Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50 ... 261  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2020 16:05 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

In Brabant zijn er natuurlijk geen illegale feesten :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2020 16:11 
 
Hardtraxx Veteran

Nou jongens, laat ik het er gewoon op houden dat er in die periode wat minachtend werd gedaan over die Brabanders die met dat carnaval het virus in Nederland hebben verspreid. Dat gebeurde inderdaad mede dankzij carnaval, maar het ging mij om de toon af en toe (en nee niet van iedereen, en nee niet hier, en nee als je jezelf niet aangesproken voelt dan gaat het niet over jou). Meer niet.

En ja die illegale feestjes benoem ik omdat deze meerdere malen werden genoemd als oorzaak van verschillende uitbraken in die steden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2020 16:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zal er inderdaad aan meegeholpen hebben, maar ik denk ook dingen als hopsiteeravonden, horecabezoek (vandaar dat ik de sluiting van horeca in de nacht wel kan begrijpen) en vast nog wel een boel andere dingen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2020 10:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

https://decorrespondent.nl/11631/testen ... -CBtgez53Y
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2020 11:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2020 19:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Famke heeft gesproken

https://www.instagram.com/p/CFaANFaBMkr ... t7ek22m53l
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2020 19:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Koen schreef:


Ik vind het altijd wel fijn als dit soort...mensen ergens een mening over hebben. Dat maakt het direct een stuk helderder welke kant je niet op moet gaan
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2020 20:26 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Leve Famke Louise dan... :loving: Het gaat niet meer om een simpele mening, maar hoe je in het leven wilt staan. Op de goede wil blijven rekenen van mensen zonder perspectief te bieden is gewoon onrealistisch en op een bepaald moment komt dat besef.

Wel alle respect voor je als je wel de maatregelen wenst na te leven. (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2020 21:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Denkeleda schreef:
Net pas ZML kunnen kijken. Interessant dat dit zo geregeld is, niet heel netjes ook. Morgen is er een Coronadebat, ik kan me niet voorstellen dat dit niet op de agenda staat en dat hier iets aan gedaan gaat worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2020 22:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Koen schreef:


Hallo lockdown
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2020 23:01 
 
Hardtraxxer

Koen schreef:


Heel veel artiesten hebben dit geplaatst.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2020 23:42 
 
Hardtraxx Veteran

Denkeleda schreef:


Voor wat betreft de keuze voor kleine testcentra i.p.v. grootschalig testen; Dit is in het geval van Ann Vossen toch gewoon eigen belang kiezen boven het landsbelang? En dat terwijl er mensenlevens op het spel staan... En het lijkt mij dat Hugo de Jonge op de hoogte is geweest van de gang van zaken. Maar wel doodleuk verkondigen dat het tekort aan testen komt doordat mensen zonder klachten zich voor de lol laten testen. Ronduit schandalig. Wat mij betreft mogen hier in ieder geval hele kritische vragen over gesteld worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2020 01:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Famke? Weer iemand die zichzelf heel hoog heeft zitten. Kende dat hele mens niet. Na een paar x Ranking the Stars te hebben gekeken, dan denk ik niet dat deze zogenaamde "BN-er" iets nuttigs kan toevoegen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2020 09:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hurricane schreef:
Kende dat hele mens niet.


Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2020 09:10 
 
Hardtraxx Veteran

Januari
Februari
Corona
Corona
Corona
Corona
Corona
Corona
Coron..toen zeiden Thomas Berge en Mental Theo “Freethepeople” en was alles voorbij.

Ik steun Domien! Free the Piemol
https://twitter.com/Domien/status/1308158601735921665
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2020 10:20 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

rikraben schreef:
Koen schreef:


Heel veel artiesten hebben dit geplaatst.


Ja, dus? Wat zegt het feit dat iemand een bekend artiest is over zijn/haar expertise op het gebied van volksgezondheid/virologie/immunologie? Juist, helemaal niets. Ronduit kwalijk dus dat zij hun bereik misbruiken om desinformatie te verspreiden. Lekker aan de experts overlaten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2020 10:25 
 
Hardtraxxer

Oh er mag dus geen protest komen van mensen die letterlijk aan alle kanten genaaid worden door de overheid, 0 perspectief krijgen etc
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2020 10:27 
 
Hardtraxxer

En welke desinformatie trouwens?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2020 10:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

rikraben schreef:
Oh er mag dus geen protest komen van mensen die letterlijk aan alle kanten genaaid worden door de overheid, 0 perspectief krijgen etc

Er zit een wezenlijk verschil tussen een protest en het opruien van je following en deze 'artiesten' doen het laatst middels de gekozen hashtag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2020 10:32 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Waar zie je me dat zeggen? Protesteren vind ik prima, laten we echter niet te veel waarde hechten aan de inhoud. Zoals je zelf al zegt, je hoort ze vooral omdat ze zelf in hun portemonnee geraakt worden. Dat is echter niet waartegen ze 'protesteren', maar ze proberen inhoudelijk in te gaan op de regels zelf. Lekker doorzichtig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2020 10:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

rikraben schreef:
Oh er mag dus geen protest komen van mensen die letterlijk aan alle kanten genaaid worden door de overheid, 0 perspectief krijgen etc


Deze BN'ers hebben vaak al geld zat. Vind het gewoon een gênante actie dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2020 10:37 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

rikraben schreef:
En welke desinformatie trouwens?


Bijvoorbeeld dat kritische artsen de mond zou worden gesnoerd. Kritische artsen worden niet de mond gesnoerd, dat heet binnen de wetenschap 'peer review'. Gaat normaal gesproken schriftelijk, maar als men in het openbaar lukraak gaat roepen ipv de normale weg via publicatie, moet je niet raar opkijken als de kritiek dan ook op die manier komt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2020 10:43 
 
Hardtraxxer

Zygoma schreef:
rikraben schreef:
En welke desinformatie trouwens?


Bijvoorbeeld dat kritische artsen de mond zou worden gesnoerd. Kritische artsen worden niet de mond gesnoerd, dat heet binnen de wetenschap 'peer review'. Gaat normaal gesproken schriftelijk, maar als men in het openbaar lukraak gaat roepen ipv de normale weg via publicatie, moet je niet raar opkijken als de kritiek dan ook op die manier komt.


knap dat je dat uit Famke haar bericht haalt
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2020 10:49 
 
Hardtraxxer

makrooy schreef:
rikraben schreef:
Oh er mag dus geen protest komen van mensen die letterlijk aan alle kanten genaaid worden door de overheid, 0 perspectief krijgen etc


Deze BN'ers hebben vaak al geld zat. Vind het gewoon een gênante actie dit.


Zijn zat kleine artiesten die het helemaal niet breed hebben en dit ook posten. En wie zegt dat het om geld gaat? Je werkt minstens 4 jaar voor niks keihard aan muziek om eindelijk een beetje bekend/goed te worden en vervolgens valt alles zowat in het water door buitenproportionele maatregelen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2020 11:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

rikraben schreef:
makrooy schreef:
rikraben schreef:
Oh er mag dus geen protest komen van mensen die letterlijk aan alle kanten genaaid worden door de overheid, 0 perspectief krijgen etc


Deze BN'ers hebben vaak al geld zat. Vind het gewoon een gênante actie dit.


Zijn zat kleine artiesten die het helemaal niet breed hebben en dit ook posten. En wie zegt dat het om geld gaat? Je werkt minstens 4 jaar voor niks keihard aan muziek om eindelijk een beetje bekend/goed te worden en vervolgens valt alles zowat in het water door buitenproportionele maatregelen.


Sorry, ik ben niet onder de indruk van artiesten met een miljoenen following die gaan huilen op hun socials dat zij worden vergeten. Uiteraard is het voor de kleinere artiesten een zware tijd, maar 'ik doe niet meer mee' zeggen is gewoon niet de juiste manier.
Vorige  1 ... 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50 ... 261  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic