:
je hebt deels gelijk , maar thuis zitten inclusief eenzaamheid is ook dodelijk . Daar zijn de meeste hier waarschijnlijk ook geen risico groep van, maar alsnog moet dat niet vergeten worden


Natuurlijk moeten we dat niet onderschatten, maar moeten het ook niet groter maken dan het is. Met het internet tegenwoordig valt veel te doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2020 17:28 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

De maatregelen waren net een paar dagen van kracht en meteen was het bij 1Vandaag al een item om over de eenzaamheid te praten inclusief zielige mensen, hou toch op zeg. En dan ging het niet over bejaarden.

Sowieso komt al dat gezeur langzamerhand je neus uit. Denk dat ik inmiddels vaker de woorden en discussies over hamsteren en toiletpapier heb horen vallen, dan het daadwerkelijke aantal mensen dat zich hier schuldig aan heeft gemaakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2020 17:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Naja supermarkten zijn inmiddels weer redelijk gevuld hierzo. Maar goed ook, stront irritant dat je steeds misgrijpt naar basisspullen zoals eieren, zuivel, vleeswaar, groenten en vlees.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2020 12:12 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Kabinet heeft vanmiddag weer crisisoverleg. Benieuwd of er nog nieuwe maatregelen gaan volgen en of we te horen gaan krijgen dat de huidige maatregelen verlengd gaan worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2020 12:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Beter verbieden ze het recreatief er op uittrekken met het hele gezin...

Edit:
Van mij mogen we als Nederland ook wel iets meer testen gaan uitvoeren. In Duitsland doen ze er duizenden per dag. Dan krijg je een veel beter beeld van de situatie. Nu testen we alleen als we zeker weten dat iemand het heeft... Maar om één of andere reden doen we dat doen. Is het te duur? Waar testen ze mee? Kunnen wij die niet als Duitsland gewoon groter inslaan? Ik hoor daar toch vrij weinig over.
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 261  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic